<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

قوس وقزح!……

 برای گرفتن عشق و محبت اول خودت را ازآن سرشار کن تا اینکه جاذب شوی... 

 ...چارلزهانل

...

تکرار میکنیم ؛

برای گرفتن عشق ومحبت اول خودت را از آن سرشار کن تا اینکه خودت جاذب شوی...

.....

.....(کودکان درون)

√پرنیتس ملفورد؛

طبق اصول بینهایت ،توجه به شماره ی یک در واقع توجه به شماره ی دو است و در واقع تنها راهی است برای نفع دائمى شماره ى 2.

+آرزو میکنم ؛زندگی تون پر از آدمهایی باشه که ؛دوستتون دارند و بهتون احترام میزارن؛یعنی قانون جذب کل کائنات از آن شما باد...بدون هیچ خساستی...

√دوست داشتن رحمت است ،مورد محبت واقع شدن "خوشبختی" است.

*تولستوی *

√و درنهایت؛عشقی فراتراز انسان و فراتر از خدا نیز هست؛و آن دوست داشتن است.

*دکتر شریعتی *

؟ ؛بله.مثله شورم.شورمه بپیچکسه دار دور.

+تصویر دوم؛علف غازی ها خیلی خوش عطربو هستند؛یه جورایی عطر پوست هندونه(ازاون سبز سبز ها) رو داره؛و دقیقا آدم دوست داره چشاشو ببنده به خوشمزه ترین چیز میزها فکر کنه ؛...

ولی  یکی حرف بزنه!بد جور روی بند اعصابه؛بند هم همون مویرگهای نورون ها...هست دیگه!!|:

نظرات 9 + ارسال نظر
Sabi gol سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 20:44

بسیار عالی بود...

سلام حالتون خوبه؟
ممنونم برام شعر ترانه رو نوشتید ازش اسکرین گرفتم که گوش بدمو خوب بفهمم چی میگه :)
ممنونتونم :-*:-*
دوستتون دارم.

سلام به روی ماهتون:-*
الحمدالله.خوبم.ممنون از احوال پرسی شما
فداتون بشم....
من
دلی دوست دارم بخداااا

beny20 سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 18:45 http://beny20.blogsky.com

عشق آن باشد که حیرانت کند ،
بسیار عالی
.
.

کافه شانار اصن ناجور شلوغ شده ،
شیخ نباید اون پیشنهاد رو میداد -_-

ممنون
.
.

شیخ شلوغی بجهت ازدحام
سهام عدالته
که ببایستی سه دقیقه ای بگیرن

سوده سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 16:40 http://www.nabzekhial.blogfa.com

میدونیییی !!!??? نوچ نمیدونی !
عکس علف غازی منو یاد خودمو آباجی کوچیه پرحرفم میندازه
نمیشه هیچوقت از برق بکشیش!
اینقد حرف میزنهههههههه! آخرشم بگی کمتر صحبت کن ۰قهرم میکنه !!!
یعنیااااا بعضی وقتا منووو میکشه ! من در حالت ریلکسیشن علف غازی اووون !!! درحال صحبت !
هییی ۰۰۰ ولی خیلی مهربونو دل نازکه۰دوسش دارم اولو آخر ! دیگه چ کنم!
الان که گفتی بعضیا رو اعصابن یادش افتادم !!!
منم که هفته ای یا دو هفته ای میرم پیشش ! دیگه بیاهو درستش کن

آخییی...آباجی کوچیکه ها بامزه هستن
قهر قهرو های ناژ ناژی
گفتم؛ذهن تونو بفرستین یک مسیر دیگه...من خودم زمانهایی که نمیخام به حرف کسی گوش ....ذهنمو میفرستم یک سمتی که کمی هواااا بخوره.مامانم این زمانها رو خیلی زود میفهمه...مامان علم غیب دارن... یعنی چند بار بهم گفتن؛فلانی داشت باهات صحبت میکرد ...حواست نبود نه!؟من حقیقت و.میگم..
.
خدا شما رو همراه عزیزان تون محفوظ نگهه داره

غریبانه سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 14:00

دوساعته میگردم دنبال کامنت قبلیم که جوابشو بخونم
ان شاالله که سلامتی

کدوم کامنت!؟؟
من یادم نمیاد که
الحمدالله .بد نیستم .شکر.ممنون ز احوال پرسی تون.عزیز دل م

کیهان سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 09:25 http://mkihan.blogfa.com

شیمی قربان خاخور
چند وقته نمی تونم وارد بلاگفا بشم نمی دونم اشکال از کجاست و نمی تونم نظراتی که دوستان برام نوشتن را بخونم
باید با مدیر بلاگفا تماس بگیرم ببینم مشکل کجاست

سلام برار جان
خودا نکنه؛زنده سلامت بمانی عزیزبرار
خیلی خوش آمدید ..خیلی خیلی هم ممنون که از خودتون باخبر مون کردین
شکر که سلامتید و .....
ان شاء الله کسالت بلاگفا هم بر طرف بشه....

سوده سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 07:00 http://www.nabzekhial.blogfa.com

متن زیباییه اما اول و آخر جذب عکس علف غاازیه و ناقاشی (دختر دخترعمه ام به نقاشی میگه !) توش شدم ! دلم میخواد جای اونیکه چشاشو بسته باشم۰ چشامو می بندم تا برم تو حسش !
اما بوی پوماد ویکس که زدم به دستم مگه میذاره خوووو
دیگه نمیشه ولی بوش خیلی خوبه حتمی نوش جوووونت

عههه...پماد ویکس.ما چون فاویسمی هستیم نفتالین و پیف پاف و سمومو علف کش ها و ایضا پماد ویکس و بعضی از داروها مضره

.
شما اگه یکم تخیل تونو تقویت کنید ؛می تونید از مسیر مخفی ذهن تون برسین به بوهای خوش و تصویرهای ناب...

سلام ودرود.... زیباترین جمله ها را میشود خواند و یا نوشت اما زمانی ارزش خود را نشان میدهد که هنر انجام آن را داشته باشیم ومن دوستدار عمل هستم نه سخن ای کاش این هنر را داشتم....موفق باشید...[گل]

سلام ودرود بر شما ؛عزیزبرار
رسیدن بخیر...خیلی خوش برگشتین
.
.
از موریس مترلینگ پرسیدن؛
دوست بهتر است یا برادر
گفت؛
ما در انتخاب برادر نقشی نداریم
اما دوست برادریست که خود انتخاب می کنیم....
.
ما به انتخاب برادری چون شما افتخارمیکنیم....
وهمین طور ازداشتن برادرهایی که در انتخاب شان نقشی نداشتم....

طیبه دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:37 http://almasezendegi.mihanblog.com

من چقدر خوشبختم
مورد محبتت هستم
دوستم داری
دوستت دارم
عشق منی تو

دوستت میدارم
عزیزه
همیشه و
هنوزم
دوستت میدارم



+خیلی مخلصیم طیبه بانوی عزیز دل :-*:-*:-*:-*
( آیکن کشیدن لپ های باسلقی طیبه بانو )

minla یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 23:18

چه جملات و حرفای خوب و پرمعنی ...

علف غازی با اون تفاسیر از بوش دهنمونو آب انداخت...

خدایا شکرت
آره؛خیلی عجیج طوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد