<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عزیزم!میلادت مبارک...

....


برکرده ام سر 

از رخنه ای در سینه سنگ 

آری بهارم من،در این تنگ.

تنها اگر باد 

تنها اگر ابری و باران 

تنها اگر خورشید بود،این گل نمی رست.

زین تنگنا،راه رهانیدن نمی جست.

ای سایه ابر 

ای دامن باد 

ای جام باران!

این گل نمی بود

گلدانه را گر شوق گل گشتن نبودی 

در گریبان...

*سیاوش کسرائى *

....

....

√تصویراول ؛میونه یه بسته تخم جعفریه پاچیده شده توی باغچه سبزو چونان شد..

عطرش؛ عطر نوزاد پسره؛یعنی عطر تنِ....عطر تنِ مولودی که پسره و غسل داده شده  ؛یعنی وقتی مأذون از سوی ولی مستحب مؤکد رو  روز سوم  ...بعدبه آغوش کشیدن...گریبانش چونان عطری رو داره...تماما مخصوص عطر خود خودشه...

(چشاتونو ببنیدن و به یک ؛ پک کش دار فکرکنید؛همون تنفس کش داری که یهویی شکلات  گلیسرینه ای شفاف رو باهاش قورت بدین)

لطفا ببوییدش  و...سپس ها  درون آینه...چه! می بینید؟ (:


                                                    


نه آبی دریا غدقنه نه عشق دو ماهی... پدرجانه عزیزم میلادت مبارک:-*

+برای اسفند ماه ى  های عزیز از هرچه بهترین ها رو آرزومندم...

....یونس /58





نظرات 24 + ارسال نظر
minla شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 18:53 http://minla.blogsky.com/

تولد پدرجان مبارک باشه
انشالله خدا بهشون سلامتی و عمر طولانی و با عزت بده.

حالا میرسیم به بوی اون نوزاد پسر
نکن دیگه !
قرارمون این نبود که نقطه ضعف پیدا کنید و بعد بازی کنید باهاش

نه اصلا اینطوری دیگه نمیشه !
میترسم دعوامون بشه اونوقت چکار میشه کرد
منم نابلد...

مچکرم.بسیاربسیار مچکرم
ان شاءالله...الهی آمین.ممنونتونم خیلی
.
من چیزی رو امضاء نکردم!هیچی هم نمیگم تا "وکیل" باشی ام بیاد
من اصن دعوا دوست ندارم بیا بشینیم یه چایی باهم بخوریم با گفتمان حلش کنیم..گفتگوی 4+3___
باشه minlaجونم:-*

کبری جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 12:11 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجو بارانی جونم ازتون بی نهایت سپاسگزارم

خیلی لطف و محبت کردید و برام فرستادید
دانلود می کنم و می گوشمش

جونت بی بلا عزیزم
خواهش میکنم

کبری جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 00:24 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

یادم نمیاد آجو
ایمیلم رو داده باشم
نمی دونم
الان براتون فرستادم

آهاااا...ایمیل تون اونجا دیده بودم که..پاسخ استاد رو برام گذاشته بودید
مچکرم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 18:42 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نوش جونتون آجووووو
آجوو از تبریک تولد و دانشگاه و آهنگ و غاز چرانی رسیدیم به خرید غاز همسایه تان

تی جان ره بمیرم
آرههههههه مرغ همسایه شلختِِ

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 18:34 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خب الان بگوشیدش
منم لیلی رو نگوشیدم
اجو فعلا سرعت نتم پایین نمیشه چیزی دانلود کنم
چون داشتم امروز داشتم ازلهراسبی اهنگی دانلود می کردم کمی مونده بود پر شه اخطار دادش

؛)
شما ایمیل تونو برام گذاشته بودید؟براتون بفرستم

غریبانه پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 18:13

سلام بارانم خوبی
تولدشون مبارک باشه
http://s2.picofile.com/file/8286984968/lMG_2017
عاشق این عکست شدم ببینش

سلام به روی ماهه هرجفت تون
الحمدالله.خوبم.ممنون از احوال پرسی تون
گل پسر چونن
ممنون.خیلی خیلی ممنونمممم
الهی چشاتونو ببنیدن باهم از این مسیر بگذریم...مسیری پر از اقاقیا و یاس وحشی شکوفه های پرتقال و نارنج و لیمو...سیب و گلابی...که اقاقیا پایه عطر این مسیره....
البته با مشتی پر سیاوشان دردست...

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 17:08 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجو دارم رسوای زمانه رو از شکیلا می گوشم
خیلی گوشش دادم هنوزم ازش خسته نشدم
بگوشیدش قشنگه
مخصوصا اونجاش که میگه
چون باد صبا در به درم
با عشق و جنون همسفرم
شمع شب بی سحرم
از خود نبود خبرم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

خیلی ساله شکیلا گوش نکردم..سیزده سال میشه
آی لیلی
جان لیلی
می جان ه جانان لیلی
لیلی تره من خوش دارم
از دیلو از جان لیلی.... نجفی.

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 16:58 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

این شعر جواب نوشته شماست اجو جونمم
در کشور ما وضع چنین است بدانید :
آنکس که بداند و بداند که بداند
باید برود غاز به کنجی بچراند
آنکس که بداند و نداند که بداند
بهتر برود خویش به گوری بتپاند
آنکس که نداند و بداند که نداند
با پارتی و پولی خرک خویش براند
آنکس که نداند و نداند که نداند
برپست ریاست ابدالدهر بماند!!


ما غاز رو از خانم همساده 70هزارتومن خریدیم سه تا پاک کرده خریدیم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 16:41 http://daryamkdj222.persianblog.ir/


اجوووووووو از طرفی می گید بزنم زیر گوششون از طرفیم میگید ملاقاتیم نمیااااااااد نچ نچ نچ اجوووووووو داشتیممممممم؟
متاسفانه دانشجو فوق العاده کم شه اجوووو هزینه ها زیاد
آجووو ما هاا کلهم ( دانشجو های فارغ التحصیل بیسواد بیکاریم )
اینقدری فارغ التحصیل بیکار هستند اجوو اونوقت ها می اومدند برای مراقبت که مغز من یکی سوت می کشید ( یه نونی برو بچ از همون میخوردند مراقبت که همونم بردیدند از کارمندانی خودشون استفاده می کنند در ضمن همون مبلغ ناچیزم به دوستان میدادند بعد شش ماه و یا بیشتر
اجووو بچه ها محتاج پولاشون نبودند ولی یه عده هم بودند اجووو بیشترشون بخاطر اینکه حوصلشون تو خونه سر نره می اومدند مراقب می شدند و خیلی از چیزای دیگه
خدا آخرو عاقبت همه ما رو ختم بخیر بگرداند ( الهی آمین )
اجووووووووووووووو خیلی پرحرفی کردمااااااا بوخشیدددد جونممم


بله.متاسفانه.خیلی بله.متاسفانه.خیلی.
حیف بچه ها خیلی هاشون م رفتن.خیلی هاشون اونجایی که باید باشن نیستن.
متاسفانه.خیلی متاسفانه...
پف.
اختیار داری عزیز دلم
شما مجازی هررررچقدررر دلت خواست برام بلبل زبونی کنی
حالا یه ترانه از حمیرا بخون گوش نمایم
دل م میخواد یه آشنا رو بخون...

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 15:12 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نچ نچ نچ دکتر نرفتم برای اینکه چکاب کنم خودم رو
فقط یکبار که پهلوم دردم گرفته بودش ( خوردن ماست زیادی) که تشخیصشونم اشتباه بودش ایششششش دکتر گفت خودمم تعجب می کنم اینکه سالم هستش تازه الان معلوم نمیشه بعد دوباره گفتند آزمایش بدم که یه چی دیگه بوددد و بعد یکبار دیگه رفتم آزمایش دادم که گفتند هیچ چیزی نیست
شکر خداااااااا
من و پدرم به هم رفتیم مادری و داداشیم به هم عطسه می زننده مطب دکتر نشسنتد کار درست رو مادری و داداشی می کنند

اجوو می جول فانکش ( مره درد گینه هااا) اجوو گلیکی میخوام بزنم
نمی دونم چرا رشتی و لاهیجانی و و جاهای دیگه رو با هم قاطی می کنم
ولی زبان مادری باید یاد گرفته بشه باید آدم اصالت خودش رو حفظ بکند و اجو من به شما افتخار می کنم آن هم بسی زیاااااااااد
آجو بین خودمون بمونه من از صحبت کردن رشتی بیشتر خوشم میااااااااااد
بلی با شما اجوی نازم بوووووووود
اجوو نمیشه زد تو گوششون خببببببببببب بعد اخراج می کنند مارو

تشخیصشون درست بود..فقط دکتر باهات شوخی کردآزمایشم جهت خاطرجمعی نوشتن...که دست شون درد نکنه...وخدارو شکرکه چیزی نبود و زنده موندی
تی بلامیسر جانه زای یواشی فاکشم تره درد نیگیره باور بکن هرکس جوله فاکشم..خودش خود بخودی تقاضای مجدد کتبی نویسه کی...می جول فاکش
گیلکی رشتی حومه ای یک زبانی هست که همه متوجه میشن و واکثر مهمونا خوششون میاد
امااا وقتی از هر روستایی یک کلمه یا چند کلمه منتخب کنی و حرف بزنی...
من برم یه دور دیگه بزنم
نه بابا..اگه نفری یکی بخابونن...درش تخته میشه...پس نترس!منافع خودش گیر جیب شما هاست..
فقط من ملاقاتی بیا نیستما

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 14:06 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

یس یس سایه روشن
خدا اجی جونتون رو حفظ بفرماید هزاران بار امین

همیشه زنده و سلامت باشیددد می یکی یک دانه دختر می قشنگه دخترررر

سلامت بمانی گول دختر ایته ماچی تی سورخ جوله
دو دسی تی جولم فاکشم
آخی..نانی چقد کیف دانه
.
الان بامن بودی؟بزارمن برم یه دور روی مبل ها و...راه برم همش از سررذوق
تی عینک ره بمیرم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 14:05 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوو خرما میخورم نمی دونم چرا بیشتر ضعف میارم
نمی دونم علتش چیه
صبحانه ام که همیشه کامل باید باشه چون دیشب مهمون داشتیم و دیروقت رفتند منم ساعت هفت و نیم کلاس داشتم و ساعت شش نیم بلند شدم تا به کارام برسم تند تندی یه چیزای خوردم و زودی رسیدم سر کلاسم که هیچکیم نیومده بودشش ( ساعت هفت و نیم میزنند و ساعت هشت میاااااااان این واقعا نظم هستششششش؟) هووووووووم

شیرو خرما..مویز و شیره انگور بخور...
نفس بکش بینم
اوه اوه.. چه گلیی...چه چهچهه بلبلی

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 14:04 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوو خرما میخورم نمی دونم چرا بیشتر ضعف میارم
نمی دونم علتش چیه
صبحانه ام که همیشه کامل باید باشه چون دیشب مهمون داشتیم و دیروقت رفتند منم ساعت هفت و نیم کلاس داشتم و ساعت شش نیم بلند شدم تا به کارام برسم تند تندی یه چیزای خوردم و زودی رسیدم سر کلاسم که هیچکیم نیومده بودشش ( ساعت هفت و نیم میزنند و ساعت هشت میاااااااان این واقعا نظم هستششششش؟) هووووووووم

یه چکاب کامل برو!رفتی؟
البته منم مدتیه که بسی ضعف الحالم یعنی در شرف ارتحال.
.
مهمونای همساده ما هم دیر رفتن و بچه میهمان بسی جیغ ویغ نمود ساعت دوازده به بعد شب...

نه واقعا.می خابوندی بیخ گوشش
هوووم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 13:56 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

همش 45 کیلومتر باهامون فاصله دارید
دیار ما اینطوری دیار شما اونطوری

سپاسگزارم اجو باارانی جونمممممممممممممم همچنین شمااا هزاران و هزاران بار آمینننننننن

به قول اجی آفتاب دیمیر و دتابه...(سایه روشنه)
فدات شم عزیز دلم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 13:53 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نچ نچ نچ فکر نکنم شده باشم
آجوووو دیشب شام چیزی نخوردم
صبحانه ام خیلی خیلی کم
از کلاسم با دوستم پیاده اومدم اجو وقتی به خونه رسیدم دستامم می لرزیدد از بس گشنه ام بودششش نچ نچ نچ اجوو تپلی نشدم همونمممم اگر نبودم لباسامم اندازه ام نمیشدششش ( حواسم هستشش اجو جونمممممممم)
آجووووووووووو آب پرتقاللللللل چسبیداااا

نوش جونت عزیز دلم
حتما شام بخور..شده چند تا خرما.حتما شام بخور.
ایضا صبحانه.حتما صبحانه تو بخور
بیشتر مراقب خودت باش
گرسنه نمون.هیچ وقت

آفنیننن..که حواست هست

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 13:48 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوووووووووووووووو جونممممممم
دیارمون آفتابی هستش و حال و هوای بهار رو داره
ار طرفی عاشق پاییز زمستونم ولی چه عاشقش باشم چه نباشم همین چرخه ادامه داره و می بینیم چرخه عاشقانه فصل هاااااا

جون دل م
اینجا ابری با باد نسبتا شدید...گردو غباری...لکه ابر های
بله دقیقا..این چرخه ادامه داره...زنده سلامت باشی و موفق.سالیان سال این چرخه ی هستی و عاشقانه رو تماشابکنی و لذت ببری...

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 13:42 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

هر جور میل خودتون هستش اجو جونممممم

مش حسین!؟یک لیوان بزرگ آب پرتقال و هرچند تا کوکی که دلش خواست....لطفا
جونت بی بلا عزیز نازنینم
تپلی تر نشی کبی واگرد بینم

کبری پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 11:44 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجو بارانی جونمممممممممممم

تولد پدر بزرگوارتان مبارک باشد
ان شا ء الله خداوند بهشون عمر طولانی عطاء بفرماید
هزاران و هزاران بار آمین
آجو از تبریکتونم بی نهایت ممنونممممممممم

علیکم سلام کبری بانوی عزیزم
مچکرم.بسیاربسیار مچکرم

فدای تو گل دختر عزیز اسفندماهی عجیج مجیدی
ازهرچه بهترین ها رو برات آرزومندم..ای آرزوی آرزو...

سین پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:58

سلام گلم تولد پدر جانت مبارک
انشالله همیشه سلامت باشن

سلام عزیز دلم
ممنونم.بسیاربسیارممنون و مچکرم
سین بانو؟چرا نظرم ثبت نمیشه ؟وبلاک تون

هاتف چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 21:45 http://hatefblog.in

سلام و درود . ممنونم که بهم سر زدید

و ضمنا ... خیلی خیلی مبارک باشه :)

سلام برشما آقای هاتف ارجمند.

مچکرم.خیلی خیلی مچکرم

خاله ریزه چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 10:02 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

رااااااااااااااستی تولدشون مبارک

فدای شما:-*
بسیاربسیار سپاسگزارم...خاله جان ریزه ام

ارغوان سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 22:44

مبارک باشه تولد پدر جان
زرنگ دخت من هم اسفند دنیا اومده

اون گلها خیلی زیبان
شبیه فراموشم نکن هستن.

سپاسگزارم ؛بسیار سپاسگزارم ارغوان بانو
به به نوه گلم اسفند ماهی هستن تولد شون مبارکا باشه...عاقبت بخیر بشن ان شاء الله...:-*:-*:-*
الحمدالله اسفند ماه ؛ماهی پر از تولد هست واسمون...بزرگترینشون پدر جان هستند (امروز تولد برادرزاده شونم هست ) بعد تولد عروس کوچیکه..بعد زن دایی بزرگه بعد عروس خان دایی...بعد نوه خان عمو..بعد آقای برادر زاده...چند روز یه نوه دیگه به نوه های خان عمو(دختر کوچیه شون) اضافه میشه...
ان شاء الله همه ی عزیزان سلامت باشن

دقیقاااا..شبیه فراموشم نکن؛فراموشت نمی کنم
اینقدر کیف داشت(داره) بغل کردن بوته اش
بوته بغل کردن عجیج مجیدی هست

خاله ریزه سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 11:21 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عزیزم.
عطر تن نوزاد واقعا معرکست دلم نوزاد خواست . مال خودم باشه خود خودم
میگما یا وجود این همه زیبایی در اطافتون بایدم طبعتون اینچنین شاعرانه و عاشقانه باشه عزیز دلم...

جان دلم :-*:-*:-*
الهی من قربونه دل تون برم که برام زبون درمیاره
شاعرانه وعاشقانه... این رمانس مون مارو کشته اسن
+خیلی مرسی.بابت کامنت تون
من بیام درم در تون کارتون دارم

mahdis سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 10:05 http://ircorg.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
96518

مه دیس!مهدیس!
میدونید؟ خواهرشوهر خواهر زن داییم یه دختر داره هم نام تونه...بسی نازدختری هست واسه خودش...حقیقتش خیلی دوس دارم ؛که عروسم میشد...ولی خب!سنش زیاده واسه پسرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد