<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شش تاثیر مثبت...وباقی ماجرا

 ....

....

دادای ما ارشاد 2رو دوست داره...خصوصاااا سکانس گپ وگفت عباس با مامان عطا رو ،……|:

 بگذریم،……در خبرها خواندیم که ؛

روانشناسان برای فحش دادن (6)مزیت جالب یافته اند. افزایش اعتماد به نفس-هوش و جذابیت،کاهش استرس ودرد ...وایجاد احساس صمیمیت با خانواده و دوستان...

آنهایی که خوانش نمودید (6)تاثیر مثب فحش دادن هستند....:|

.......

.....

+حقیقتش دایی جان بزرگه ما پرسپلسی هستن؛فلضا چه تیم محبوبش ببرد و چه زبانم لال ببازد...در هرصورت ایشان از آن (6)تاثیر مثبت بر روی روان دایی جان کوچیکه ی استقلالی مان.. بجهت احساس صمیمیت و ...باقی قضایا استفاده میکنند...البته دایی جان کوچیکه مان.... وقتی دایی جان بزرگه روی مبارکش... سمت دیوار است..بسان  اخبارناشنوایان.... از آن (6)تاثیر مثبتِ لحاظ شده ی جالب ناک ..استفاده می نمایند...یعنی چون می نمایند....

ولیکن متاسفانه ..متاسفانه ...اویتامن و برادرهاش استاد لب خوانی ببوده هستند...:/

...,..

 به یاد داشته باش:

میزانِ انسانیتِ یک فرد،از نحوه برخورد او با دیگرانی که برای وی هیچ کاری نکرده اند،مشخص می شود....

*آن لندرز*

(چه ربطی داشت!؟ندانم .خواستم به یاد داشته باشم :)

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 14:41 http://gandom1370.blogsky.com/

اخ گفتی دقیقا چندبارم پریدم از خواب

چندسال شامپوی کل تار استفاده میکردم دکتر تجویز کرده بود گفت تا اخر عمرت که گوش نکردم الانم اورال استفاده میکنم

خیلیییییی بیتربیتن...که چندین دفعه پروندن مون
قلبم صدوهشتاد تا میزد

نشنیدم این دوتا مارک شامپو رو که

فاطیما چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 12:02 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام باران جانم

من برعکسم تو دعوا اصلا فوش نمیدم خخخخ خجالت میکشم

سلام به روی ماهت...عزیز دلم
جووونت بی بلا....گل زیبای من:-*:-*:-*
اصلا من از دعوا متنفرم...
خصوصا دعواهایی که دونیم شب به بعد آدمو ز خواب بپرونه....

مینو سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 23:08 http://gahnevesht1zan.blogsky.com

من که دیگه خدای اعتماد به نفسم بسکه فحش و فحش کشی میکنم :)))) البته من فقط به جهت شوخی با دوستان بسیار صمیمی از فحشای خاصی که بلدم استفاده میکنم بقیه جاها همچین سنگین و مودب برخورد میکنم که انگار تازه از ح و ز ه فارغ شدم :|

مگه حوزه فارغ میشن
اوه...اوه...فحش و فحش کشی من به مریم
همین چند وقت پیش رفته بودم پیشش؛بهم گفت برام دعا کن ...یه خاستگار خوب پیدا شده برام..
گفتم.ان شاء الله خیره...خدا در همه ایام پشت و پناهت باشه....ولی بنظرم تا دختر تو شوهر ندادی دور ازدواج خط بکش...
که گفت نه و فلان و...
گفت اصن نمی خواد برام دعا کنی...!!!! من یه خاستگار مو وز وزی می خام ...تو هم تو ذهنت بابات هست و امثال هم....من می خوام پنجه ام رو فرو کنم تو موهاش...
خب من عصبی شدم
گفتم الهی بحق امام جعفر صادق...یه خاستگار مو وز وزی تمش کله (تمش کله=بوته تمشک وحشی...پراز تیغ وخار)برات بیاد و ....که دستت رو فرو کنی تو کله اش..دستت گیر کنه....هرچه زور بزنی دستت از کله اش جدا نشه...بعد در همون وضع بمونین...به من زنگ بزنید....
منم که از دستم کاری برنمیاد...جز اینکه زنگ بزنم آتش نشانی ....بگم برادران فایر من!؟دست مریم تو کله ی شوهرش گیر کرده شما بدادش برسین..
اونا هم سنگ تروس( بوش آلمان) بیارن ..موهاشو از ته ...عین زینال بندی کوتاه کنن....تو هم هیچچچچ وقت دیگه آرزوی پنجه فروکردن تو موهاش رو نداشته باشی....
ومریم از شدت خنده...کبود شده بود
وا!!!!مگه ح وزه فارغ میشن

فرانک سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:17 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

عجب دایی های باحالی داری
خان دایی کوچیکه رو منم بسی دوست میدارم
قلبش همیشه آبی

خیلیییی باحالن ....خیلی
منم تو رو دوس دارم...عجیج مجیدی ام
آسمونت توام با قلب مهربونت....آبی آرام روشن...فرانکی جوووونم

طیبه دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 08:02

هر دو دایی جان ها به اتفاق سرکارخانم و برو بچ در پناه حق ،همیشه سالم و خندان باشید
بخندید هرچه که شد باز هم بخندید

مرسی ممنون و مچکرمممممم....
ایضا شما و خاندان عزیزو ارجمند تان...طیبه بانوی گلم:

سلام.... به مناسبت کوروش کبیر خواستم ذکر خیری از این بزرگ مرد تاریخ داشته باشم که فرمود :

من با هیچکس بر سر آیین وباوری که دارد نجنگیده ونخواهم جنگید چرا که خدای هرکس همان است که خرد او می گوید

روزکورش کبیر گرامی باد

سلام و سپاس از حضورارجمند شما...
به به...چرا که خدای هرکس همان است که خرد او می گوید.
واین "خرد"برای مان یادآورآن حکایت سعدی علیه رحمه ببوده است که فرمود؛
شنیدم که مردی غم خانه خورد
که زنبور بر سقف او لانه کرد
زنش گفت از اینان چه خواهی!؟مکن
که مسکین پریشان شوند از وطن
بشد مرد نادان پس کار خویش
گرفتند زن را یک روز به نیش
زن بی"خرد" بر درو بام و کوی
همی کرد فریاد و می گفت شوی:
مکن روی بر مردم ای زن ترش
تو گفتی که زنبور مسکین مکش
کسی با بدان نیکویی چون کند؟
بدان را تحمل، بد افزون کند
چو اندر سری بینی آزار خلق
به شمشیر تیزش بیازارخلق
سگ آخر که باشد که خانش نهند؟
بفرمای تا استخوانش دهند
چو نیکو زده ست این مثل پیر ده
ستورلگد زن گرانبار به
اگر نیکمردی نماید عسس
نیارد به شب خفتن از دزد،کس
نی نیزه در حلقه کارزار
بقیمت تر از نیشکر صد هزار
نه هرکس سزاوارباشد به مال
یکی مال خواهد ،یکی گوشمال
چو گربه نوازی کبوتر برد
چو فربه کنی گرگ،یوسف درد
بنائى که محکم ندارد اساس
بلندش مکن ور کنی زو هراس
چه خوش گفت بهرام صحرا نشین
چو یکران توسن زدش بر زمین
دگر اسبی از گله باید گرفت
که گر سر کشد باز شاید گرفت
ببند ای پسر دجله در آب کاست
که سودی ندارد چو سیلاب خواست
چو گرگ خبیث آمدت در کمند
بکش ورنه دل برکن از گوسفند
از ابلیس هرگز نیاید سجود
نه از بد گهر نیکویی وجود
بد اندیش را جا و فرصت مده
عدو در چه و دیو در شیشه به
مگو شاید این مار کشتن به چوب
چوسر زیر سنگ دارد بکوب
قلم زن که بد کرد با زیر دست
قلم بهتر او را به شمشیر دست
مدبر که قانون بد می نهد
تو را می برد تا به دوزخ می دهد
مگو ملک را این مدبر بس است
مدبر مخوانش که مدبر کس است
سعید آورد قول سعدی به جای
که ترتیب ملک است و تدبیر رای....

+ببخشید که طولانی شد

مامان دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 03:28 http://maman.blogfa.com

سلام مامان باران مهربون [گل]
خوبید؟
ایشالله سالم و سلامت باشید، در پناه لطف یزدان. [قلب]
گل پسرتون بسلامتی خوب شدن ایشالله؟
خانم دکتر خاله خوبن؟ [قلب]
از طرف خاله ببوسیدش.
اتفاقا مامان باران، امروز خونمون صحبت این آقای هنرپیشه بود،
ما خیلی نقش ناخداش را دوست داشتیم.

سلام به روی ماهتون عزیز دلم:-*:-*:-*
الحمدالله...خوبم...شکر خدا. ممنون ز احوال پرسی شما....
زاکان شیمی دس بوسید ....خالا جان مهشید عزیز
ایشون هنرپیشه خیلی خوبی هستن...

Sabi gol دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 02:29


چه مزیتهایی و ما خبر نداشتیم :/


خیلی هم جمله اخری قابل تامل بود :))


6مزیته دیگه...

اصن یک وضعی :))
فدامدای گل دختر جان

باران دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 00:04 http://www.continue94.blogfa.com

سلام بلامیسر..حوب هیسی؟می دیل ترا تنگا بوسته بو...
این مدت فقط میومدم منوشتم و میرفتم،فرصت نشد برای سر زدن به دوستان عزیزی چون شما...
شیمی حال و احوال خوجیره؟
واقعا او 6ته مزیت کارسازه ها!

سلاااااام تی جان ره بمیرم
شوکر خودا ...الان بهترم. شومن خوب هیسی!؟می گول دتر ناز دار دتر
می دیلم تی واستی تنگا بوسته...باموم تی ورجا ...نوتانستم نظر بنم
الحمدالله شکر خدا ...امروز بهترم...ممنون ز احوال پرسی تون
آره واقعا...خصوصا گیله مرد ها..که اون 6مزیت جزء پکیج شونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد