<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شبنم های قانع...

....

.....

دریغا شبنم دریا ندیده ی ِمن 

آسمان ،برهنه 

باد،خواب وُ 

آدمى...

....

....آیه 28 سوره شورا؛

√قطره های شبنم وژاله ؛9صبحه جمعه 13اسفند 95.(خیلی هم خوش طعم ومزه بودن)

البته که؛تگری عجیج مجیدی بودن:)


آیه 11 سوره انفال...

√*آیه 43سوره انفال.

+خواب نوشین بامداد رحیل /باز دارد پیاده را ز سبیل...

_______________________


           

.


+چرا یادم رفت چی می خواستم بنویسم؟به گمانم درشرف آلزایمر ببوده ام!!(شایدفکرم پیش صنوبرهاس:|)

می نشینم تا مه بیاید و پنهانم کند،

نه توشه ای از خواب این سفرخواسته بودم

نه پونه زاری که پا به راه باد.

تنها ای کاش تهور یک پروانه ی پریشان از تهدید عنکبوت در من بود

تنها ای کاش...

باری با این همه،

با این همه باید از خواب آن نقطه و 

تخیل این خط بسته بگذرم.

راه دیگری اگر باقی ست،

این  من و این باران واژه ها....




نظرات 11 + ارسال نظر
کبری شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 14:08 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نه اجوووووو بخاطر اینکه بی سیبیل بودم گفتند معافی


عجب زبلی شدی

ماه بانو شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 11:41 http://gandom1370.blogsky.com/

مث همیشه عالی بود

عزیزمی

کبری پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 18:13 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

ای واااااااااااای شما مگر نمی دانستید بنده از خدمت سربازی معاف شده بیدم

عه
چه بد!!چقدر اسف عسف ناک است
کسی که خاطرات سربازی نداشته باشد تا برای فرزندان خویش تعریف نماید
معاف شدی!لابد بخاطر کمر مبارکتان

کبری پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 11:09 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

گهی هم چه چه زند گه دانه دانه دقیقا همین رو گفته بودید
آجووو آنکادر؟ دیگر چی بید؟
تو این چیزا نیستمااااااااااا

چقدر خوب که ؛حافظه ات خوب کارمیکنه
یعنی چی؟مگه تو سربازی نرفتی؟نکنه سربازفراری هستی!؟ هرچه سریع تر خودتو به پاسگاه معرفی کن!!
تا اضافه خدمت نخوری!یا بروپولیز +100
قانون مگه دل بخواهه؟که تو اون چیزا نباشی؟ بشمارسه!تختت باید مرتب باشه!!بند پوتین هاتم مشغول بستن باشیبرگرد بینم

کبری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 22:42 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

دوتا آهنگ براتون فرستادم
وقت کردید دانلودش کنید

دست گلت درد نکنه
ان شاءالله...
ملسی خاله طوبرا
.
.
+اوه.کبری بانو؟بسیار سپاس.خیلی آهنگ های باحالی بود:-*:-*:-*B-)
مرررررسی.مچکر

کبری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 22:02 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجو من مشت مشت نمیخوردم شما مشت مشت میخورید اجو یادتون هست قرار بود بریم روستامون پیکانیک ؟ شما نخود میخواتید بیارید منم گفتم کم کم میخورم شما گفتید مشتا مشت اجوووو باز که یادتون رفت
اجووووو اگر نمی رفتم منجیل دم عید بهش فرم میدادم حیف شد هعییییییی بی شیبیل شدم رفت ( اجوو برامون افت داره ) یه مدت با سیبیل الان شدم کبی بی سبیل

من بودم
پس چرا ؟چرا یادم نمیاد؟
یعنی نگفته بودم؛شتر مشت مشت می خوره؟گهی دانه دانه
چرا یادم نمیاد
.
اونجا چرا رفته بودی آخهههه
حالا اشکال نداره..یه تنوعی...ته ریش هم بهتون خیلی میاد
فقط زیرگلو آنکارد یادتون نره

کبری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 21:46 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

you dont know
وایییییییییی چه فاجعه ایی
پیپم کوجا بودشه اجوو
اجو این شعر هم بخونید
عاقل هرگز نکند دود هوس
دود گردد سبب تنگ نفس
خوردن پسته و کشمش و توت و فندق
بهتراز عادت سیگارو چپق
هرکه خواهد نگیرد سرطان
نکشد دود خصوصا قلیان
آجو دود دود مضربید آن هم بسی زیاد
اجوو سیبیمم رو که رفتم منجیل بادش زیاد بید یهوو از جاشش کندش و با خودش نمی دونم به کجاها بردش

( )
یعنی چی؟
اونایی که توشعربود..مشت مشت خوردی...پشت بندش پیپ کشیدی..بعد میگی فاجعه اییی
اشکال نداره..بدون شیبیل هم یک تنوعی هست دم عیدی

کبری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 21:32 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خب خدا رو هزاران مرتبه شکر که خوبند

نه آجو جونم اینی که گفتید چی بودش ؟ انژگتور با کاربورات توضیح پلیز
آجو رشته من نخ بوده کاموا هم هستش البته
اجوو آره آناناس دوست داشتم از پرتخال تنفر داشتم

الهی شکر.خدایا شکرت.

د اگه مخیله ام کارمیکرد پرسش لازم نبودم که نو سرویس
اوه...ابریشم بافی یعنی
اره متنفربودی... یادمه پیپ هم میکشیدی چه دودی هم ز مماخت میزدی بیرون و...میخورد به سیبیل مبارکت..
فقط چرا از سیبیلت از گرمای دود پیپ....بوی ماهی بلند میشه

کبری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 21:09 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجو بارانی جونممممممممممممم
اجو جونم چطور مطورید؟
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین؟
خانواده محترمتان خوبند؟

نه اجو جونم آلزایمر دیگه چی بید؟

علیکم سلااام کبری بانوی عزیزم
بحمدالله..له لبرده
الحمدالله.خوبم.
شکر.خداروشکر.
سلامت همه آفاق در سلامت عزیزانی چون شما...
الحمدالله.مامان جان و پدرجان خوبن...مابقی هم ایضا.خاله جان هم بحمدالله از دفعه قبل بهترن.
ممنون از احوال پرسی تون..عزیز دلم
.
گمونم گرفتم یعنی هرچقدر توی کشومشو های مخیله ام میگردم هیچی نیست!!
میدونی فرق بین ماشین های انژگتور با کاربورات چیه؟
شما چی خونده بودین؟
یادمه آناناس خیلی دوست داشتین

ارغوان چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 20:29

خاطرت پیش صنوبرهای شکسته ست؟ عیب نداره تقدیر خداست. به جاشون درخت میوه بکار درخت گردو بکار...

این اشاره شما به آیه ها چیه قضیه ش؟ لطفا روشنمان کنید

هو الذی ینزل الغیث من بعد ما قنطوا و ینشر رحمته وهو الولی الحمید
(غیث ؛باران بموقع که آمدنش نافع ببوده) خداست که باران را در زمانی که مردم از بارش آن ناامید شده اند از آسمان نازل میکند...ونعمت و رحمت خود را در بین مردم منتشر می سازد
و از فیض و رحمت خود با فرستادن غیث ، نباتات را می رویاند و میوه ها را به بار می نشاند و
او در برابر افعال جمیلش وسرپرستی نیکو وتدبیر شایسته ای که نسبت به خلق می نماید سزاوار ستایش است...وهوالذی ینزل الغیث...
مابقی هم به تناسب تفاسیرشان
.
بلی.پیش صنوبران عزیز..که شکسته ست و قراره که تماما باغ رو عریان ز صنوبران نمایند.
چهارتا گردو دارم.الان پی یک نهال خرمالو هستم شکوفه هاش قشنگن.
درست می فرمایید ارغوان دختم...عیب نداره و تقدیره و راضی باشم به مقدراتش...خدایا شکرت

:-*ممنونتون

سین چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 16:43

سلام گلم خوبی؟
انشالله پنجشنبه ذکر شما رو در وبلاگ. میذارم
حاجت روا باشی گلم

سلام به روی ماهتون:-*
ممنون ومچکرم
ان شاء الله...سین بانوجانه عزیز دل م
الهی آمین. ان شاءالله....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد