<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سایه ها...

.....

..,,,,.بله.بادی گاردشوننB-) 

.....سبزکله اردکی که میگن ؛همینه؟

.....ما به برگردوندن میگیم؛واگردانن؛یا مثلا  "واگردان "یعنی برگردون؛حلا همین تصویر رو -واگردانید ؛)

.....یه فرقی هست ؛بین تصویراول وآخر؛)


 

+استخر لاهیجان دوست داشتنیB-)

+زیاده خواهیه!؟که بگم الان ؛ساعت حدودای 6:40صبحه ؛(آذر نود 6_ده دسمامبر)دوست داشتم در مسیررشت به لاهیجان(استخرو اطرافش) می بودم!


نظرات 13 + ارسال نظر
هنوز یلدا یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 21:51 http://still.blog.ir

سلام دوست نازنین و مهربونم
ممنونم از محبت همیشگیت:*

سلام به روی بهتراز ماهتون:-*
فدای شماگل بانوی عزیز

گیاهان یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 19:27 http://gyahan.blogsky.com

سلام، تصاویر جالبی بود. ممنون

سلام بر شما.خیلی خوش آمدید.ممنون از حضور شما

سپیده مامان درسا یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 19:00

سلام خانومی خوبی خسته نباشی

سلام عزیز دل م..سلام گل زیبای من ...
سلامت باشید وشاد...مامان سپیده

غاده یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 13:54 http://sharjijonoob.blogfa.com

lممنونم از لطفتون عزیز دلم

منم لینکتون کردم

قدم رنجه کنید و تشریف بیارید قدم روی چشم وبلاگی ما و وبلاگ جانمان می ذارید

فدامدای غاده بانوی عزیز دل
قربان چشم وجبین وبلاگی تان ...عزیز مهرورزم
شاد زی گل زیبای من ...شاد

سلام گل بانو

زیباست

همیشه شاد و سرحال باشید

در پناه خدا

درود و سپاس ...وخیلی ممنون ز لطف شما....جناب علیزاده ارجمند
شما نیز هم درپناهدخداوند سلامت بمانیدو شاد

طیبه یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 09:21 http://almasezendegi.mihanblog.com

به به
آب اردک
گردش اردک ها اقا و خانم
به به

اردک تک تک...تک تک اردک
البته اون آقای اردک ..حوصله ی خانم اردک رو سربرده بود...که یهو خانم اردکه رفت زیر آب ...بعد آقا اردکه چون شد
اینقدرررر من خوشم اومد...از پیچوندن خانم اردکه..که نگو
خلاصه اردکه هی دور ور شو گشت.....................................................................................................اینجا خانم اردکه سرشو از آب بیرون آوریعنی مسافتها دورشده بود.که یهو آقا اردکه شیرجه زد و دم گوشش دراومد(آیکن چوب مسواک)
من از شدت خنده نتونستم تصویر بگیرم.
البته خنده ام کاملا بی صدا و صورتم سمت دریاچه بود....که بعد دستمو گذاشتم روی نرده و پبشونی مو چسبوندم پشت دستم و...ریز ریز خندیدم و تو.دلم استغفرالله گفتم...که خدا کمکم کنه ...صدای خندم نپیچه

ربولی حسن کور جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 17:18 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چه عکس هایی
خودتون گرفتین؟

سلام آقای دکتر؛خیلی خوش اومدین
لطف دارین شما؛بله!خودم عکس هارو گرفتم

ارغوان پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 19:05



ممنون از کف بچه های اطاق فرمان

به نظرم در دنیای ادمها هم مردها خیلی زیبان! یک موجودات زیبایی هستن واقعا! نه ارایشی نه مدل لباس متنوعی! اما همچنان زیبا و دوست داشتنی!

من چون مادرشما هستم ؛دوتا آیکن استفاده مینمایم
بچه ها؛جیغ دس هوراااا ؛برای گل دخترم
دردنیای آدمها ؛سیرت آدمی خیلی مهمه؛ زیبایی شونم به تمیزی وپاکیزگی شونه ؛آرایش شونم میتونه:مرتب ومنظم سلمونی رفتن یا خودشون ماشین ریش تراش جهت مرتب نمودن صورت پس گردن و گریبان...وخیلی مهمه خودشان تکلیف چونان رو بجا آورن(یعنی مادرش خواهرش زنش...نگه پاشو برو دوش بگیر یا اصلاح بکن..) که اگه غیر این ببوده باشه؛عین غارنشین ها میشن که
واما لباس؛ همون کت شلوارخان عمو به انضمام کفش وکمربند عنابی ؛مترسک سرخزانه ؛ عزیز عزیزم....زیبا ودوست داشتنی
دوست داشتنی ؛مثل کت قدیمی فرهاد
موجودات خوشبو دوست داشتنی ؛مثل پدرجانمدایی جان کوچیکه!
+بازمن خوب شدم؛پرچونگی کردم.عذرمی خوام

ارغوان پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 17:47

امیدوارم حالتون بهتر و سرحالتر باشید، مادر جان
فرقی که من دیدم انعکاس سر اردک سبز در آبه.

باز هم متوجه نشدم کی آقاست و کی خانم؟ به نظرم اون سبز کله اردک آقا باشن. معمولا در حیوانات، زیباتر و رنگارنگترن آقاها

الحمدالله بهترم ؛ گل دختر م ممنون ازاحوال پرسی شما
آفنین دخمل عجیج مجیدی مادر زدی تو برجک ؛بچه های اطاق فرمان؟بزنید کف قشنگه رو...
دقیقا درست متوجه شدین؛اردک کله سبز (آقای اردک) وآن دگری(خانم اردک) ؛حقیقتش کاری به تیپ وظاهرش نداریم؛ فقط ؛گوشت آقاهادر حیوانات حلال گوشت ؛بسی لذیذتر ببوده
.
تو ذهنم یک آقا روبا موهای سبز تجسم کردم
همون بهتر حیوانات زیباترورنگارنگترن...

کبری پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 13:08 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام اجو جونمم
فداتون بشم من الهی
اجو جونمم امروز رفتم آستانه حرم آقا همونجا برای خاله جانتون هم دعا کردم
کلی هم اونجا نشستم و کلیم دعا کردم ( اجو جونم برای سلامتی خاله جانتنوم تسبیح زدم ) خدا الهی به حق 12 امام و چهارده معصوم بهشون سلامتی بده تا به خوبی و سلامتی دوباره زندگی کنند
خیلی خیلی متاثر شدم
آجو جونمم به زودی زود جواب کامنتتون رو خواهم داد
می بوسمتون
مواظب خوبی هاتونم باشید

علیکم سلام عزیزدلم:
خدانکنه؛عزیزدلم؛زنده بمانی جانه زای
چقدر ازت تشکرکنم؟چقدربگم مرسی؟یک دنیا ممنون ومتشکرم
خیلی ازلطف ومرحمتت ممنونم انشالله ؛انشالله کبری عزیزم
فدات بشم.شماهم مراقب خودت باش
عزیزی! عزیزم

minla پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:53

پس آفرین به این آقا . خدا لیدیشون رو براشون نگه داره .

از این آقاهای آقا واسه ما هم بله....

انشالله انشالله؛اگربدانید گوشت این آقای خیلی آقا چقدر طرفداردارد(یعنی سرشو میبرن ؛کباب یا فسنجان-سیرقلیه -واویشکا...درست میکنند)
ولاکن خنده ام گرفت بسی از.... زسر بلند نمودن تان وقلقکیش نمودن
چرا که نه!؟ازاین آقاهای خیلی آقا از خدا شان است؛minla بانو در سرایشان باشد

minla چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 14:34

گمونم عکس آخری اون اردک عقبتری فهمید که حق نداره بیاد جلو و باید پشت سر آقاشون باشه فخت

اتفاقا ایشون خیلی آقاهستن
جسارت نشه خدمت شون؛ کاملا دارن لیدی خودشونو اسکورت میکنن

√اردک کله سبز ؛آقاشونن ؛آقا وخانم اردک ( آقا وخانم اسمیت؛)

کبری چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 12:12 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجی نازم
اجو دلتنگتون شده بودم
اومدم یه خبری ازتون بگیرم
خوبین اجو جونم؟
خوشین؟
سلامتین ؟
از صمیم قلبم بهترین هارو براتون آرزومندممممممممم
اجو جونم سر فرصت به امید خدا میاممم همه تصاویر زیبایتان را نگاه می کنمممممم

سلام به روی بهتراز ماهت؛علیکم سلام
منم دلتنگ بودم خیلی هم خصوصا اومده بودم ولایت تون
منتظرت هستم
+بحمدالله شکر خدا...الهی شکر....خوبیم:-*:-*ممنونم از احوال پرسیت گل دخترجان :-*:-*:-*
ای آرزوی آرزو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد