<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدمینتون قانونمند و راکت عجیج و توپِ شانزده پَرِمجیدى اش ...

.....

......خانم ماریان جزء طرفداران ِ؛ بازی ساده؛اما جذاب ببوده اند! 

 ....

برنج برشته+تکه های نارگیل+مغزگردو+یک قاشق غذاخوری زیره سیا(بعضی ها کشمش پلویی هم لحاظ میکنن ) 

...برنج برشته+مغزگردو+زیره سیاه(یک قاشق غذاخوری آسیاب شده) یک استکان شیره انگور(من شیره خرمالوی وحشی ریختم؛که مابهش میگیم؛اربا دوشاب) به مدت سه الی چهاردقیقه روی اجاق گرم بشه تا شیره بخورد برنج..

....وقتی شیره بخورد برنج برشته...بهش میگیم؛بج دوشاب!به تصویر اول هم میگیم؛واویشته بج!

واویشته=برشته.بج=برنج.


√ موقع نماشای کارتن و..تناول نمودن گاهی فازدارد.


نظرات 2 + ارسال نظر
ماه بانو چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 20:48 http://gandom1370.blogsky.com/

حلال زاده ی بخدا یادتت میکرم انگر یه عمر ندیدمت

به به نوش جانت عزیز دلم

اره منم دوستش دارم

دل ب دل راه داره؛این که میگم دوستتون دارم ؛ازصمیم قلبم هست ولاغیر.
ماه بانو جانه عزیز دل م
فقط بفرمایید چه مدله مشغول تناولی دوست میدارید...

هاتف چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 20:12 http://hatefblog.in

:)
کارتون و خوراکی های خوشمزه .
من تصاویر رو از متون بیشتر دوست دارم سلیقه انتخاب تصویرتون خوبه

ممنون و مچکرم؛از نظرصادقانه شما؛آقای هاتف
+بابت لینگ آهنگ اخیر..تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد