<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

اسمایل؛ازنوعه اسپندی!،……

.....

دودی که مضر نیست!

اسپند؛ 

یکی از آن چهل گیاه معروف در طب سنتی ببوده است ولیکن طبیعتی گرم و خشک دارد و ازضد میکروبی و ضد عفونی اش که بگذریم ؛خواب آور هم هست ؛گیاه اسپند برای درمان صرع و فلج و بیماری های عصبی مفید است ؛کسانی که  در طول شبانه روز به دلیل کارووبه هرجهتی...به صفحه های تلفن همراه -تبلت-لپ تاپ....نگاه می نمایند؛ببایستی جهت گرم نمودن  مغزسر اسپند دود نمایند؛(مثل اینکه نگاه کردن به ال سی دی ها مغز رو سرد میکنه!!) توصیه شده که؛اسفند بدن رو گرم میکنه ؛بدین ترتیب برای جلوگیری از آسیب های عصبی و نرون ها...اسپند دود نمایید.

+ازنگاه طب سنتی ؛ تصور براین است که همه ی موجودات دارای ارتعاش هستند وانرژی های منفی و موجودات شر دارای سطحی از ارتعاش خاص خود هستند....با دود نمودن اسپند باعث خنثی شدن انرژی منفی...می شویم.

√دوری موجودات شر؛ از سطح ارتعاشی که دود اسپند پخش می نمایدوآنان هم می گریزن...

√مرکز انرژی بسیاری در بدن موجود می باشد ؛اما هفت تای آنان بسی مهم واصلی ست؛ ویکی از آن هفتا ؛دریافت حس ششم است؛یکی از اختلالی که در آن مرکز مذکور یافت می شود؛ساطع شدن انرژی ناسالم است ؛پس برای دور نمودن انرژی منفی ومخرب ؛ خواهشا اسپند دود نمایید.


√موقع سپندی برآتش...تصویرفوق(اسمایل اسپندی ) رو تو ذهن تون داشته باشید(البته میدونم کج ومعوجه ولی خب!از گره ابرو که بهتره؛ازاین جهته که؛سعدی علیه رحمه بفرمودن که؛

به زندان قاضی گرفتاربه_که در خانه  دیدن اسمایل" اسپندی" به ابروگره:))

√پوزش بابت جمله بندی های قره قروتی ما...

نظرات 8 + ارسال نظر
طیبه سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 10:49 http://www.almasezendegi.mihanblog.com

عزیزمی
خودشیفتگی هم نوش حون و گوارای وجودت
تعریفی هم هستی نازنینم

تی بلاااامیسر
دوووووووست دارم؛خشکل لپ خانم جان
یا ابلفض
حسین آقا داره منو کج کج نگامیکنه

mostafa سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 09:46

پس واجب شد پاشم یه لیوان اسپند دم کنم بخورم
واسه سلامتی خوبه
ممنون از این پست آموزش و بسیار مفید
( مثلا من خیلی یاد گرفتم)

لطفا با عسل تناول کنید که نافع تره

خواهش میکنم
(از عینکی که نصب کردین اینطور برداشت میشه<-:)

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:17 http://www.fala.blogsky.com

چه قدر خاصیت داره پس...؛ جالب بود. ممنونم!

شیمی قوربان

خانم پزشک سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:42

احوال باران جانِ ما چطوره؟ خوبی شما خانم گل؟

سلام خانم پزشک عزیز دل
جان تان سلامت نازنینم
الحمدالله،شکر خدا خوبمممنون از احوال پرسی شما
دلم براتون تنگ شده بودا
من!دوست دارم بخدا

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 19:01 http://www.almasezendegi.mihanblog.com

عزیزم
ممنون ولی من راضی به زحمتتون نیستم.
اما شما خیلی کدبانویی
همیشه مامانم میگم زنیت یه زن از اسفند دم دستش که حاضره مشخص میشه و تو ثابت کردی که زنیت داری عزیزم.
دست مامان گلت درد نکنه که تو رو بزرگ کرده و چنین شایسته.سالم باشی عزیزم

جانم؛جان دل عزیزم
چه زحمتی؟من دلم خواست براتون دود کنم
دلم ،دلم بخواد واسه هرعزیزی دود میکنم،شما یکی از اون عزیزان عزیز دلمی،که دلم خواست
باورکنید،به اسم شما ،به نیت کل خانواده تون،که مامان خوشکل تون یادم بود دود کردم

الان مامان خوشکل تون ازمن تعریف کردن
من چقدر ذوق زده میشم،مامان خانم ها ازم تعریف کنن،آیکن طیبه دوم ،خودشیفته
الهی سالم و سلامت و خوش؛بمونی برای ما،ای عزیز دل انگیزم

طیبه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 14:10 http://almasezendegi.mihanblog.com

منهم بوی اسپند دوس دارم ولی همیشه یادم میره دود کنم
همش میگم بعدا دود کنم ولی بوی اسپند رو خیلی دوس دارم

منم عااااشق بوی اسپند هستم
همیشه هم دودش میکنم،..برای شما هم چندبار دود کردم،...
پشت چراغ قرمز ،اون اسفنددودکن ها رو دوست دارم،...اگه از یشمی دور باشن،اشاره میزنیم،...که یعنی بیا ،،،که توی ماشین ،بوی خوش اسپند می پیچهه

بهامین دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:44 http://notbookman.blogsky.com

نکته خووووبی بود

سلام و درود برشما
ممنون تون

ارغوان چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 19:38

یاد اوری به جایی بود
تشکر باران عزیز
تصاویر عالی

سپندی گو برآتش؛برای آهو پسر ایضا مابقی عزیزان تون
هرچند من امروز داشتم دود میکردم ؛شما و بچه ها ازنظرم گذشتین(ایضا چند دوست مجازی دیگر)

لطف دارین بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد