<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(__)

..... 

       

.....

<<مسئولیت>>

زاده توانایى نیست،زاده آگاهی  و زاده انسان بودن است.

دکتر_علی شریعتی.

.....

....

نرگس بانوی کلباسی؛میان فرزندانش.

.......

........

 ما رند خراباتی  و  دیوانه  و  مستیم

پوشیده چه گوییم همینیم که هستیم 

زان باده که از روز ازل قسمت ما شد 

پیداست که تا شام ابد سر خوش و مستیم 

دوشینه شکستیم بیک توبه دو صد جام 

امروز بیک جام دو صد توبه شکستیم 

یکباره ز هر سلسه پیوند بریدیم 

دل تاکه بزنجیر سر زلف تو بستیم 

نگذشته ز سر پا بره  عشق نهادیم 

برخاسته از جام  بغم  یار نشستیم 

در نقطه ی وحدت سر تسلیم نهادیم 

وز دایره ی کثرت

 موهوم برستیم....

*فرصت شیرازی*

......

.....

ودر ادامه 

(عین  پیام بازرگانی های  بیربط صدا ثیمایی...اونم وسط مبحثهای...)

جهت معرفی یک نوشیدنی ایده آل برای همه؛

ترکیب تخم شربتی +آبلیمو +کمی خاکشیر را هر روز نیم ساعت قبل از ناهار و یک ساعت قبل از خواب تناول نمایید.

سپس ها تفاوت را احساس نمودید(به ما هم بگید؛)

.....

......(ی همچین بارونی شروع شده...)

ارغوان بر خم کوچه ،

خواب ترا دیده است.

از جانب کوه بوی....

.....

                 

.....(همان تصویر)

√داشتم مطلبی می خوندم و گوشی شو گرفت تو صورتم..بدون اینکه به گوشی نگاه کنم...سرموبلند کردم و کله مو براش تکون...که یعنی بله.؟

گفت:رفقات!! 

صفحه تاریکه که!!؟

عه!!گوشی رو برد سمت خودش و...بعدش برگردوند سمتم...یقین داشت بعد دیدن رفقام؛ لبخند ناکی میشم...

که با یه لحن باحالی خوند؛

اسرار بغل را نه تو دانی و!!

(به اتفاق قهقه ناک...)



نظرات 7 + ارسال نظر
صبیره سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 16:10 http://mynb.blogsky.com

سلام بانو جان...
اون عکسا ... عکس پرستو هست؟؟؟
پرنده رو میگم!!!

مرسی از لطفت... مهربان بانو...باران جان...

سلام به روی ماهتون ؛صبیره بانو (جان تان بی لا)
بله. پرستویی که روی سیم برق نشسته؛و آنچنان مشغلول چهچهه زدنه...منو زیر پای خودش احساس نمیکنه...
شایدم دیده...محل نمیزاره

شایدم واسه دل من و خودش چهچهه میزنه...(که دلتنگیم)

ما دوستتون داریم؛صبیره بانو(جون تونم بی بلااااا)

صبیره سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 16:07 http://mynb.blogsky.com


مرسی عزیزم...


تی قوربان بشم...صبیره بانو جان

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:34 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام باران جانم خوبی ؟

خوب شدی روبه راهی ؟ به قول نقی رو به رشدی ؟

سلام به روی ماهتون جون تون بی بلا
یعنی دقیقا مخفف اسمو صدا میزنن و.میگن؛...بابا؟روبه رشدی؟ ومن میمیرم ز خنده
بله.الحمدالله خوب مخدایا شکرت
ممنون از احوال پرسیت عزیز دل م

فرانک سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 13:06 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

شماای بوی بارون میده...
لایک داری بانوی صدا وسیمایی.....

فدای شما ؛فرانک بانو
بانوی صدا سیمایی
میدونید!؟گاهی زیر نویس تی وی میخونم دوست دارم تی رو ببرم پرت کنم تو حیاط
فین های ثانثوری شونم
مهمون دعوت میکنن...تا مهمونه حرف رو میبره سمت "حرف حساب" میگن...ی میان برنامه ببینیم
زاین جهت ؛مابیشتر کارتن میبینیم...تام جری. پلنگ صورتی...هرچند برای بار هزارم...
بگذریم؛فرانک بانو

باران سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 03:26 http://www.continue94.blogfa.com

کی بود که گوشی رو گرفت تو صورتتون؟؟؟
آی ام کنجکاو!
بقیه ی شعر چیه؟

کی بود!؟ <---ایشون بودن
آی ام ز دوریت وری وری ساریپیکچر تو بده بیادگاری

کدوم شعر!؟ شعر من درآوردی خودش بود؛که اصل شعر رو اکثرا می خونه که؛
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفت وگو ی من و تو(عه سامان یواشی می گوش فاکشه
چون پرده بر افتاد نه تو مانی و نه من

باران بانو سرتونو بگیرین بالادلمان گرفت

باران سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 03:23 http://www.continue94.blogfa.com


سلام
من اومدم...
بارون هم همزمان با من وارد گیلان شده ها...گفته باشم بهتون ما قدم من بوده

دلم براتون کلللی تنگیده بود

سلاااام وعلیکم باران بانو جونم
خیلی خوش اومدین...خیلی
تی خوش قدمی ره قربان
مو دیلم تره تنگا بوسته بو..بلامیسر...

صبیره دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 22:40 http://mynb.blogsky.com

خیلی عالی بود... خبرای نرگس کلباسی رو دورادور دنبال میکنم...
و اما اون شربت..‌ تقریبا خوراک هر هفته ما هست... بخاطر گرما...
گاهی فقط شربت خاکشیر و گاهی فقط تخم شربتی همراه با زعفران... عالیه...
اون عکس بارونم باعث شد دلم واسه بارون لک بزنه... خیلی نم نم بارون زیباست و پر از تازگی...

خیلی ممنونممممم:
√ماخاکشیرو تنها دوست نداریم. ازوقتی با تخم شربتی ادغام شد؛مزه اش عالیییی
ما ز گرما فراری ببودیم؛صبیره بانو صبیره بانو
نم نم بارون هست ...به انضمام رعد وبرق...
با تشکر از حضور تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد