<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آن پیراهن!

....

 مبحث پیراهن مردانه ؛

هرگیله  زنی در  فصل کاشت و داشت و برداشت؛از پیراهنه همسر خود ؛جهت کار در مزرعه استفاده میکند؛مزایای این کارمیتوان ؛ چند لارج بودن و راحتی درحین کار-بخاطر دکمه ی آستین ؛که ببسته شود بسان مچ بند کاربرد دارد-وآن جیب پیراهن که؛آدامس-قرص هایی که به دلیل پا درد- فشارخون -عارضه های قلبی....برگ های ریاحین وگل محمدی ،سنبل..انواع شکلاتهاوجدید تر ها هم تلفن همراه  گذاشته می شود؛ولیکن اگر دگمه داشته باشد که چه بهتر ؛وگرنه باکی نیست؛سنجاق قفلی میبندند؛ما خودمان چندین بار به درخواست خود صاحب جیب:دکمه باز نموده :قرص ازجلد جدا نموده ؛در دهان خانم  کارگر روزمزد گذارده؛ایضا آدامس و شکلات و....(دست خودشون گلی بود از من خواستن )

بهرجهت؛هیچ کسی عیب و عار نمی داند که؛بلوز همسرپوشیده ؛حتی درزمان غیرکار.کاملا طبیعی ومرسومه اهالی روستایمان هست...

√چقدر ما ازدست "نوشا"حرص خوردیم.

.....

استاد ایمان ملکی در 20 اسفند 1354- در تهران متولد شد واز دوران کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشت.ایشان از 15سالگی فراگیری نقاشی را تحت نظر اولین وتنها معلم خود "استاد کاتوزیان" -که بزرگترین نقاش واقعگرای ایران است آغاز نمود.در سال 1380 اقدام به تاسیس آتلیه نقاشی آرا و آموزش نقاشی با رعایت ارزشهاهای سنتی و کلاسیک این هنر نمود.

+  دلم می خواست راجب پیراهن نقاشی شده بنویسم.بگذریم.بماند برای بعد:|

 مولانا؛

دل چو سنگ در آن است 

که گوهر گردد

عشق فارق کندش 

از گهر بی گهری...


+شیرکوبیکس؛ انسانی که با سکوت دم خور نشود-چگونه خواهد توانست با عشق من دم خور شود-کسی که با چشمان اش <باد> را نبیند-چگونه می تواند کوچ ام را درک کند-آن کس که به صدای سنک گوش نسپارد-چگونه می تواند صدایم را بشنود-وآن کس که در ظلمت نزیسته-چگونه به تنهایی ام ایمان آورد!؟...


نظرات 6 + ارسال نظر
کبری یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:59 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

یس یس عنابی هم خوشجیل

آفنین B-)

کبری یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 12:28 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نظر بنده هم همین هست ساعت فقط بند مشکی ( حالا اگر قهوه ای هم باشه با مانتویی چیزی ست بکنم هعی بدک نمیشه خوبه ولی مشکی بهتره تر تره )

موافق بهتر تره هم هستم؛قهوه ای مشکی عنابی

کبری شنبه 27 آذر 1395 ساعت 23:42 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

متشکرم اجوجونمم
ساعتش رو ندیده بودم
ولی انگشترش به چشمم اومد
نمی دونم دستبند چی چیه تو دستش هستش
اجوو عاشق ساعتم هستم ( اونم فقط بند مشکی ) از زرق و برق خوشم نمیاد )

قربانت بوس بوس
ماشالله ماشالله به چشم های مبارک شما ؛ کبراع بانوی عجیجم
اصولا ساعت باید بند چرمی باشه
واحتمالا آقای نقاش؛ازاون ساعته بند فلزی دوست داره

کبری شنبه 27 آذر 1395 ساعت 22:22 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجو این پیراهن مردونه رو خوب اومدید به کار مادری هم گاهی میاد
یس یس پیراهنشم بسی زیاد خوشگل می باشد خودشم همینطور خیلی خوشگله هااا مو مشکی خوشم میادد ( چشمم که مشکی باشه نور علی نور)
البتهالان که کمی دقیق شدم به خرمایی پر رنگ میخوره اون قسمتی که بهش نور تابیده رو نگاه کنید ( ولی به هرحاال از چیزی که خوشم میاد رو نوشتم)

مولانا همم

آفرین به مادری شما (عرض سلام و خدا قوت به ایشان:)
مرحبا کبی جان همیشه از چیزی که خوشت میاد بگو و بنویس
اصن نور علا نوره
ساعت شو دیدی!؟

ارغوان جمعه 26 آذر 1395 ساعت 21:27

اره خوشش نمیاد. فکر می کنه مناسب حجاب نیست. اما هم گشاد هم به اندازه بلنده و هم خوشکل

اگه اینجوره که می فرمایید؛ما بهش میگیم ؛"چشم دکف"
مثلا؛فلانی با اون لباس خیلی چشم دکف هست(چشم دکف=تو چشم بودن و خوشکل...)
وبرای خوششان آمدن؛گیله زن ها حتما جای لباس خواب استفاده میکنن...ولو این که؛لباس مجلسی باشه(اینجا هم وقتی لباس خوشکل باشه به تن خانم ؛بعضی آقایون همونی که آقای همسرشما فرمودند رو میگن )
پر چونگی هامو ببخشید بانو

ارغوان پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 22:51

وقتی من این مدل پیراهنها رو که مدلش زنانه و کمی بلند دوخته شده می پوشم برای بیرون منزل, همسر گرامی خوششان نیامده و آن را به لباس خواب تعریف می کنند
اما من همچنان دوستشان دارم

یعنی خیلی بهتون میاد ؛که همچین تعبیری میکنند
(من که از توصیف تون خیلی خوشم اومد )
خوششان نیامده ؛ها؟
√من اینجور بلوز و پیراهن ها رو خیلی دوست دارم:خصوصاااا..این مدل یقه در مهمانی ها..
ممنون از توضیح تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد