<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

زندگی نوبر انجیر سیاه در دهان گس تابستان است*...

....

....سنبله ی گردو 

.... وتینِ جانان (اَنجیل=انجیر )

....

....

....

.....

.....

....

بعله.درخت گردو؛،بورباغه سبز هم داره.

.....

......

......

اول فکر کردم مرده؛پلک که زد =-O

√سوخته جیر پلا دینئه؛زیر ته دیگ دیگه پلو نیست(یعنی از اون توقع نداشته باش)

√آب سرا جور شئه؛غورباغا ابو عطا خانئه؛آب جهت مخالف میره قورباغه ابو عطا می خونه (یعنی کاری که انجام آن امکان پذیر نیست)

√آغوزه - دار-سر -ایشماره=گردوها  رو سردرخت می شمره(کنایه به کسی که ؛درمحاسبات دقیق وتیزهوش است)

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله ریزه یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 13:19 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

من به این موجود هیچ وقت حس خوبی نداشتم مخصوصا به اون دومیه ... بخدا دست خودم نیست .. البته بچه هاشونو خیلیییییییییییییی دوس دارم. عاشقشونم.
منو ببخش باران عزیزم

اختیار دارید ؛خاله جان ریزه عزیزم
صداشون شاهکاره
اصن "ابی" برای اینان خونده؛حرفی بزن که توو زیرو بم صدات /حرف نگفته ی چشاتو بشنوم/فرقی نمی کنه /که چی میخای بگی/بگو فقط /بذار صداتو بشنوم....

گلنار یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 10:32 http://barayeneveshtan.blogsky.com

قورباغه اولیه قشنگه،
اما دومیه خیلی ترسناکه. فکر کنم دومیه وزغ باشه. من ازینا تو باغچه مون دیدم و اینقد ترسیدم که فرار کردم رفتم تو اتاق خخخخخ

بله؛وزغ هستش.خیلی هم بی آزاره
نترسید گلنار بانو اینا حشرات (آفات) گل و گیاه باغچه رو تناول می کنن...

ماه بانو شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 16:07 http://gandom1370.blogsky.com/

به به عجب عکسی

ممنون ماه بانو
یاد شعر ؛بح بح... یه چترخیس ودریا کنارو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد