<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آفریده های ساکت خدا :-*


نظرات 4 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 21:23

پس همه‌ی این نوشته‌ها از میان این سبزای خیس متولد شدن

ممنون از توجه شما

حیات خلوت دلم یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 17:55 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

عنوان و عکس خیلی مَچن... احسنت

خیلی مرسی از لطف شما

مهدی شنبه 16 دی 1396 ساعت 14:13

چه عکس زیبایی ای بانو
فقط یک پیشنهاد دارم براتون کاشکی که روی قطره ها زوم می کردین..
بهتون پیشنهاد دوستانه می دم که یک کلاس عکاسی برید با وجود این همه سوژه دور و برتون حتما عکس های درخوری می تونین بگیرین
دوست من

ممنون از لطف تون.جناب دوست عزیز من
والا این تصویر رو با گوشی نوکیا200گرفتم.
دوربین هندی کم و پاناسونیک و حرفه ای کانن دارم...منتهی وقت !کلاس رفتن ....ندارم.البته دوستان عزیزی مثل شما آمدن و ...پیشنهاد کلاس رفتن دادن.و حرفرمن همینی بود که خدمت شما عرض کردم....
که بعد چندتا کتاب عکاسی معرفی کردن.....
شما هم اگه کتاب تکنیک عکاسی برای منه آماتور سراغ دارید...بفرمایید.که ما ممنون وسپاسگزار تان هستیم...
البته..الانم ممنون تون هستیم...بابت لطف و صداقت کلام شمای دوست عزیز:

لیلا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 23:10

حیفه حتمن اینستا بیا


اینستا برای شما جوانان است!لیلا بانوجان :-*O:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد