<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

کاکایى ها (نورس)

.....

....

.....

....

....

....

.....

....

.... داره بی محلی میکنه(صداش کرده بودم)

+تو ذهن تون  سروصدا های جیغ جیغ گون اینان رو گوش کنید :)

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 22:08

می بینین ؟
انته نورس!؟ تی بلامیسر ؛ گوشت بامنه!؟
اصلا ابدا..محل نمیزاره
ارغوان جون دوست دارم

ارغوان پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 20:07

این مرغان دریایی...
مدل اینجاشون کمی بزرگترن فکر کنم. یعنی سر این مدل ایرانی به نظرم کوچیکتره و خوشکلتره.
اینجا همه جا حضور دارن و امادگی کامل دارن برای قاپیدن غذا و نان از دستت حتی در حال خوردنش

جیغ جیغو هم هستن و معمولا برای همین مشخصاتی که گفتم زیاد دوست داشتنی نیستن در نظر مردم.

قیافه هاشون خیلی بی اعتنا ست.
به عربی اسمشون نورس هست. واوش مثل واو نوروز خونه می شه.

به رسم مرغ دریایی....
اینا هر مدلی باشن من دوستشون دارم؛خیلی زیغاددداماااا نظرتون و سلیقه تون حرف نداره
جیغ جیغو و شلنگ تخته گووون بله. درنظر مردم چونانند.
خوب شد گفتیناا..من فکر کردم چون بهش گفتم؛دوست دارم داره مقتدرانه برخوردمیکنه که این طور!!قیافه هاشون خیلی بی اعتناست
واو.این واو دوست داشتنی. نورس ؟نورس ؟باز بی محلی میکنه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد