<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

کریستین کلاویه ؛ درمعجون زمان...

.....

.....

لیموشیرین ؛

خب!یقینا بهتر از ما به خواص لیمو از نوعه شیرینش واقفید؛ولیکن کاری به کاره دو برابر  بودنه ویتامین C اش ز لیموترش هم نداریم ؛

فقط برای تقویت موی سر،

 با آب لیمو شیرین ؛سر را ماساژنمایید.(توذهن تون یک پر لیمو متصورشین؛حالا بدین دست یه بچه ای که هنوز ادراکش درست کارنمیکنه)..یعنی قشنگ ترازآن تصویرمتصورشده ؟هست!؟نخیرنیست.چرا؟ فیگور-واکنش بچه هه  ازفشرده نمودن لیمو به انضمام قطرات درحال چکه وبعد خنده اش:نکتارهشت میوه ایهههB-)

√جهت تنگی نفس کمی آب پیاز همراه لیمو شیرین مخلوط نموده ؛روزانه سه نوبت بنوشید.

(لابد آدم زیاد بخنده نفسش تنگ میشه )

...(قرمه سبزیه هشت ساعته جاافتاده+باچشم بلبلی و-گوجه نصفه وبادمجون سرخ شده)

√یعنی؛ زین پس بجای ؛کله ات بوی قرمه سبزی میکنه  ؛بگویید؛کله ات بوی لیموشیرین میکنه...

نظرات 2 + ارسال نظر
minla یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 23:38 http://minla.blogsky.com

یعنی من دلم قرمه سبزی خواسته و فردا هرظور شده میخوااام بخورم
البته که من بادمجان و قرمه سبری نخوردم و اینم فک کنم موند تا بیام اونطرفا

چقد کار دارم طرفای ولایت شما

باز هم لیمو قرتی کردی دختر جان؟

به به..ما ازخدامان است ؛شما هم شهروند افتخاری ولایت مان باشید
فقط چون افتخاری هستید؛باید مالیلات ارزش افزود لطف کنید؛یعنی شل گازی وبال مبارک.کار؟خیلییییی
لیموی قرتی شده
وا؟چرا اینقدر توپ در میکنن

خاله ریزه یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:24 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

وااااااای عزیززززم قرمه سبزی عاشیقم سنه اونقت من تا حالا با بادمجون امتحان نکردم دو تا خوشمزه کنار هم چه شود
من بشدت موهام ضعیف شده ممنون از راهنماییت...
خیلی دوست داشتنی هستی

عاشیقم سنه شما؛خاله ریزه جان
ولایت ما؛قرمه وکرفس ؛توش بادمجون سرخ شده وگوجه نصفه نیمه هست
فداتون بشم بگین جناب "میم" زحمت شو بکشن ؛اونجا نوشته بود زودتر ترمیم میشه
شمابیشتر؛خاله ی عزیزومحترم
√ازطرفم ؛گل دختر جانه چشم توسی رو به آغوش بکشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد