<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

و چه دردیست مترسک بودن...

.....

رحیمی ؛

ای  مترسک خوش باش /که اگر کاشت تورا /دست دهقانی پیر/تومترسک بودی /ومترسک ماندی....

                                             

+بپرانم سنگ ریزه!؟ تا دهد بر زاغ لرزه!؟(کلاغ با زاغ فرق میکنه؛)

ساکی پور ؛

مترسک گفت بخوانید از چهره شادم  درد درون  را چرا که جز خنده نقابی بر آن ندیدم،قاصدکی آمد و گفت؛مترس ای مترسک  که غم از پشت نقاب هم پیداست و تو دیگر تنها نیستی  ببین که کلاغ ها هم سیاه پوش غم وتنهایی تو شدند....

فروغ؛

و گل قاصد که بر دریاچه های باد می راند/او مرا تکرار خواهد کرد...(ما با زبان ساده گلهای قاصد آشنا...)

....

 + نشسته پهلوی شبدرزینتی  همون اگزالیس ازسرزمین سامبا (برزیل )باشین : چی؟بله که  فرناندایه سبزینه پوش زیباببوده بود!خب ؛بگذریم؛قراراست ابرهای پوشنی جهت ریزبارهای رحمتیه وعجیج مجیدیه  تشریف بیاورند..برویم پی سیروتفرج آن سو تر تصویر  چمن زاران سبز...؛البته تا تشریف فرمایی  ... ؛شما یکم عطر زنبق به انضمام نسترن تناول کنید ؛  اما یادتان باشد که یکم عطورکجا وعطوری که پس از ترشح ابرهای متذکر شده ؛نسیم به ارمغان میاره کجا...

هیس!چشاتونو ببندین  گوش بسپرین ؛دایی جان دارن زمزمه میکنن ...

هوای روی تو دارم   نمی گذارندم/مگر به کوی تو این ابرها ببارندم/مرا که مست توام ؛مرا که مست تو ام این خمارخواهد کشت  ....


نظرات 8 + ارسال نظر
ارغوان شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 23:37

ببخش دیر شد
نتونستم از تلفنم بفرستم. تازه الان وقت کردم اومدم رو لاپ تاب ببینم چه می تونم بکنم
خیلی دوست دارم بشنویش. خیلی زیبا می خونه. باید تو گوش گذاشت و همه ناله هاش رو شنید

اختیاردارید ؛ارغوان عزیزتراز جان
دارم گوش میکنم ؛ زیر وبم صدا و... +خیره شدن به تصویر شبدر....
مممنونم.مچکرم.مرسی عزیز دلبندم
باید تو گوش گذاشت و....(من قلقلکم میگره ؛عادت ندارم در گوشی...)
این خمارخواهد کشت...
سپاس.
+براتون یه آهنگ فرستادم. خداکنه تکراری نباشه.(البته؛عذرمیخوام بابت آهنگه.)

ارغوان شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 20:42

برات می فرستم.

ممنونممممم

ارغوان شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 18:36

و البته اون دستهای با محبت زحمتکش از همه قشنگتر

دستهای بامحبت...
ننه قربونت ؛ارغوان دخترجانم

ارغوان شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 18:35

هوای روی تو دارم نمی گذارندم....
آقای معتمدی این رو چقدر زیبا خواندن
حتما شنیدن.
این گلهای شبدر و قاصدک یا قاصد شما خیلی خوشکلن

نه نشنیدم
محمد معتمدی ؟
قربون تون برم من ارغوان بانو
نگاه کن که به دست که می سپارندم؟
مگر دراین شب دیرانتظارعاشق کُش
به وعده هاى وصال تو زنده دارندم....

کبری شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:16 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خب اجی نازی جونی خوشگلی و هرچیزی خوبی که وجود داره
من فعلا برممممممممممم
دوستتون دارممممممممممممممممم
حال خاله جان و مادربزرگوارتان بهتر شد به لطف خدا؟

ای جان؛یکم دیگه سر تو.بگیر بالا
در پناه حق ؛عزیزم:-*:-*:-*
منم دوووووست دالم خیلی زیغاد
الحمدالله مامان جان بهترن؛خاله جان هم یه مرحله دیگه شیمی رو پشت سر گذاشتن...موضوع مهم کبد شونه ؛که داره تموم موهای دایی جان رو سفید میکنه...
پناه میبریم به خدا؛ان شاء الله به اذن خودش... الهی آمین.
+ممنون عزیز مهرورزم از احوال پرسی هات

کبری شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 14:11 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خب خدا رو هزاران مرتبه شکرررررررررر

خلسی نمی دونم چرا نیشم هعی باز میشه
بودم همین نزدیکی هاا جای نرفته بوودم

ولی امروز سلما خولدممم
امروز کلاس داشتم به مادری گفتم نمیخوام برممم چون هوا سرده میترسم برم بدتر بشمم

خدارو شکر همین دور ورا بودی
کبی جونه خلسی ام
الهی سلما خولدگیت بره شالها رو بگیره؛ زودی خوب شی باهم پله بخوریم
خوب کردی نرفتی....مراقب خودت باش گلم
یه بوس راه دور واسه مادری جان

کبری شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 13:45 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجی بارانی جونم
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین؟
به یادتون هستم

علیکم سلام کبری جانه جانانم
الحمدالله.خوبم
شکرخدا.خوشم
بحمدالله.سلامتم.خدایا شکرت
ممنون ومچکرم مرسی ازلطف ومرحمتت
کجا بودی؟خلسی من

سین شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 12:14 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

سلام گلم
عکس و شعرا همه عالی
شعر فروغ بی نظیر

سلام به روی بهتراز ماهتون
خیلی مرسی ؛سین بانو جان
+بله.خصوصا ؛ای شب از رویای تو رنگین شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد