<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بن سای انجیر!

.....

.....

کودکی ام 

به پیری شاخه ی درخت انجیر حیاط 

هنوز 

کودک مانده است 

*احمدی *

....

میپرسن ؛این چیه؟

میگم ؛دوست فیلسوفان!

قاه قاه میخندن.قاه قاه!

میگم؛بن سای انجیر!

قاه قاه میخندن.حتی آقای برادرزاده!

+اَنجیل دار=درخت انجیر.

....


صد سال اگر زنده بمانی گذرانی/پس شاکر هرلحظه و هر سال خودت باش...

خدایاشکرت.

√ شده تاحالا ؛یه کاسه گلی پر از"انجیرخشک " از نوع مرغوب و عالی ش..عیدی بگیرین...(آیکن ذوق زدگی فراوان دو لپی...)

+ کاسه گلی ای که پدر بزرگ انجیرهای منتخب رو میچیدن...(تصویر ماندگارذهنی ست)


نظرات 5 + ارسال نظر
ماه بانو دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 13:17 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام عزیزم سیر رو فقط میریزم به غذا خیلی خوشمزه میشه مثلا به مرغ ولی خوشم نمیاد از ترشی سیر مخصوصا از بوش

سلام به روی ماهتون ؛ماه بانو جان
بله.ما هم به مرغ درحال پزیدن یه حبه سیر نصف شده اضافه میکنیم...دقیقا درست می فرمایید؛خیلی خوشمزه میشه +حالا همین یه حبه سیر رو توی کوکو سیب زمینی رنده میکنیم...اوه!بینظیر میشه

سیر ترشی ما باسیرهای محلی درست شده؛بوی تند نامطبوع نداره...سیرهایی که محصول دیگر استانها هستند؛دقیقا باهاتون موافقم. بوی تند و زننده ای دارن و منم از بوش خوشم نمیاد؛خود سیر هم بیشتر بوی چسب رازی یا چسپ کابینت رو داره

ارغوان دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 06:38

ننه جون فهمیدم بن سای چیه! بعد از کلی رفت و آمد در وبلاگ شما که چیه و به گوشم آشناست و ... یادم آمد و برای اطمینان از درستی آنچه در حافظه بود، در نت جستجو نموده و به درستی عمل حافظه خود پی بردیم
ماشاءالله ماشاءالله به این حافظه خدادادی مبارک
شکرت خدایا
دیگر زحمت نکشید برای پاسخ و به خانه تکانی تان در کمال آرامش و با استمرار ادامه دهید و نگران ما نباشید که .... ما در محضر علمائیم

من اون نظر تونو پاسخ گفته بودم
الان چک کردم دیدم بی پاسخ تایید شده
انقد بدم میاد ؛
.
چه زحمتی!! اینجور استراحتم میکنم...مثلا مابین تمیز کاری به خودم پیام بازرگانی...
دیروز نزدیک بود؛ز چهار پایه افتادن نمایم یعنی چهارپایه لق زد..

minla دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 00:47

وااای چه خواستنی و دلبراست این برگای کوچولو!

چه خوب که کاشتینش اون انجیر رو ... یعنی چه ذهنتون به سمت و سوی رشد و زندگی دادنه!

فک کن بعدا عکس میوه دار شده اش رو بزارید

بحمدالله یکی پیدا شد و گفت؛ذهنمون به سمت و سوی رشد و زندگی...هست!!خدایا شکرت.

بگذریم
خیلی خواستنی و دلبرانه اس
ای دلبرمن الهی صد ساله شوی...
minla جونم کوچولوی دلبرتره

ارغوان یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 19:05

ای خدا! پس از دونه کاشته بشه برگهاش این شکیه اولش! با طراوت و نرم و خوش رنگ و کوچولو! بعدا کم کم بزرگ و بزرگتر می شه. این برگهاش شبیه برگ مو ست
به بار بشینه و نوش جان کنی الهی
حالا بن سای یعنی چی؟

عذر می خوام ؛من پاسخ شو نوشته بودم و تایید کردم چرا پس بدون پاسخ تایید شد؟؟
براتون ایمیل بنسای رو هم فرستاده بودم:
فدات شم؛ارغوان بانو جان
√برگهاش نرم نیست؛زبر هست و پشمالو

سین یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 18:23

سلام بانو خوبی؟
ببخش امروز سرم شلوغ بود خیلی نشد زودتر بهت سر بزنم
من بن سای این شکلی ندیده بودم
چه نازه

سلام عزیز دلم:-*
اختیار داری;فدات شم...تنت سلامت
یه دونه انجیرکرم زده میونه انجیرخشک ها بود؛کاشتمش تو.گلدون...به اذن الله ایشون پیشم ماندگارشد
خودم اسمشو گذاشتم بن سای انجیر
خیلی نازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد