<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

رویاها، در سایه گیر جنگل!

.....

.....

اینک 

زمین از آنِ من است 

انسان از آنِ من است 

آه...من 

خود پیراهن یوسفم 

یعقوبم 

روزگاران است روز گاران است روزگاران نمی خواهم 

در هیاهوی گیلکانه ات 

مومیایی شوم 

با دهانی بومی 

و انبانی از واژگان مرطوب...

....

سینه به سینه، سرگردان شالیزارانت باشم...


*شیون فومنی ؛عگه روراس بی بی دونیا تی جایه/تیره کیشمیش نخود موشکل گوشایه(اگه رو راست باشی :جات توی دنیاست/اونوقته که نخود کشمش برات مشکل گشاست)

+بحمدالله یک قسمت (زمین شون دو قسمتی هست)از برنجزار پدر جان نشاء کاری شد...

نشد که ما بریم.منتهی به عروس کوچیکه سپردم ؛که  زحمت کشیدن برام تصویر فرستادن ؛باتشکر از ایشان:-*


نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 15:19 http://continue94.blogfa.com

به به..نشاء کردین به خیر و خوشی...خدا قوت
دلم هوای اونوارو کرد

سلامت بمانی جانِ زاى
بله.الحمدالله نشاء کارى تموم شده.
تى دیل قوربان

بهار پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 01:11 http://1atreyas1.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام باران جونم
خوبی اجیم
خیلی قشنگ بود آه ... من
عجب عکسی
میدونی یدونه منی
عاشقتم واسم دعا کن
خیلی میخوامتا

علیکم سلاااااام!عزیز دلم جونت بی بلا ،بهارم
الحمدالله.خوبم.(ممنون از احوالپرسی شما)
روح شاعر شاد
دست عکاس ش درد نکنه
شما لطف دارین.وممنونماز لطفت تون.چشم.حتما برای بهارم دعا میکنم
بهار بهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد