<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ای ابر خوش باران بیا...

..,,

...

رفتم روی پاگرد پله؛از رو بند رخت؛روبالشی ها رو بردارم...دلم خواست چهره بچرخونم سمت آسمون؛ یه دریچه باشه من بتونم آسمونو ببینم قانعم؛یه دریچه حتی با سیم خاردار!فقط آسمونو ببینم وباد بهم بخورهB-)

که چشمم به جمال قمر آسمان منور گشت...دل م ؛یهویی دوستی رو خواست  ؛یعنی دلم پر کشید سمت شون؛ تو دلم گفتم ؛الهی بمیرم ای کاش می بود ودراین شب مهتابی  کنارهم قدم میزدیم..دوشادوش هم.....چشاموبستم..گفتم ؛الله لا اله الا هو الحی اقیوم لا تاخذه سنة و لا نومر له ما فی السموات و فی الا رض من ذاالذی یشفع عنده الا باذنه یعلمو مادبین ایدیهم.....من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون..

بادنرم وملایمی با عطر بوی گلهای انبه ژاپنی از حیاط مجاور؛همراه عطروبوی برگ وساقه اش به صورتم خورد ومنم بلعیدمش ومعلق شدم....

شما رو دوست میدارم.ندیده دوست میدارم. قلبا دوستت میدارم. من آرزو منده هر آنچه بهترینم برای شما،خوبی ها وشادمانی ها و..من آرزومنده هرآنچه بهترین ها برای شما دوست عزیز وایضا دیگر دوستان عزیزی چون شما مجازی ؛ارمغان های مجازی.

+هیچ وقت چیزی رو که قلبا دوست نداشته باشم؛به زبان نمیارم.هیچ وقت.عین سلام گفتنم ؛باتمام وجود میگم؛سلام! اکثر پاسخ گو ها جواب سلام منو ؛با سه تا سلام جواب میدن؛سلام!سلام!سلام (متبسم در حد شکرخند)

خدایا شکرت؛بابت وجود ارمغان.های مجازی ام...بابت وجود ارمغان های مجازی حتی توی خواب هام 

الهی شکر.خدایا شکرت.

(خدایا زبان مان قاصر*است..فقط وفقط ؛الهی شکر.)

√مستان سلامت میکند...

√همون جور که به اسمایل میگیم ؛اسماعیل؛به قاصر میگیم ناصر؛به داو میگیم داوود؛بله.ماخودمون حدادی عادلی هستیم:|

+بابت پیغام خصوصی ولطف مرحمت شما؛بسیار بسیار سپاسگذارم 

....

....(چهره چرخاندن همانا...؛و ماه!شال از شب و -کلاه از ستاره می گیرد...)

√هرکه دلارام دید از دلش آرام رفت....چشم ندارد خلاص هرکه دراین دام رفت...

نظرات 4 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 17 دی 1395 ساعت 01:10

چقدر مایه خوشنودی و شادی من هستید شما!
دلتنگیتون برای دیدن آسمان و دیدن ماه زیبا رو و یاد ارغوان دور و رایحه گلهای انبه و...
چه حال و هوایی ساختید

خدایا شکرت؛الهی شکرت.
به قول خانم همساده (تربت حیدریه ای) فاصله مهم نیست؛مهم دلهای ماست که بهم نزدیکه ارغوان بانوی عزیز دور از منه دلتنگ
سبحان الله....

minla جمعه 17 دی 1395 ساعت 00:40

وااای کلی آرزوی خوب اونم از طرف باران خانم با اون قلب بزرگ و روشنش شبمو ساختی که دخترجان

آقا بال ما را چکار داری شما
شل گاری کردن کییف داره؟
میشه اول من امتحان کنم؟

واای مگه سال نو شده؟که توپ در کردن!؟

ببخشید ؛هیچ کار
یعنی هیچ کسی دم دست نیست!؟برین شل گازی کنیدش؟اون روز روی بالکن یکی کنارتون بود...پاییز و هوای عیدو...اوشون چی!؟خب پس!برین زنگ همساده بنوازین و بگویید که؛جهت شل گازی مزاحم تون شدم...
بگذریم.
والا شل گازی ؛کیفش بستگی به طرف داره؛دیدی بچه های تپلی حموم میکنن...تاپ می پوشن...خب بعضی ها دوست دارن ؛بال شونو شل گازی بگیرن...اصن شما برگه زردالو گاز زدین؟؟
واین که؛مورد داشتیم بچه هه؛خودش بال شو آورده میگه؛شل گازی کن
یه جورایی عین توافق هس ته ای هست...فکر کنین؟محمد جواد باله خانم اشتون رو بعد 5+1 شل گازی بگیره استغفرالله.....ماجان!؟تسبی شب نمای منو بیار
خاله minla ژون؟اگه یواش میگیری آله! بعد من دوتا میگیرما

minla جمعه 17 دی 1395 ساعت 00:16

باید یه جوری بالاخره لوس بشیم دیگه ..
الان حالم خووب شد عوضش

الحمدالله...خدارو شکرحال تون خوبه؛الهی دایم احوالات تان خوش و ایام تان طلایی باشد الهی آمین
√بانو ؟اکنون که احوال تان نکو بشد؛لختی بال مبارک تان را مرحمت نمایید جهت شل گازی نمودن

minla پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 23:28

حسودیمان شد!

چرا؟شما هم جز ارمغان های مجازی مان هستین ؛minlaبانوی عزیزم:-*:-*:-*
هدونه سوب بر پیشانی مبارک تان دو دونه بر لپ های مبارک تر تان
حشودی اثن خوب نیست ؛گل دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد