<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سبزینه برگ!

.....

فروغ فرخزاد؛

زندگی شاید آن لحظه مسدودیست 

که نگاه من!

در نی نی چشمان تو 

خود را ویران...

......

        

......

√ زپشت میله ها هر صبح روشن /نگاه کودکی خندد به رویم /چو من سر میکنم آواز شادی/لبش با بوسه می آید به سویم...

 .....

....

.....

....

.....

....

....اینجا بهش میگن؛توخ!( علفه هرز برنجزارهاست)بجز تصویر سوم؛مابقی تصاویر برگ توخ هست!

√تصویرسوم؛برگ توسکا!


نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 17:57

فکر نکنم کلوش باشه. کلوش خیلی دایره ست
بعد این همون شلورها یا همون ساپورتهاست که پاش کرده که یکبار در موردش نوشته بودم خوبه زیر پیرهن و دامن پوشید. من همیشه می پوشم. خیلی راحته و مستوره
رنگش اولین رنگ محبوب من بود که الان شده دومین رنگ بعد از بنفش

هاااا...این فن هست
بنظرم گرم کنه ؛که روش میشه شلوار زیپ دار هم پوشید وخیلی هم راحته و مستوره و همیشه با سارافن و پیراهن و دامن...
:کلوش خیلی دایره داره این فنه عجیج مجیدی هست؛از کمر فنه عجیج مجیدیه حمیده شده
+من یادم نمیاد چرا!:

ارغوان چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 22:02

آخه ننه چرا شما هی بی خبر عکس اضافه می کنی! آدم یکجوری می شه یهوویی عکس جدید می بینه تو مطالبی که قبلا به دقت مطالعه و تماشا شده بود!

اون عکس دامن زنه خیلی خوشکله لباسهای گلیجانانه

عذرمیخوام
خیلی قشنگه کلوش هست ؟رنگشو دوست دارم؛شلوار پاشه و ژاکت هم داره
عجیج مجیدی هست کلا
گلیجان بلوز راه راه داشت!؟آستین کوتاهشو دالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد