<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

به صدای قلب مارجان و پئرجان تان گوش کنید...

 ....

.....

 تصویر زیبای تنگه هرمز ؛توسط دوربین های ایستگاه فضایی ناسا در شب ...

......

وقتی می خوانی مرا 

وقتی تو آوازم می کنی

صدایت 

لایه ای از دانه روز بر میدارد

و پرندگان زمستانی 

هم آوایت میشوند.

گوش  دریا 

پر است از زنگ زنجیر وزنجره

از موج و اوج وحضیض

ومن....

......

از حضرت امام جعفرصادق (ع) منقولستکه ؛آغوش چپ مادر ،جایگاه افضل تری برای  شیرخواراست ..

و کودک به ضربات قلب مادرش وابسته ...

بگذریم ؛

خاطرمبارک تان هست!؟نوشته بودم؛گاهی از پنجره ی شرقی نوه ی 4ساله ی خانم همساده رو می بینم!؟که با تمام قوا می پرسه؛دختر کی هستی!؟مامانت کجاست!؟که بعد شنیدن پاسخ  دو پرسشش...قش غش می خنده!؟

که والدینش ... ایشون  رو صبح ها میارن خاله جان و مادربزرگ و دایی جانش ازش نگهداری کنن...

فلضا هفته قبل صدای جیغغغغ وحشت ناک یاسی رو شنیدیم.یاسی کیه!؟نوه خاتون خدابیامرز. دادای ما رفته بود مغازه چیز میزبخره. وقتی اومد ازش پرسیدم ؛چی شده بود !؟دادای من!!؟گفت؛من داشتم میومدم ...که مهرسانا بانو از تهه کوچه بدوووو...اومد دم در یاسی اینا...ازش پرسید ؛مامانت کجاست!؟یاسی انگشت اشاره ی سمت چپش تو دهنش بود(3سالشه)...با انگشت اشاره ی سمت راستش؛به حالت فلش--->توی خونه شونو....که مهرسانا بانو خشمگین ... زد پشت دست یاسی و فرار کرد سمت خونه!!.

-آخی .طفلی مهرسانا بانوT_T

_چرا مامانش نمی مونه خونه بچه اش روبزرگ کنه!؟

-نمی دونم .

√سوره منافقون آیه 9:

یا ایها  الذین آمنوا لا تلهکم اموالکم و لا اولادکم عن ذکر الله ومن یفعل ذلک  فأولئک هم الخاسرون .

√مار جان تی  چوم ارسو ره بمیره:-*


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 14:07 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خوب شد گفتی والا فکر میکردم اونم خودت گرفتی...
وای خدا عاشق اون اردکه شدم..
چه خشگله...

من در هر شرایطی حوصله تو رو دارم باران جون


.
.
.من ممنونم ازت.خیلی خیلی ممنونم.جوووون تون بی بلا
خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد