<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ناحیه مغموم موازی...

.......

.......

......

.......

او که می گوید 

خطوطِ خسته ی موازی 

هرگز به آن بوسه مشترک نمی رسند 

چیزی از امتدادِ حوصله ی نقطه ها 

در خوابِ سر بسته این دایره نمی داند،

ورنه می فهمید 

مخفی ترین مگوهای پرگار 

در گردشِ نابهنگام ِکدام حادثه پنهان است.

اگر پروانه از اشتیاقِ عجیبِ رهایی نبود 

چطور می توانست

در وَهمِ خاموش پیله 

از عطرنور ونماز نرگس باخبر شود ؟

من این رازِ به هر کَسْ  مگویِ معمولی را 

ازاصرار آینه بر شکستن خویش آموختم ام 

که عشق 

مکافاتِ زنانه ترین رویای آدمی است.

پس تو ،قیچی پُرگوی بیخبر 

زحمتِ این همه  حذفِ بی چرا چه می کشی؟

در بارشِ بیقرارِ این همه نقطه چین...

*سید علی صالحی *

.....

.....

تصویر نخست؛گل کاسنی هست...پشت بندش گلهای شبدر و...تصویر آخر ؛گل بنفش (پونه وحشی) بغل دستش شوکران و یک دانه گل شبدر..که ترکیب عطر شون بینظیره B-)



نظرات 8 + ارسال نظر
صبیره دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:04 http://mynb.blogsky.com

سلام عزیزم...
بسیار عالیه... خیلی هم معناش زیباست...
شنوا... شنونده... شنواننده... وقتی با خودم تکرار میکنم یه حس خاص و ارامش بهم دست میده ... انگار دارم خدا رو صدا میکنم و باهاش حرف میزنم و اون شنونده تمام حرفام هست... این حس بهم القا میشه...
نمی دونم درست حسمو بیان کردم یا نه...
یه همچین احساسی دارم...

ممنونم

سلام به روی بهتراز ماهتون
فدای شما و لطف مرحمت تون....صبیره بانوی عزیزم
بلی. کامل و دقیق....حس القا شده تان را گرفتیم...
فدای شما و مهرورزی تان....صبیره بانو ی دل انگیزم
ان الله سمیع علیم ؛خداوند شنوای داناست...

عزیز دل م

نیلگون دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 09:46 http://berangezendegi.blogsky.com

سلام و صد سلام بر مادر باران جان عزیزمان
اون عکس اولی با اون نینی وارونه اش، و اون عکس دومی با اون گلهای یاسی زیباش عقل از سرمان بربود و سر حال امان اورد
مخصوصا اون نینی وارونه که ادم دلش میخواد همونطور وارونه قورتش بده ما نیز در ابراز عواطف و احساسات نسبت به این خوردنی های دوست داشتنی، بس سست می باشیم

سلام و صد علیکم سلام به روی بهتراز ماه تابان نیلگون دختمجون تون بی بلا عزیزم
همون طور وارونه
اینجا هم میگن؛نی نی نیلگون بانو رو دیدین!؟ آدم دوس داره درسته قوتش نمایه!یا نینیه نیلگون دخت رو دیدین!؟ آدم دوس داره تو دلش قایمش کنه
آدم دوس داره خو دیل میان جابده=آدم دوس داره تو دلش قایم کنه
ان شاءالله...به اذن خود رحمان و رحیمش ....
عزیز دلمید نیلگون دخت

سلما یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 16:08

محشره واقعا

شیمی فدا

سلام عزیزم
من پونه وحشی زیاد میخروم با ماست
انگار خاصیت داره برای استخوان و کلسیم
باید ی سرچ بکنم ببینم دقیقا چه خاصیت هایی داره

سلام به روی ماهتون :-*
اینجا به زبان محلی بهش میگن؛
خرشْ.
توی عدس کوکو+کوکو سیب زمینی می ریزیم..به انضمام خرش حلوا و ماهی شکم پر.
تازمانی هم که برگهاش پرز دار نشدن...فرصت استفاده ازش رو داریم....
امسال جهت سرفه های شدید آقای برادرزاده دم نوش درست کردیم...که بسی نافع ببوده بود
پونه کوهی به زبان ترکی ؛یارپیز

طیبه یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 08:02

سلام چه خوب اسم گل ها رو نوشتی.من اصلا نمی شناختمشون
حالا می فهمم که چرا سهراب سپهری گفته:
گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد
ممنونم

سلام به روی بهتراز ماه شما
عطربوی گل شبدر بینظیره...
به به...ممنون بابت یادآوری "چشم ها را باید شست..."
فدای شما مامان طیبه بانو

صبیره یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 07:56

سلام باران جان...
خیلی شعر زیبا و دوست داشتنی ای بود... ممنون که نوشتی تا بخونم... کلا هر چیزی که به ریاضی و هندسه مربوط باشه دوست دارم...

گلها هم زیبان... توی این فکر بودم ازت بپرسم گل اولی چیه اسمش...
دیدم خودت اخر نوشته ت گفتی...
خیلی خوشحال شدم...
گل کاسنی هم خیلی زیباست...

سلام به روی ماهتون صبیره بانوی دل انگیزم
جون تون بی بلا گل دختر جانم
خوشحالم که خوشتون اومد....خدایا شکرت
عزیزم
باهاتون موافقم؛گل کاسنی خیلی زیبا وخوشرنگه...
که خیلی خوشحال شدم ؛شدین....

فرانک یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:44 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام باران جانم...
لااااااایک داری عزیزم

سلا م به روی ماهت جونت بی بلا عزیزم
فدای شما...خیلی مرسی

باران یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:06 http://www.continue94.blogfa.com

من تره چی بگم با ای قشنگ عکسان و این متنای قشنگ تر
گل دتری د

تی چومان تی قشنگ چومان ایتویی کی بگفی دینیدی.بلامیسر
تی ناز دار لهجه ره میرما
توگیله دتری....میجون باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد