<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

در فضیلت شمس

.....

بنام خداوند رحمت گر مهربان 

سوگند به خورشید و تابندگی اش (۱)سوگند به مه،چون پی خورشید رود(۲) سوگند به روز ،چون زمین را روشن گردند(۳) سوگند به شب ،چو پرده بر آن پوشد(۴)سوگند به آسمان و آن کس که آن را بر افراشت(۵)سوگند به زمین و آن کس که آن را گسرد(۶)سوگند به نفس و آن کس که آن را درست کرد؛(۷)سپس پلید کاری و پرهیزکاری اش را به آن الهام کرد(۸).....

......

........

√پیر من و مراد من ،درد من و دوای من/فا ش بگویم این سخن ،شمس من  و خدای من.

 √و شمس همان خورشید ملموسه ملحوظه جاری...؛دو روزی  ست ، تموزانه (بی تابانه)در آسمان ولایت می تابد...

یعنی دوشنبه! سی و پنج..._  سه شنبه سی دو درجه سانتی ...!!




نظرات 2 + ارسال نظر
گلنار چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:37 http://barayeneveshtan.blogsky.com

اوه آفتاب و خورشید
تو خوزستان با این گرماش دشمن کم همین آفتابه... طاقت گرما ندارم اصلا
ولی وقتی میرم جایی که همیشه ابریه دلم برا آفتاب تنگ میشه.. رابطه ما ملغمه ای از عشق و گریزه...

اوه!پسر.منم بسان شما هستم ای بادهای بازیگوش؟کجایین؟منو گلنار بانو جان طاقت گرمی نداریم.
(ما یه همساده ماه تابانی بسان شما داشتیم ؛یعنی برای مسجد سلیمان ببودند و عروس گیلان بشده بودن خوش اخلاق.دوست داشتنی.دل نشین....)
عجب رابطه ی تعقیب گریزی

مسعود چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 15:46 http://444asman444.persianblog.ir

سلام و عرض ادبدر قدم اول تشکر از حضور شما در وبلاگمو در ادامه اینکه مطلب جالبی نوشته بودین،بنده خودم هم حساسیت دارم به بعضی گلها،پس مفید واقع شد متن شما برای بنده حقیرسپاس

علیکم سلام آقای مسعود! خیلی خوش اومدین!
( من که همراه کبی میام وبلاگ شما)
ان شاء الله با پرهیز از نبوییدن همان بعضی گلها...بهبودی حاصل نمایید
(اگه امکان داره ؛راجب قوتو!هرچی میدونید به ما هم بگید.با تشکر )
ودرادامه؛مراقب مامانه تمیز و عزیز تون باشین.خیلی مراقبش باش؛لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد