<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

صداتو دوست دارم!!

نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 16:21

بچه بودم
یک اینطور آبی البته جریانش و شدت آن کمتر بود
یک سنگ گنده هم وسط جریان آب بود
از اینور آب می خواستیم برویم اونور
مادر بود مادر بزرگ بود و عمه و و شوهر عمه
اونا می ترسیدن
گفتم کاری ندارد
پریدم روی سنگ رفتم آنور دو باره پریدم آمدم این وز سومی بار
کله معلق شدم
شوهر عمه ام کت اشت تنم کرد و یادم نیست بقیه ی لباسها را چطور خشک کردیم
کرمانشاه
سال 1341

چند وقت پیش
یه خانم
با پراید.افتاد توهمین، آبشار.بچه ی ده سالش را آب برده.محلی ها،خیلی پایین تر،گرفتنش.
پسرعمو بهرام،داشت رد میشد .متوجه شد و ایستاد.وآن وقت،تعریف کرد. رفتم جلو،که دستِ خانومه رو بگیرم،دیدم نمی تونم.واسه همین .به یکی دیگه گفتم.تو برو.من کمرت رو نگه می دارم.تو خانومه رو بکش بیرون.
وآن وقت.یه خانم گذری،متوجه میشه.میاد و تنفس دهان به دهان و...شکر خدا خانوم راننده بهوش اومد...
خدا آن خانم رو رساند.بهرام می گفت.یهو آمد.یهو ناپدید شد.

الهی
باور کنین،سال رو که می نویسید.من شُک می شم.مثل وقت هایی که،چوپان سر به سرم می گذاره
روح مادر و مادربزرگ و...شاد.وقرین رحمت الهی
خدایا
مرسی که امیر علی خان را آفریدیلطفا همیشه سلامت و شاد باشه و بمانه

حیات خلوت دلم پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 16:26 http://hayatkhalvatedelam.blogfa.com

واقعا صداش زیباس...

زیبا و
آرامبخش...

کیهان یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 15:41 http://mkihan.blogfa.com

می گما؟آبجی بعضی از کامنتهای من نیست؟!!!چطو شده؟

کدام کامنت برار جان؟من کامنتی حذف نکردم بخدا

اسماعیل بابایی جمعه 1 تیر 1397 ساعت 11:17 http://www.fala.blogsky.com

درود و سپاس بابت این عکس.

درود بر شما
زور زور سپاس از حضور عزیز و شریف تان

مهدی شنبه 16 دی 1396 ساعت 14:09

کسی هست توی این دنیا که دوست نداشته باشه؟
آدم مریض و شفا می ده


مامانم بهم میگه ؛آدم مریض .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد