<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

رو به روی پنجره ی شمالی...

......

......

......

.......

 می ایستد 

رو به روی آسمان

دست می کشد به موهایش 

می گوید؛

پریدن؛ربطی به بال ندارد 

قلب می خواهد...


*عبدالمالکیان*

.

.

.

پینوشت؛

می ایستد 

رو به روی پنچره 

دست میکشد به پیشانی اش 

می گوید:

بند بند می دیل ؛ زعشقت می پرکد....!



نظرات 6 + ارسال نظر
باران یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 16:23 http://www.continue94.blogfa.com

ترجمه گیلکیش عااااالی بود غش کردم از خنده

آی باران بانویی که زخنده می پرکی؟ما شیمی جان را غش

ژوانا شنبه 3 تیر 1396 ساعت 15:55 http://candydays.blogsky.com

باز هم مثل همیشه عکس هات دل منو برد ، خیلی خوبن

فدای دل مهربونت...ژوانا بانوی عزیز و نازنینم

لیلی جمعه 2 تیر 1396 ساعت 22:10

قبول نیست شما در تکه ای از بهشت زندگی می کنید ها

ببخشید بانو
جا برا شما عزیز دل هستا
ان شاء الله تشریف بیارین و شهروند عزیز دل ما باشید...

بهار جمعه 2 تیر 1396 ساعت 14:22 http://likespring.blogsky.com

عکسا رو خودت میگیری؟
خیلی قشنگن
مرسیییی

بله.خودم میگیرم.
لطف دارین شما ؛بهاربانوی عزیزم:

گلنار جمعه 2 تیر 1396 ساعت 14:11

واقعا هم پریدن دل میخوات، آدم اگه دلی باشه یه وقتایی حس میکنه روحش پرواز میکنه...
مثل احساسی که عکس اول به من میده... یه غروب آروم
باران جان ممنون که وقت گذاشتی و سوالمو جواب دادی..

دقیقااااااااااا....یه وقتهایی حس میکنه روحش پرواز میکنه....مثل عکس اول.یه غروب آرام
.
قربان شما گلناربانو من خودم آدم پرسوالیه ای هستم وهمیشه دوستان وعزیزانی چون شما وقت گذاشتن و سوالات مو جواب دادن....
وظیفه ام بود ؛گلناربانوی عزیز دل م

طیبه جمعه 2 تیر 1396 ساعت 13:43

عزیزم بچه خیلی خوبه .آرزو می کنم همه کسانی که نعمت بچه داشتن رو نچشیدن خدا بهشون عنایت کنه ایشالا.آمین .مخصوصا اونی که برای شما عزیزه

ان شاء الله...الهی آمین....
ممنونم.خیلی ممنونم طیبه بانوی عزیزو مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد