<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

درپناه حق...

.....

......

من عشق را بدیدم بر کف نهاده جام 

می گفت؛ عاشقان  را از بزم  ما  "سلام"

.

.....

سنبل به گوش گل پنهان شکر کرد و گفت؛

هرگز مباد سایه یزدان ز ما جدا....




√آخر- و -اواسط ؛ترجیع بند درباره بهاروعید نوروز؛ ازحضرت مولانا (طولانی بود همه اش رو ننوشتم)

.....اردی بهشت ماه ؛سالی که جاری بود(جاری بود؟خب!به سلامتی چیزی ازش نمونده)هرچقدر سعی نمودم بسی...نتونستم پیازسنبل رو ازخاک میهن سیارش جدا کنم؛دلم رضا نداشت که نداشت..ازاونجایی که  دل حاکم همون یه خورده مخیله مان ببوده ولابدا همیشه پیروز میدان...گذاشتیم که بماند.به اذن الله مجددا به گل نشست ؛گلهای خوش رنگ اما کم پشت ؛ولی با عطربوی تند باب دل...الهی شکر.خدایا شکرت.

.....

..... جداکننده حق علیه باطل.

+..خواستم از آیه 60تا آخر سوره فرقان رو بنویسم...نمی دونم چرا دل م گفت نه! اشاره به خود سوره فرقان وتفسیرش...باب دل تره،!....

سوره فرقان؛با هفتادوهفت آیه شامل آیاتی درباره مشرکان-حسرت مردم در قیامت-نشانه های توحیدو عظمت خداوند در طبیعت  مقایسه مؤمنان با کافران می باشد....

.....

.....

ودرنهایت مهم ترین بخش آیات سوره فرقان درباره ویژگی ،

عبادالرحمن می باشدکه از آیه 63تا پایان سوره...ذکر شده است.

ان شاءالله باتدبیر دراین  آیات واصلاح رفتار کردار بر اساس این صفات..مورد الطاف الهی در دنیا و آخرت ببوده باشیم..(وکسانی که چون خرج می کننداسراف نکنند بخل نورزند و میان این دو معتدل باشند.۶۷)

_____________……………


ازپله های چوبی باید بریم....سمت اطاقک چوبی ،جهت تماشای غروب آفتاب ،……

......

....,,

.....

......

تبارک الذی نزل الفرقان على عبده لیکون للعالمین نذیرا...

+برای همه ی عزیزان(روشن ها وخاموش ها با رد پاها وبی ردپاهای عزیز) سالی پراز خیروبرکت ،توام سلامتی و خوش دلی آرزومندم.... در پناه حق. 


نظرات 7 + ارسال نظر
کبری جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 17:03 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

ای جانم اجی جونم
مادری سرما خوردند ( از دختر دختر عمه ام گرفتند)
اجوو اول عید رفتیم خونه عزیزم اینا دختر دختر عمه ام هم اومده بودش
سرما داشت باهامون رو بوسی کرد ( منم بهش گفتم تو سرما خوردی چرا باهامون رو بوسی کردی؟ و پشتشم بهش گفتم میکروب ) اجوو هیچیی اومدم خونه دست و صورتم رو با آب و صابونم اینقدری شستم و بعدشم یه استامینوفون خوردم شکر خدا سرما نخوردم و دیشبب با عمه کوچیکه اینا رفتم خونه عمه بزرگه ( خواهر شوهر عمه بزرگه اینا اومده بودند ) باهامون روبوسی کردند بعدشم گفتند چنان سرمایی خوردیم که دو هفته مارو انداخت ( من و عمه کوچیکه هم رو نگاه کردمی و هر کدوم یه سمت )
دختر عمه خودمم مدتی سرما خوردند هیچحایی هم نرفتند ( اجوو مهم نیستشش زودی خوب میشیددددد) سرخ کردنی نخورید و آجیلمم ممنوع)
اجی امید که زودی بهتر بشیدددددددددد
اجو جونمم سرفرصت میاممم مطالبتون رو میخونممممم
دوستتون دارمم
خداوند در همه جا حافظتان باشد
اجوی ناز نازی منننننننننننننننننننننننننن

جونت بی بلا عزیز دلم
طفلی مادری
از طرف من ببوسینش
چیه؟
اوه....چه جریاناتی برام نوشتین مرسی ممنون مچکر
اصن من نمی دونم چه سرمایی هست این که اینجور دهن آدمو سرویس میکنه
منم دوستدارم
چشم.هیچی از گلوم پایین نمی ره که؛آجیل وتخمه شکلات و...نمی خورم.فقط آبجوش
منتظرت هستم.منتظرت هستم
ناژ ناژی یعنی لوث ناژ ناژی خودتی

ارغوان پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 21:44

واقعا رنگ این سنبل شما خوش رنگ و خاصه
زیادش کنید

خوش رنگ و خاصه...ممنونمممم
ان شاءالله...
ارغوان دخت عزیزم؟ بر پیشانی مبارک تان بابت سکون عجیج مجیدی تان

کبری پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 13:37 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجی بارانی جونم
اجی نازم چطورند؟
خوبین؟
در سلامتی کامل به سر می برید؟
آجی دیار شما هم بارونی بید؟
دیار ما با اینکه بارونی هستش بسی زیادم شلوغ بید
اجوو جونم دیار شما هم شلوغ؟

علیکم سلام عزیز دل :-*
بسی در شرف ارتحال.
نه.
نخیر.یعنی تا بحال اینجور سرما نخورده بودم؛یاذخورده بودم؛منتهی سال به سال کهلوت سن و...یعنی تموم استخانهام درد میکنن حتی مژه هامم درد میکنن
(تو همین دیده بوسی عید سرما خوردم البته سیستم ایمنی خودم مقصره )
.
بلی.بارونی.آنهم رگبارگون کش دار
والا خروجی شهر رشت بسمت پایتخت بسی شلوغ...مسیر جاده ها (جاده قدیم و اتوبان جدید) به سمت دیار تان(خونه ی آقاجان همون سمت هست)بسی زیاد شلوغ و پر ترافیک و غیژژژ تایر وباقی ماجراست
ببخشید که دیر پاسخ گو بودم...اصلا حالم خوب نبود شکرخدا الان یکم بهترم.

هاتف پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 00:13 http://hatefblog.in

عرض سلام و ادب
سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی پیش رو باشه توام با موفقیت و شادی

درود و سپاس
ان شاءالله.الهی آمین
ممنون و مچکرم؛ آقای هاتف ارجمند

ماه بانو دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 23:32 http://gandom1370.blogsky.com/

واقعا زیبا بود

عیدت مبارک

ماه بانوی عزیزم
عید شما هم مبارک

کبری دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 15:20 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت آجی جونی گلم
آرزو میکنم در سال جدید,دفترچه های بیمه ای پر از ورق سفید,جیبها وکیفهایی پر پول,کارتهای عابربانکی پر از گردش حساب,ماشینهایی با باکهایی پر از بنزین,لبهایی پراز تبسم و قهقهه,خانه هایی پر از صلح و صفا,سفره هایی پر از برکت و فکری پر از یاد پروردگار یگانه ی رزاق ،قلبی پراز آرامش وخلاصه مجموعه ای از هرچه خوبی هاست, روزی شما باشه
عید رو خدمت شما تبریک عرض می نمایم

علیکم سلام عزیز دل م
ای آرزوی آرزو چقدر جالب بود ؛آرزو
منم متقابلا تبریک سال نو بوس وبغل و ازهرچه بهترین ها رو براتون آرزومندم....عزیز دوست داشتنی ام

مهناز دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 08:24

سلام باران جان عزیزم. از دیدن عکسها و نوشته هات لذت بردم بانو:*
از اینکه با تأخیر روزت رو تبریک می گم عذر می خوام ولی بدون در بدو بدو های پایانی سال همش در فکرتون بودم...
روزتون با تأخیر و سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم. دوستتون دارم :*


علیکم سلام ؛سلام به روی بهتراز ماه تون:-*جون تون بی بلا عزیز دل م
اختیاردارید گل دخترجان م:-*خیلی تشکر ومرسی و بوس وبغل پرانتزی...بابت تبریک و همش درفکرم بودین...باقی قضایا
دوست داشتن شما خوبه:-*منم خیلی دوستتون دارم براتون ازهرچه بهترین ها رو آرزومندم...ازخوبی ها وخوشی ها و.....
+حوالی صبح صادق؛ با صدای ضرب آهنگ باران وشیروانی...باورکنیدتو ذهنم ؛بارونه نم نم..پلی شد ؛اونم با احساس درکنارشما بودن
آسمانت آبی آرام روشن..عزیز دل مادرباران:-*:-*:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد