<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه ترا چه لن ترانی...

 

....

....

+۱۶بهمن ۹۶نوشت ؛خلاصه اینکه ما حس وحال خونه تکونی نداشتیم،چندتا پیس،پیس شکوفه های بهاری، روی شیشه ی غبار گرفته پنجره ی شرقی و بسم الله....

.....*اصولا تصاویر بند رخت دار رو دوست می داریم....

.....یکی از دوستان دوست داشتند اوشونو ببینند(صندلی راکینجرز؛همون گهواره ای عجیج مجیدی)

....اون چراغ گردسوز رو از سمساری خریدم؛سمساری هایRashtنه ها؛سمساری سیاهکل پیش آقای مظفری!اینقدر حوصله ی کشداری دارن،هی سوال بپرسین ،دقیق وقاتونی پاسخ بشنوین.الهی سلامت بمانند وشاد،...

.....دوست عزیز ؟دلت نخواد ول بزنی تاب بخوری!؟چایی میپاچه رو فرش :|

مامان جان معتقدن که؛طبق معمول خیلی زود شروع کردی!! منم عادتمه...دوست دارم  دوازدهمین ماه بیکارترین ماه از یک سال باشه ؛همش هم مشغول  احوال خودم باشم  و نفس عمیق بگشم هی قلپ قلپ نسیم خوشمزه تناول کنم. بگذریم(نخیر ؛ازنسیم و عطوری که میاره نگزین). مامان جان رفتن منزل پریسا خانم؛یعنی هاشم آقا تماس گرفتن که؛مامان چوپان! من مامان خودمو بردم درمانگاه؛تا سرمش تموم بشه...طول میکشه ؛شما خواهشا تشریف ببرین ؛پریسا گشنه نمونه؛خواهشا نگین من باهاتون تماس گرفتما؛کله ی منو میکنه...پریسا خانمه همساده ؛خیلی خانم  هستند ؛وایضا هاشم آقا مرد شریف ومحترم وبسیار به پدر ومادرخود نیکی کنید(همون والدین احسان..) هستند ؛منزل مامان هاشم آقا نزدیک همون آرامستانه مذکور هست؛یعنی یک جای بینظیر  در کمرکش کوه! بله میگفتیم؛پریسا خانم استراحت مطلقی ببوده اند؛یعنی خداوند سبحان بعد بیست واندی سال بهشون فرزند عطانمود(انشاء الله به سلامتی و...هبوت کنه) واین خانم محترم یکم ازمامان جان خجالت میکشن ؛البته ناگفته نماند یکم خانم های همساده بسان خانم ناظم مدرسه از مامان جان :-P

√هرکدام از آقایان جهت ماموریت و...؛میان دم در منزل مان که چه!؟مامان چوپان ؟حواستون به خونه ما باشه و...نیومدن هم به چوپان و مرد شریف و پدرجان سفارش ناک میشن ؛ واین سه تن رو هم از نبود خودشون مطلع میکنند...(که حواس تون اهل منزل مون باشه)

برگردیم به آنتراکت خودمان؛امروز همش تو فکر روزهایی بودم که؛خاله جان;ملحفه هارو با پود رخت شویی دریا میشست؛می چلوندو پهنشون میکرد رو بندرختها...منم مابین بند رختهای پر زملحفه ؛که زیر نورخورشید بخارشون بلند میشد و هی زیرتابش خورشید؛ عطر پودر بلند وبلند تر میشد...

چونان شلنگ تخته گون ببودم...

وسط آشفته بازار خونه تکونی دارم خاطره بازی میکنم...وبی غم پادشایی.واین به آن معناست که؛حال خاله جان روز به روز...

خدایا شکرت.

+میگن همدلی از همون زبونی بهتره؛ یعنی-....تو که بامنی همیشه چه ترا چه لن ترانی.

++ امسال نوشت؛ پریسا خانم یه  گل پسر قندوعسل دارن،...خدایاشکرت 

نظرات 15 + ارسال نظر
طیبه پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 22:57 http://almasezendegi.mihanblog.com

باران؟؟
سرویس چینی مامانم گل سرخ بود
دیگه اونقدر هم قدیمی نیستم که

جااااانم
قدیمی چیه؟میدونین گل سرخ ها ژاپنی الان قیمتش چقده؟عتیقه اس خانم عتیقه
یکی ازاون بشقابا رو بگیرین بزنین به دیوار
اجی نفری یه بشقاب ازجهیزش به دخترهاش هدیه داده.بشقابی که مامان جان گرفتن،...شکوفه های گیلاس هست.
پس، من چرا لوازم قدیمی مدیمی دوس دارم آخه

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 18:48

پگاه پرواز پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 08:50 http://twilight1371.mihanblog.com

باران جان انشالا امسال سال خوبی براتون باشه سالی پر برکت ..... سلامتی..... شادی.... موفقیت.... هم برای شما و هم برای خانواده عزیزو محترمتون و هم برای همه مردم عزیز و همه بازدید کننده ها درود برشما باران دوست داشتنی ...... راستی منزلتون زیبا و با صفاست

جان تان سلامت پگاه پرواز عزیزم
ممنون .خیلی خیلی ممنون ،...ازاین همه دعاهای خوب برای همه ی ما،...
منم برای شما وخانواده محترم تون سلامتی و شادی وخیروبرکت آرزومندم،...

درود وسپاس بر شما
ممنون.پگاه عزیز دوست داشتنی ترم

مترسنج چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 23:01 http://dar300metri.blogsky.com/

خدا قوت!
تصاویر هم مث همیشه سرشار از انرژی

خیلی ممنون از لطف تون...+

beny20 چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 14:36 http://beny20.blogsky.com

دوست دارم دوازدهمین ماه بیکارترین ماه از یک سال باشه ؛
همش هم مشغول احوال خودم باشم و نفس عمیق بگشم
هی قلپ قلپ نسیم خوشمزه تناول کنم
یعنی از اووون حرفای حال خوب کن بوداااااا
فووول لایک

پارسال بدلیل تناول بیش ازحد نسیم کارمون به درمانگاه کشید
میدونین که،نسیم های ادواری دوازدهمین پراز عطرهای مومسومی ست.واین یعنی برای منه فاویسمی یه جورایی اوردوزه
ایشالا حال تون دایم خوب باشه،...

لیلا سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 23:49 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

❣سلام عزیزم خونتون خیلی باصفاست . خوش به سعادتتون . خودتان هم واقعا باصفایید.
این متن تقدیم به شما معربونم:
کاش همه معنی راز زندگی را میدانستیم
راز زندگی درک کردن می‌خواهد
زندگی چیز کوچک و بی‌معنی نیست که راحت بتوان از آن گذشت
زندگی از هرچیزی که فکرش را کنی گران تر و دست نیافتنی تر است
راز زندگی تو هستی
بودنِ تو
سلامتیِ تو
و خندهایِ شیرین خودت
و ضربان قلبی که هر ثانیه می‌شنوی
و چشمانی که هر روز صبح می‌گشایی
راز زندگی...
زندگی دوباره هر روز توست...
زیرا آدمی یکبار به دنیا می آید و یکبار زندگی می کند
پس تا میتوانی زندگی را زندگی کن

سلام بر شما عزیز دل م

ممنون و مچکر...بینهایت ممنون و سپاسگزارم لیلا بانوی عزیزم
بودن شما
سلامتی شما
و خندهای شیرین خود شما
در کنار عزیزان تان ،....آرزوی من است .واین راز زندگی ست که هرآنچه برای خود می پسندی برای دیگر عزیزان نیز هم،....
و شما خیلی خوب واقفید، ومن از داشتن دوست عزیزی چون شما شاکرم
+بینهایت از شما بابت متن زیبا و دلنشین،...ممنون و سپاسگزارم

Sabireh سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 22:16

خدا بزرگتراتونو همراه شما و عزیزانتون در پناه خودش حفظ کنه...
خدا رو شکر که حال خاله جانتون روز به روز بهتر میشه
انشاالله خوبه خوب بشن در پناه خدا محفوظ باشید عزیزدلم

خدایا شکرت
راستی خدا قوت

ممنون ومچکر،.....عزیزبانوجان
فداتون بشم،...الهی حال عزیزمونم روزبه روز بهتر بشه
الهی آمین،...الهی آمین صبیره نازنینم
.
قربانت بلامیسر

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 19:08

سلام عزیز دلم خوبی؟

به به چه عکس هایی

خسته نباشی میگفتی میمومدم خونه تکونی

سلااااام به روی ماهه عروس گلم
الحمد الله.شکر.ممنون از احوال پرسی تون
قربان معرفت تون عروس عزیزم
ما از عروس کار نمی کشیم که،...
شوور تون هست

طیبه سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 18:48 http://almasezendegi.mihanblog.com

باران دختر خوش سلیقه ام
باید با تو برم از اول بعد لز نزدیک به دودهه پس از عروسیم که میگذره جهاز بخرم وایه خودم
چه قدر دخترم خوش سلیقه است آخه
قربونش برم من
ما مثل هر سال منتظریم خانه خودش اعصابش خورد شود از کثیفی و بی نظمی و به "رگ غیرت خانه" بر بخورد پاشود خودش،خودش را گردگیری کند

خدا نکنه،زنده سلامت بمانی و شاد.کنار نیکان عزیزو عزیزان عزیزتون
بیست سال پیش؟سرویس چینی تون گل سرخ هست
من خیلییی اونا رو دوست دارم
اتفاقا لوازم تون خیلی هم قشنگن،اسراف نکنید.عوضش برا عروس تون بخرین
من اینقدر خوشم میاد ،بعضی از پسربچه ها به لوازم خونه علاقه مندن.یعنی واسشون مهمه،...یکی داداش خودم ،
.
ایشالا بابای نیکان کمک تون میکنه،...سه سوته گردگیری میشه و قال قضیه کنده میشه
پیشا پیش سال نو مبارک
مامان تی تی جوون

مترسنج جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 08:14 http://dar300metri.blogsky.com/

خدا قوت

سلامت باشید

خاله ریزه چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 11:06 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

وااای از تو عکسها میشه به کلیات چیدمان منزل مبارکتو پی برد..
خدا نظر کرده این که اونجا زندگی میکنینا یه جای سرسبز با هوایی که با خیال راحت میشه داد تو ریه ها
یعنی اگه چند روز هم از عمرم بمونه حتما میام و ساکن شمال میشم.. اونم تو روستاهاش.. خدایا قسمتم بکن
با این نظرت موافقم که اسفند ماه لذت بردنه نه خستگی و کوفتگی

خدارو شاکرم؛بابت داده ها و نداده هاش..بابت وفور نعماتش که بر ما ارزانی داشته...بابت کریم بودنش..رحمان و رحیم بودنش...خدایاشکرت.الهی شکرت
و خداوند سبحان رو شاکرم ؛بابت عزیزانی چون شما ؛ارمغان های عزیز عزیزم خدایا شکرت
آخ!گفتین منم عااااشق هواخوری...ذرات عطرهای معلقی که درش هست؛الان میدونین هوا چه طعمی داره!؟عطر شکوفه های گوجه سبز به انضمام برگچه هاش درختها باردار شکوفه های اردی بهشتی هستن باردارمعطر وخوش طعم
ان شاءالله.انشاء الله خاله جان ریزه ما از خدامانه که ؛شهروندی چون شما داشته باشیم خاله ریزه ام جزء شهروندان افتخاری گیلانی باشند
اونم توی روستا خدایا خاله جان ریزه صدوبیست سال بهمراه عزیزانش تو روستا در کمال سلامت و سعادت زیستن نمایند.. به اذن الله قسمت تون بشه ؛الهی آمین
(فقط ؛مابه مازندارن میگیم شمال )
+که اسفند ماه ؛ماه لذت بردنه نه خستگی و کوفتگی...
عطربوی چشم توسی رو دارین

minla سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 22:40

نگا نگا
اون صندلی مگه قرار نبود مال من باشه ؟

من خوب یادمه اوندفعه که آمدم خونتون داشتیم چای با شکلات کاراملی و صحبتهای سیرینتون میخوردیم..
همون موقع که موهات بوی نیرنگ های داوود میداد...
یادت اومد؟

گفتی این صندلی مال خودمه !!


چه خوش سلیقه ای شما !
عجب جای خوبی هم برای خودتون دست و پا کردید . حتمن ویووی مقابل هم خوبه

فقط کسیک میدم یه لحظه از روش بلند بشی
منو نشناختی دخترجان

چرا چرا؛قرارمون سرجاش هست
کارملی؟باراکای نودوهشت درصدی بود
نیرنگ داوود؟ چک کن ببین کجارفته بودین نعناع کلیر هست
یادت اومد؟
آره گفته بودم چو بیایی..

.
لطف داریننننن
ویووی مقابل همون پنجره ای هست که ازقرآن...عکس گرفتم.
من که ایستادم
قربونه آذرخش دو عینت

ارغوان سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 18:16

فلسفه این شکلکها:
اینکه حریص باشم برای داشتن این صندلیه ست! و همه این شکلکها دقیقا می رسونه احوالات روح و روان را برای داشتن این صندلی

می دونی! اصولا این صندلی رو خوبه وقتی داشت که نی نی داشته باشی! همون اوایل نی نی دار شدن خیلی می چسبه داشته باشیش!
آره! دارم فکر می کنم از این صندلی برای دخترم و عروسهام موقع مادر شدنون می گیرم ان شاءالله.
خوبه یه کادو هم به مادر داد و چی از این بهتر

اوه پسر
من خودم نی نی ام ؛هوژولو ام(کوچولو) ؛ارغوان جونم؟ زله (ژله) دارین
ان شاء الله ان شاء الله...
ماشاء الله ماشاء الله..به مادرومادرشوهری چون شما
انشاءالله...دامان تان پر از نوه های عجیج مجیدی...عزیزجانم

+مچکرم بابت توضیح فلسفه شکلک ها...باقی قضایایه عجیج مجیدی

ارغوان سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 17:31

مادر جان عکسها همگی زیبا و دلگرم کننده. از اون رخت پهن کردن و رنگهای زیبای آسمانیش تا منزل پر از مهر و آرامش شما و وسایل عجیج مجیدیتون و اون صندلی که من بااااااااااااید یکی بگیرم

جانتان بی بلا ؛فدات شم
اگه نجار نزدیک تونه بگین براتون بسازن...اینجا تو بازار ازنوع چینی همین صندلی هست؛ازنظر زیبایی خیلی شیک وجذابه...منتهی دوستان گرفتن ؛کله ملق شدن

چهارآیکن!؟فلسفه اش چیست؛دختر نازنین و عجیج مجیدی ام

سین سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 15:57 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

سلام عزیزم
خونه تکونی رو به سلامتی انجام بدی
کار خوبی میکنه زود شروع میکنی

سلام بلامیسر
سلامت بمانی زای جان
مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد