<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیان هاتویی ها...

.....

......

....

.....آبلیمو های مصرفی 97-96 :)

.....دومشت لپه و نصف مشت عدس؛از شب قبل خیس خوردن و با نیم یار(هاون سفالی) یا همون نمک یار ساییده شدن و یه دونه سیب زمینی متوسط و ایضا پیاز لوشان رنده ریز و....به انضمامه دومشت جعفری ساتوری شده و چهار عدد مرغانه نوک طلا و نمک وفلفل زرد چوبه...چون شدن :)

......اکثر فسنجان هایی که درست میکنیم آب دار نیستن..یعنی کسی فسنجان آبدار دوست نداره...فلضا کوفته فسنجان...برای ناهار جمعه ی بارانی ست..کوفته ها جعفری داشتند..ازاین جهت رب گوجه به فسنجان اضافه ننمودیم...که طعم گردو +جعفری و رب انار خالصا سنتی طور باشه..که انصافا همراه پلوزعفرونیه زیره سیاه دار...شاهکارشده بود(:)

......واما ،پلاسوخته ی طلایی زعفرانی ؛(همون ته دیگ زعفرانی)البته اگه یکم دیگه روی شعله می موند...ضرری نداشت...فقط ماها غذایی که بوی سوختگی بداشته باشه دوس نداریم.که عطر بوی طبیعی بینظیر بوتویی ببایستی بداشته باشه.

اصن اون پیچاهه (گربهه) چرا داره جیغ میزنه!؟



نظرات 8 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 15:34 http://www.continue94.blogfa.com

اصلا من عاشق اون پیچام

چی؟؟؟:تی توک واوینماااا
مش پیچای بوگوتم تی زنای از دست تو شاکیه! (گوش بوکوده و قیافه ی پرسشگری بیگیته...یعنی چره؟؟)بوگوتم ؛گعه کی مرداکه پروازی ببستی!!……که ایوارکی اونه هاتو خنده بیگته ده...
منم

دنیا سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 20:48 http://www.bloodorange94.blogf.,com

سلام ممنون سرزدی ممنون بابت نظرات زیباتون بازم بیایدخوشحال میشم شعرهاموبخونیدنظرتونوبگیدوبتون عالیه موفّق باشید

سلام به روی بهتراز ماه شما...دنیا بانو جان
خواش میکنم عزیزم...
چشم.ان شاء الله میام وبلاگ شما....

خاله ریزه سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 15:41 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اووووومممم چه پست خوشمزه ای !!!!
دستتون درد نکنه نوش جون همتون بشه الهی

خاله!؟حرکت کششی یادتون نره هااا
شیمی جان ره بمیرم بلامیسرررر

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 15:16 http://gandom1370.blogsky.com/

عزیزمی که شما هر چی درست کنی خوشمزه میشه

خخخ باشه میخندم

شما لطف داری گلم:-*:-*خلاصه اینکه تارف مارف نکن...اگه بلد باشم براتون میپزم
با این اوصاف من برم پارکینگ مرتب کنم...

صبیره سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 13:58

اون گربه هه چه ذوقی کرده...

آخ ازاون گربه هه...صبیره بانو

طیبه سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 11:53

من عاشق ته دیگم
من عاشق فسنجونم
هردوشون هم همیشه خوب از آب در میان

الهی...پس شما هم جزء ته دیگ دوستانید
اصن فسنجون رو باید عین کرم زد آفتاب مالید به ته دیگ و تناول نمود
طیبه بانوی گلم

فرانک سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 01:51 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

این آبلیموها همونایی نیستن که چند وقت پیش آبشو گرفتین؟؟؟؟
به به !!!!
من کلا عاشق بوی کتلت و کوکوئم....

چند وقت پیش تصویر یکی از بطری ها رو گذاشتم....که مابقی بطری ها خالی بودن.
پنج شنبه ی گذشته موفق شدم آخرین بطری رو پراز آبلیموی تازه نمایم و ثبت تصویر نمودم
چند وقت پیشم توضیح نوشته بودم
آخ فرانک بانویی ام دقیقا منم دوست دارم...گاهی نسیم بوی کتلت بیاره و گاهی کوکو...ایضا کباب چربی دار...

خانم توت فرنگی دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 21:55 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام مادر شورر عزیزم کدبانویی

من فسنجون ندوست کلا از غذاهای ترش و شیرین خوشم نمیاد

گربه چه ذوقی کرد

سلام به روی ماهت عزیزمممم:-*:-*:-*:-*
به به...قربون چش وابروی عروس گلم بشم...
چی دوست داری عسلم!؟همونو برات بپزم
ازمن به شما نصحیت؛بهش نخند که <---
یعنی شما بخندی منم خنده ام میگیره..اونوقت دوتا مون باید بریم پارکینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد