<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ادامه پست قبل ...

.....

.....

...خدایا شکرت.

.....

....,

...,,,

.....

....,,

......

.....

ببینید ؛عروس بزرگه رفتن گوشی شونو بیارن(که مارو وسوسه نمایند برای نثب اینستا) .منم فرصت غنیمت شمردم و به  خودم زنگ تفریح ؛جهت ثبت تصویر اهدا نمودم....که برنجزار خان عمو درو شده-باد بوی انگور پخته شده رو از بالا بلندای "افرا" میآره-یه کلاغ به فلفل نوک زده ؛گمونم نوک زبونش آتیش گرفته-خربزه هه در شرف رسیده شدنه-لوبیا ها رو وا بدین...بلاخره پاک میشن...میل مونم فعلا نمی کشه جهت نثب اینستا منستا...هووومB-)آخ. بوی ساقه ها....ساقه برنج های بریده شده ...



نظرات 5 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 16:12 http://darrahgozarebad.blogsky.com/

سلام باران جان
خوبی؟
ممنونم از حضورت

اون عکس نوشته اول، راست گفته، واقعا اگه تامل کنیم، ثروت یعنی همین ها

سلام به روی ماهتون
الحمدالله؛شکرخدا خوبم.(ممنون ز احوال پرسی تون)
فداتون بشم... گم تون کرده بودم؛تصویر پرفایل تونو که دیدم...یادم اومد...
بله واقعا. ثروت یعنی همین هاااا
عزیزمید

صبیره سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:41

منم میگم اینستا خوب نیس... هستم اما اصلا دوست ندارم... زیاد سر نمیزنم داخلش...

ما هم از گوشی هایی که اجازه داشتیم...به اینستا منستا رفتیم؛فلضا به دل مان ننشست!!!
ندانیم ز چه چون شدیم

طیبه سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 09:08

خدائیش عشق و حال می کنید با این طبیعت قشنگی که دارید
نوش جونتون

باید خیلی شاکر باشیم.خیلییی...خدایا شکرت
فداتون بشم مامان طیبه بانو:

فرانک سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 02:18 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

انگور فقط عسگر....
گول نخوررر باران اینستا مینستا خوب نیستا....
نکه مارو اینجا ول کنی به امان خدا و خودت بری حاجی حاجی مکه

ان شاء الله که گول م نمی زنن
نه بابا.من اگه بخوام برم حتما چونان باخبر تون میکنم؛
آهای خبردار
مستان و هوشیار
شیپورچی داره جار میزنه؛
بارون داره کوچ میکنه
حاجی حاجی مکه
بارون داره کوچ میکنه
حاجی حاجی مکه

دوج تون دالم

روح وحشی دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 22:25 http://hezartooyeyekzan.blogfa.com

سلام
هستید دوست من ؟

سلام به روی بهتراز ماهتون
بله.هستم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد