<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تی تی های آلوچه....باقی قضایا

....

......

.....

.....

....

.....

....

.....

.....

.....

....همه ی تصاویرشکوفه های گوجه سبز؛ جمعه پیشین گرفته شده.

درادامه چند تصویر از جمعه : 28اسفند 95.

.....

..,....

....

.....طرز تهیه دم نوش قانونیB-)

....

...,.تصویر هوایی دم نوش 

....و نهایتا به قول پدرجان رنگ لعاب و عطربو؛حرف ندارهB-)

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 17:58

ممنون این معرفتت باران جان.

گوارای وجودت
بله دیروز 16 زیر صفر و امروز 1 زیر صفر ببوده ست.
امروز بارانی و ملایم و بهاری

قربان شما
هم اکنون آسمان رشت صاف تا کمی ابری..با نرمه باد ملایم ببوده است
ایام تان بکام بانوی عزیز ننه بارون قربونه شکل ماهتون:

ارغوان پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 21:55

به به به این شکوفه ها!
اوه ما کجا تا شکوفه ببینیم اینجا! هوا یخی و زیر صفر ببوده ست

به به به این دم نوش خوش رنگ و حتما خوش عطر و حتما حتما خوش طعم. ان شاءالله امسال بنفشه خواهم گرفت و به یادت دمنوش درست خواهم کرد

ممنون برای تصاویر زیبا و یاداوری

خیلی شکوفه های خوشبویی هستند بانو:-*خصوصا وقتی نسیم و وزش نرمه باد عطر شو میاره
جدا زیر صفر
می دونید؟بخاطر شما رفتم چیدم و درست کردم و مدام تو فکر تون بودم والبته هستم
دوستتون دارم ارغوان بانوی عزیز م دخمل نازم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد