<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

از لمس سر انگشت اجی ومهر صداش....

....

 هرساله چهارشنبه سوری ها؛طبق معمول خونه ی آقاجان هستیم.اجی خیلی گل و گیاه دوست هستند...،رفته بودیم از مش قاسم گل فروش سر کوچه مون ؛سنبل بگیریم ؛چشمون پامچال ها رو گرفت:|یادمون اومد همون حوالی های خوب آشنا...بوته های وحشی پامچالها ؛شکفته و شاداب برصخره های سبز ؛جویبارهای منتهی به شالیزارها...به تماشا بودیم...

القصه ؛اجی یکی از بوته های پامچال رو برداشت؛یکی رو هم خاله جان کوچیکه؛یکی هم آقای برادرزاده.،،

جمعه (10 دی ) توی باغچه چشمون به جمال ایشان منورشد :-*

√زندگی ؛تا ابدیت اینجا جاری ست....؛مهرو محبت ومهرورزی؛ بدون هیچ خساستی...،راز این سرماست ؛که چونان گل از گل پامچال بشکفت....

√مار=مادر.مارجان=مادرجان. 

اینجا مامان ها مواقعی که ؛دلشون بخوادقربون صدقه  فرزندهاشون برن؛خوبی و بدی  ؛زشتی و زیبایی ؛بدون تارف هستند.مثلا اگه اخلاق طرف ؛به قول معروف گند و...باشه ؛میگن؛الهی مارجان تی او سگ اخلاق ره بمیره :|

یعنی مامانت برای اخلاق سگی ت بمیره. بعد کسری از ثانیه میگن؛الهی مارجان تی او مرام معرف ره بمیره |:

√اجی به دایی کوچیکه میگفتن ؛الهی مارجان تی او خرس جان ره بمیره ؛بعد به خان دایی هم همینو میگفتن :|

منتهی خرس اولی یعنی تپل؛ دومی یعنی  پشمالو.

بگذریم.:-P


نظرات 4 + ارسال نظر
خاله ریزه سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 08:09 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

من تو این وبلاگ خیلی حس خوبی دارم همش گل و بلبله

الهی شکر؛خدارو شکر. ممنون که؛حس تونو برام نوشتین

minla دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 23:02 http://minla.blogsky.com



مرسی از توضیحاتت.
الان درست متوجه شدم اوضاع چطوریه!

بله.اوضاع یکم هیژانه اس
الهی من تی او جان ره بمیرم

minla دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 16:36 http://minla.blogsky.com

گل پامچال خیلی قشنگه ...
چه جالب که دوباره دیدیش و زنده بوده


:))))) چقدر خندیدم به قربون صدقه های مارجان به دایی ها
بزار یکم فک کنم ببینم اگه کسی بخاد اینطوری لوسم کنه ممکنه به من چی بگه
به تو چی میگه؟

هوممم.... دوباره دیدمش
خوش بخندی عزیز دلم
خب ؛اگه شما یه آماری از خودتان بفرمایید ما عرض میکنیم خدمت تان
مثلا اگه ؛سبزه رو...هستید ؛میگن ؛الهی من تی بامزه جان ره بمیرم؛یا الهی من تی گیرینجی کلهدره بمیرم(یعنی موهای فر ت) یا ؛الهی من تی او قشنگ شکمه ره بمیرم(این یعنی شکمت میزانه و توآف ساید نیست..)اگرمدبود؛میگن ؛الهی من تی او پیله شکم ره بمیرم..وخیلی چیز های دیگر
به من هیچی؛کلا اینجا برای پسرها بیشتر سنگ تمام گذاشتن....مثلا شنیده شده که گفتن؛الهی من تی او دس انگوشتان ره بمیرم؛تی عینک ره :تی جیب خودکار ره...تی قیشه ره...اوووو...اصن یک وضعی
قیش=کمربند

مترسنج دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 13:43 http://www.dar300metri.blogsky.com/

مثل همیشه لایک
19

اونجام که نقل قول شد:
خرس اولی یعنی تپل؛خرس دومی یعنی خرس پشمالو
خدا برا هم حفظتون کنه

خیلی ممنونم.
واکنش نقل قول ؛

سلامت باشید؛ممنون ومچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد