<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه بگویمت بنفشه؟…

....


کدام عاشقانه را 

برای بنفشه بگویم؟

وقتی بنفشه مادر عاشقان جهان است...

*معشوری*

بعد چند هفته رفتیم خونه ی آقاجان...برف کلی دارو درختها رو شکوند.

√بنفشه ی وحشی :95/11/22

....

....چقده فیگور نگریستن شون؛ قشنگهB-)

اجی با کلی ذوقققق زدگی گفت؛می کیشکا زاکان (جوجه های من) بیجیر بامود.(بیجیر=دنیا اومدن؛همون هبوت کردن؛)بوشو اوشن عکسا بیگیرB-)

....

....تومسیر چش مون به جمال بیدمشک ها روشن شد:-*

....

....شمیم بیدمشک و شهرباران های نقره ایB-)

+نقل بیدمشکی جزء عجیج مجیدی ها ببوده استO:-)



نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 04:27

اون بنفشه های پریف و خوشکل
و اون جوجه های بغل کردنی و بوییدنی.... وای من چقدر جوجه و مرغ و خروس دوست دارم خیلیییییییییییی
یعنی آرزومه مرغ و خروس داشته باشیم
این جوجه ها سلامت بمونن و بزرگ شن و جوجه دار شن ان شاءالله
و بید مشکی که من ازش غافل بودم. باید عرقش رو بگیرم

ای آرزوی آرزوی...
ان شاء الله...زنده بمونن
ماکیان دوست داشتنی اند خیلیییی منم دوست شون دارم منتهی بغل و بو..نع!فاصله باید رعایت بشه...
بغل و بو؛وای هرگز!
آخ!اون بنفشه های شهرمون

مرسی؛ازنظرونظرهای شما

هاتف شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 00:51 http://hatefblog.in

چه تصاویر زیبابی هستند...

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد