<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(___)

 .....

......

"مادر مقتدر"  

  یکی از زیباترین عکسهای سال نشنال جئوگرافیک ببوده است....(تصویربخاطر نظر مامان مهشید اضافه شد:-* )

..... 

من به یک ماه میاندیشم

من به حرفی از شعر 

من به یک چشمه میاندیشم

من به وهمی در خاک 

من به بوی غنی گندمزار...

......

 ترانه خوانی، قبیله لیلی  ؛

تو از قبیله لیلی 

من از قبیله مجنون 

تو از سپیده و نوری 

من از شقایق پُر خون 

تو از قبیله دریا 

من از نژاد کویرم 

همیشه تشنه وغمگین 

همیشه بی تو اسیرم ، همیشه بی تو اسیرم 

تو ازقبیله لیلی  آه 

من از قبیله مجنون 

حدیث عشق من و تو 

حدیث ابر بهاری

به من چه می رسد ای دوست 

ازاین همه غم  و زاری ،ازاین همه غم و زاری

تو از قبیله لبخند 

من از قبیله اندوه 

فضای فاصله صد  آه 

فضای فاصله صد کوه ،فضای فاصله صد کوه

تو از قبیله لیلی آه

من از قبیله مجنون 

من از شقایق پر خون....

*آوازه خوان، عباس مهرپویا *

....

.....

دوست داشتن زوری نیست ،

اختیاری ست ....

اِداری هم  نیست .

ساعت کار ندارد،شبانه روزی ست....

خواب و خوراک نمی شناسد ...

شوخی نیست،جدی هم نیست!

یک بازی ست که بلد بودن  و قاعده ی خودش را خودش تعیین می کند.

دوست داشتن یا هست

 یا نیست!

حد وسط ندارد....

*عباس معروفى *


نظرات 6 + ارسال نظر

دوست داشتن زوری نیست ،
اختیاری ست ....

سلام بانو

با افتخار در وبم لینک شدین

موفق باشید

.....
سلام و درود برشما
ممنون و سپاسگزارم

طیبه شنبه 6 آبان 1396 ساعت 09:00

عزیزدلم باران جان بابت پیامت بسیار بسیار سپاسگزارم.خدا به شما و خانواده محترم تن سالم و عمر طولانی عطا کنه

فدای شما مامان طیبه عزیز محجوبم
ممنون ومچکرم....خوداجانی شمره با شیمی سرسایه حفظ بکنه..
روح آن مرحوم شاد و قرین رحمت

مامان جمعه 5 آبان 1396 ساعت 18:13 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم
الهی بگردم.
خواهر آویشن تو آب بریزید بگذارید بجوشه تو خونه بویش بپیچد.
خیلی موثراست.
خیلی ناراحت شدم گفتین کسالت دارین.
میدونم مادرها بخاطر پرستاری از بچه‌هاشون همه کار میکنند..
ایشالله زود زود خوب بشین.
برای سلامتیتون دعا میکنم.
کاشکی نزدیکتون بودم ....

سلام به روی ماهتون مامان مهشید جان:-*:-*
خدانکنه عزیز دلم...تندرست سلامت بمانید
ممنون بابت توصیه هاتون ....خیلی مرسی
بله.بله....مامان جان آمدند و ازما پرستاری نمودن...هم.اکنون بسی احوال مان نکو ست....خدایا شکرت
مامان مهشید گل
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.....

غزل سپید جمعه 5 آبان 1396 ساعت 17:48 http://www.iliata67.blogsky.com/

من دوست دارم از این پیرمرد پیرزن ها بشم با جوجه ...

ان شاء الله...الهی آمین....شما و آقای جوجه ،بلدین خوشبختی بسازین...

فرانک جمعه 5 آبان 1396 ساعت 13:24 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ممنون از عباس معروفی جان با اون شعر قشنگش
ممنون از باران جان که شعر بسیار زیبای آقای عباس رو برامون گذاشتن

تشکر و سپاس از آقای معروفی ...فرانک بان جان

مامان جمعه 5 آبان 1396 ساعت 02:42 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
چقدر زیبا گفتین.
دوست داشتن شبانه روزی است...
مثل مادر که هرقدر بچه‌اش خسته‌اش بکند شبها بیدار میشود و لحاف پس‌رفته روی بچه‌اش را میکشد...
عشق هم همینطور است...
این آهنگ هم خیلی آرامش بخش است، دانلودش کردم.

سلام علیکم
عزیز مارجان
تی جان بی بلا....بلامیسر
بله.دوست داشتن شبانه روزی است...
مثل مادری که رنج نه ماهه را چشیده و به گنج اش رسیده ...و از گنجینه ی زندگی اش مقتدرانه
محافظت میکند...
عشق هم همینطور است....
مادری می خواهد خستگی ناپذیر...
دوست داشتن ؛شبانه روز...بدون تعویض شیفت...بی حد وسط ...همه اش با هم
بگذریم ...
خوشحالم خوش تون اومده مامان مهشید ز قبیله لیلی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد