<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

صدای غریب!

...

...

گر نباشد این که دعوی می کنم 

من نهادم سر ،ببُر این  گردنم 

زاغ کو حکم قضا را منکر است 

گر هزاران عقل دارد کافر است 

من ببینم دام را اندر هوا 

گر نپوشد چشم عقلم را قضا 

چون قضا آید شود دانش به خواب 

مه سیه گردد،بگیرد آفتاب 

از قضا ،این تعبیه کی نادر است 

از قضا دان ،کو قضا را منکر است....

....

....

....

....

....

....

+رسیدیم بام لاهیجان ؛(پنج شنبه ای که  گذشت) اوشون باصدای غریبی مرتب میگفت؛غارقار...

√زیروبم صداش؛انگاری ؛تو کی خواهی  مرد بود :|



نظرات 4 + ارسال نظر
ارغوان یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 00:47

چقدر غمگینانه!

آره؛خیلی غم درصداش بود؛بل کل حواسم پرت شد

minla شنبه 18 دی 1395 ساعت 23:51

ما هم قدم زنان میریم دفعه بعد انشالا
اما شما چه زود پیر شدی دختر!


نخیر قندمان را بردند توی روز روشن اونم وسط پارک جلوی اون همه جمعیت!

من اگه بگم کلاچ بهم نمیخندن

انشالله....
آره؛خیلی زود پیر شدمواسه همینه دوس دارم دختر جان صدام کنین؛توهم بزنم
قند!؟
بابا جان من!شما قندرو بزار وسط حال زیر لوستر؛یه صندلی وردار برو روش؛بعد از فاصله ی چند متری ؛ببین قند لامصب چه درخششی داره
حلا مش کلاچ رو روی آسمون پارک تصور بفرما....د آخه نمی تونه کنترل کنه
وسط جمعیت...
نه.اینجا تشریف آوردین بگین؛کلاچ؛همه یاد همای می افتن..
minla بانو ؟کلاچ قند شما رو خورد؟

ماه بانو شنبه 18 دی 1395 ساعت 23:46

عزیزم لینک شدی

ای جانم چه اسم جالبی
حتما بیا وبم،

مچکرم.
جون تون بی بلا
چشم.

minla شنبه 18 دی 1395 ساعت 23:17

فکر کنم من بام لاهیجان نرفتم!
ولی بازم فکرکنم دوست دارم برم!


من این کلاغ ها رو دوست دارم هرچند که گاهی خیلی پررو تشریف دارن و میان و از دستت هم چیزی بر میدارن و میرن
ولی بازم این ها رو بیشتر از اون کلاغ های تماما سیاه ( شاید اونا زاغن) دوست میدارم.
دیدم که کلاغ سیاهی گذاشته بود دنبال یه گنجشککی و اخر هم ....

بام لاهیجان رو باید :قدم زنان رفت..یعنی از سمت پله ها...تا انتها..حلا پله ها کجاست!؟تصویر دومی البته من ده سال پیش از اون مسیر اومدم؛یک هفته هم پاهام درد میکردن
عه!؟مسواک زدین
اینجا به اینا میگن کلاغ ؛به زاغ میگن ؛کلاچ!کلاچ ماشین نه ها! کلاچ =زاغ
گریه نکن عزیزم؛این رسم طبیعته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد