<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سنبل شیرین...

....

....

.....

....

سه تصویر؛

تصور اول-باغیه که  ؛توی روستا پدرجان شخم زدن ومامان جان ؛پاچ باقلا=باقلی کوتاه-سیر-ترب-بلال و آن توپ های پر گل؛گل پیاز هست.

تصویر دوم-چند گلدان؛سنبل صورتی یواش مد نظرمان است.

تصویرسوم-پیازهای جوانه زده ؛همین حوالی ها از میون مابقی پیازها جمع آوری میشن؛سپس به بسترمناسب ؛بسان تصویر اول لحاظ میشن؛واینکه -اگه الان کاشته بشن تا اواسط خرداد برگ پیاز تازه همراه دیگر سبزی هاموجود میباشد...

ربطش چیه؟بعد جریان اون پیاز سنبل ؛آقای برادر زاده هرنوع پیاز جونه زده ای ببینه فکر میکنه سنبله؛القصه چشمش به پیازها افتاد فریاد کشید؛عههه چقدر پیازسنبل(!!! آیکن اسمایل ازنوعه چند تا )گفتم اینا پیاز لوشان هست! سنبل نیست که!!گفت ؛شکلش که همونه!دارم میرم چندتا ور میدارم ببرم تو گلدون بعد تو هر اطاق یه سنبل داریم..(بازهمون آیکن پرانتزپیشین) گفتم ؛میگم نیست!! باور نمیکنی!?یکم بوش کن؛ بوی پیازه پیازه...یکم نگام کرد(آیکن همون پرانتز...)گفت؛ تو معلوم نیست کی جدی هستی کی شوخی(همون..)نخند ؛من میبرم ؛اگه سنبل شد همونی که گفتم؛اگرپیاز شد،،ازمهد اومدم؛برگهاشو میکنم همراه پلو می خورم؛میسوزونه!؟(گفتم اصلا؛)

√ مامانش گفته ؛از مهد برمیگشت؛هرکدوم از برگها بزرگ تر بود میکند؛میشست وهمراه نهارش میخورد!!پشت بندش ؛لیوان لیوان آب؛)

بعد غرغرکنان میگفت؛ خوب میگشتم میونشون؛سنبل شیرین پیدا میکردم(آیکن...)

+سنبل شیرین؛منظورش پیاز شیرینه؛پیازهای صورتی یواش یاهموکثیف؛شیرین هستند:-P



نظرات 4 + ارسال نظر
خاله ریزه سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 09:24 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ای جوووووووووووووووووووووووووووونم
تصویر اول روح و روانمو با بازی گرفت
تصویر دوم منو برد نزدیکای عید
تصویر سوم هم برام خیلی پیش میاد ..پیازهای جوونه زده.
راست میگن نباید خوردشون؟

جوووونت بی بللاااااااااااااا
فدای روح لطیف شما
توپ درکردن!؟ پیشاپیش سال خوبی داشته باشید خاله پراز بپری ماچ کنی هنگ کند در بروی ها....خوبی ها و....
خیلی
بله.اینا یه سمومی درش هست؛ترجیحا هرگز سبز شده ها رو استفاده ننماید؛اگه بالکن دارید یه گلدون بگیرید بکارید توش...توخاک بمونه برگ هاش بزرگ ترشد؛قد برگهای پیازچه...قابل استفاده است..

minla دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 23:19 http://minla.blogsky.com

حالا من با این مینلایی که شما اینطور لوسش میکنی چکار کنم

خودتونو

ماشین که داری!؟گازشوبگیر-------یک راست ولایت ما
عجیج مجیدی ام

minla دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 22:05 http://minla.blogsky.com

:))))
زده باشن این بچه های شیرین.

گل پیازم خوشگله ها ! ناقلا !

سلامت بمانید؛ عزیزدلم
ناقلا!؟بره ناقلا؛کارتن گوسفند زبل!؟
شما ازکجا دانسته بودی!؟عجیج مجیدی ام که گل پیاز خوجله ومعطرل احواله
√گل پیازم -دخمل نازم -minla یه نازم

ارغوان دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 18:01

این ماجرای برادر زاده با مزه شما هم شیرین بود. مثل پیاز شیرینی که بچه های من مخصوصا آهو جانم با غذاهای مختلف تناول می کنن. آهو از بوش مست می شه! باور می کنی! خیلی پیاز دوسته

واووو بچه های شما هم دوست دارن
باغذاهای مختلفاصن یک وضعی...
خدا حفظ شون کنه؛همراه پدرمادرعزیزو....
+میدونید؟مصرف برنج ماهای گیلانی ؛خیلی زیاده؛ شام ونهار برنج مصرفی هستیم ولیکن همراه برنج اگر پیاز مصرف شود؛ویتامین ب جذب می شود و فقر ویتامین ب در بدن لاموجود نمی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد