<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چندم نوروز!

......

......

.....

.....

.....

.....

دوربینو میون علف ها گذاشتم ؛که گل آبیه تو سراشیبی استخر سبز شده ؛که از اون زاویه تصویر داشته باشم. البته اول چونه ام رو جای دوربین میون علف....القصه که وقتی تصویر ثبت شد؛دوربین و ورداشتم دوباره چونه رو گذاشتم ؛ یه فرکانس هایی دریافت کردم...که انگاری از گوشه های چشمم ؛چشم هایی رو حس میکنم...اول؛خیلی آروم چشمم رو.سمت چپه تصویر اول چرخوندم...چیزی میون علف ها نبود...بعد سمت راست تصویر..که بازم چیزی نبود....تودلم  گفتم؛ یک بار دیگه تمرگز میگیرم ببینم؛سیگنال ها از کدام جهت دریافت میشن....که خیلی با ملاتفت چهره  چرخاندم سمت راست تصویر اول؛ که چند وجب آن ور طر چانه ما ؛ در میان علف ها...آن چشم ها و آنانی که استتارنموده بودن...هوم! دوربین رو از سمت چپ تصویر اول برداشتم و آوردم گذاشتم زیر چونه ام ؛که تصویر دوم ثبت شد. می بینید که ؟یکی شون نصفه افتاد؛خب ترسیدم یهو بپرن تو صورتم!یا توی استخر...که بعد تصویر دوم؛بهشون گفتم؛دوستتون دارم!همون جور ثمنبک مونده بودن؛دوباره گفتم ؛خیلی دوستتون دارم؛ به اتفاق ؛لپ ها شونو تپل کردن.یعنی دوبار پشت سرهم لپهاشونو تپل  کردن .. که بعد صدای پا اومد ؛یکی شون پرید تو آب...

گفتم ؛عکس تو ببین!لپهاشو باد کرد!گمونم این بار  منظورش این بود که؛ اوه.تپل افتادم.اون بارهم ؛که یعنی لپمونو بکش..(آیکن عرضی نیست)

√صدای پا؛خاله کوچیکه بودن.

به اونی که تو آب هست گفتم؛عکس تو ببین...که بعد رفت زیر آب..

نظرات 3 + ارسال نظر
باران جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 17:16 http://www.continue94.blogfa.com


تی جان سلامت خاخور جااااان
خدا تره حفظ بوکونه


تی بلامیسر می جان زایتی جئون بی بلا ببئون
خوداجانى شمره خو چوم میان محفوظ بداره

لیلی پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 16:54

خدا جون چه قشنگه این جا

عکساتون خیلی زیباست عاشق اون گل آبی هام چه لطیف و ترد و نازک!

مچکرم لیلی بانو
اینجا خونه ی آقاجان مونه...
گل بلاگ.اسکای هست دیگه

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 12:40 http://gandom1370.blogsky.com/

کنار عکس قورباغه کله ی مار نگار نه ؟عکی دومی رو میگم

عکاس حرفه ای شدی

عاشقتم.که اصلاااا توجه نمی نمایی...
نوشتم که ؛اون کله ی یه قورباغه ی دیگه اس!!البته کله ی یه وزغ دیگه!
بعدشم؛ مار به اینا حمله میکنه...می خوردشون...اگه بدونی چه جیغی میزننن...
خانم توت فرنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد