<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شب سلیس است و یک دست و باز.

....

.....

.....

.....

.....

.....

...,.

گر ترش روی چو ابرم؛زدرون خندانم/عادت برق بود وقت مطر خندیدن...

.....عصر امروز؛اندراحوالات ما وطبیبان و پرستاران! زحمت کش ؛عجیج مجیدیه حمیده شده ی  ولایت مان

این پست  ؛بسان منحنی رو به رشد ببوده است.

+دقت کنید؛آسمون  بدجور با ابرها لحاف پیچه؛ یعنی برف هشتادو سه و هشتادو هفت تکرار میشه؟پناه برخدا.

.......

داشتیم رد می شدیم؛اینا داد زدن که چه؟ چرا زما تصویر ثبت نمی نمایی!؟ فقط میگی دوستون دارم:-P

.......

پاسخ لازم؛همچو غنچه تو نهان خند و مکن همچونبات /وقت اشکوفه به بالای شجر خندیدن...

+بله.کار خامان بود از فتح و ظفر خندیدن!!

√*زنبورکله  پشمالو مشغول تناول نوشید شهد ؛ز گریبان اشکوفه های آلبالو.



نظرات 6 + ارسال نظر
minla شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 01:17

من میخوام دکتر برای من بال گازی تجویز بنماید!!

گوشام رو یه بار سوراخ کردم بس نیس ؟
تازه همونم مامان میگه باعث شده بعضی حرفا از داخلش رد بشن و وارد گوش من نشن .

منم از اون حبابها دیده بودم و یکی برای خودم بخریدم ولی از من موزیکال نیست
بخرم برایتان؟

اوه!minla جان:-*
داکتر زمان تجویز بفرمود؛بال گازی شما هم حال خودتان را بهبود می بخشد ؛هم حال صاحب بال را...
ازاین جهت لختی صبر پیشه نما ؛باهم بهبود حاصل نماییم...
اگه گوشواره های پولکی داری؛بس است
قربون مرام ومعرفتت؛عزیز دلم
ممنون ،مرسی ،مچکرم
+به مامان جان تان سلام و بوس وبغل برسانید
وارد گوش تون نمی شن؟ایرور میرفسته

ارغوان چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 20:24

شکوفه هاى آلبالوی خوشکل
اون حبابهای شیشه ایی خوشکل محبوب منن. یکیش رو برای زرنگ دختر گرفتم. صداش خیلی قشنگ و آرامش بخشه

آلبالووووو
لطفا لطفا لطف کنید عکس شو.بزارید من دوس شون دارم خیلی یه مدل ماه و ستاره داره...ساده تر باشه...یعنی عروسک های داخلش کوچولو تر باشن
آرامش بخشه

سین چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 13:01 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

سلام بانو چطوری؟
اون ملوسک ها چی بودن؟؟؟
آسمون ابری رو خیلی دوست. دارم
و برعکس خیلی ها تو هوای ابری سر حال میشم

سلام به روی بهتراز ماهتون
بحمدالله خیلی بهترم
کدوم ؟ملوسک؟؟چیزی یادم نمیاد!!!
این ابرها ابرهای پوشنی باران ریزه اس ؛کلی خاطرخواه داره
آفرین بانو؛الهی دایم سرحال باشید وباشند

minla سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 23:16

خداروشکر
عجب بوی پرتقال رو دوست میدارم من


میشه منم برم پیش این دکتر برای بهبودیم؟

خدایا شکرت (ممنون عزیزم)
بفرمایید نشسته در پهلوی مان باشید ؛تابرایتان یک سبد پرتقال ازهرنوعی که دوست دارید قرتی نماییم
چرا که نه؟ اینجایی که ما میریم ؛درمانگاه شبانه روزی هست-سه شیفت دکتر و پرستار داره؛این شیفت 2 تا 8 شب بود.هشت شب تاهشت صبح ؛بعد هشت صبح تا دو بعد از ظهر و..دوباره دو تا....هرسه شیفت تشریف ببرید؛بهبودی حاصل مینمایی
درضمن؛ گوش تم می خوای گوشواره بزنی ؛دکتر خیلی وارده ها

minla سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 22:22

اول از احوالاتتون برامون بگید. بهترید؟
آیا برای باران بانو پرتقال و لیمو قرتی کرده اید؟
زودتر بهبود پیدا کنید انشالله


عجب آسمون گرفته ای!
امیدوارم که برف و بارون خوبی درادامه اش باشه .
امیدوارم این یه ماه آینده آسمون مهربون تر باشه.

الحمدالله بهترم(ممنون عزیزم.)
همین الان با سرانگشتان پرتقالی مان برایتان کلمه -واژه (دوستت دارم ) نوشتیم.

خیلی گرفته اس.
ان شاء الله ان شاء الله...
داکتر گفته بال گازی نمایی زودی بهبودی حاصل مینمایی

ارغوان سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 22:17

تنت محتاج طبیبان مباد باران جان
این نخلهای سر به فلک کشیده ظریف و بللللللللند.... به به! اون میدون کوچیک و پر از چراغ ... وابرهای پر پشت و پر لایه و پر بار
هر چی داره همه ش رحمت برای این سرزمین باشه ان شاءالله. ملائکه به صف شدن برای حمل این رحمت و نازل کردنش به این سرزمین
خدا همه سرزمینها رو آباد کنه از رحمت و عدالت و فلاحت

عزیزم ممنونم.مچکرم.سپاسگزارم؛عزیز دل مادرباران
آخ!این نخلها
کیف میکنم از جزء جزء دقت نظر عزیزانی بسان شما
الهی آمین.الهی آمین.خدا همه سرزمینها رو آباد کنه ؛ازرحمت و عدالت__وفلاحت
یه تصور دیگه هم.باید بزارم ؛خیلی دوست دارم اونا رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد