<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

وزیدنِ کرشمه ی بادُ..باقی ماجرا

 ....

...

  می گوید مولیان بخوان 

بد جوری دلم گرفته است 

تیله های غلتانِ هزار حباب 

ریزه ریزه های راز آلود آب 

دنیای دنباله دارِ نور 

وزیدنِ کرشمه ی باد 

وبوی خوشِ بوسه،شکر،نوزاد.

امان از آن همه هوا....

(تصویر# نرسیده به آذر95:درجوارِ نارون عزیز)

[به یاد آر

سینه ریزِ نزدیک ستارگان دریا را 

گلوی خوشبویِ نامزدِعلف 

عقدِ ارزان آب،

خزهای خواب آلود...

سوسن ها،سنجدها،باران های بی سبب....]

.....

آن روز غروب 

من از نورِخالص آسمان بودم

هی آوازت داده بودم بیا 

یک دَم انگاربرگشتی،

نگاهم کردی 

حس غریب 

در بادِ نابَلَد پَر پَر می زد

جز من کسی تُرا ندیده بود 

تو بوی آهوی خفته در پناهِ 

صخره ی خسته می دادی

تو درپسِ جامه های عزا دارانِ آینه

پنهان بودی

تو بویِ پروانه در سایه سارِیاس می دادی....

........سید علی صالی ......

....


+تصویر سوم؛ارسالی ز مردشریف است(تماشای طلوعش ز شرق و غروبش متعلق به غرب؛شوق اکبراست. یک رایحه خوش است.عشق است.عشق ازلی است... چه دانم؟...آشناست...هوای سفری آشناست...)درمیانه های اتوبان انزلی است. البته حدود سه هفته پیش!،……

(آرشیو سه ماهه دوم سال جاری.(سرزمین پدری)..پروانه آبی اطلسی عزیزِدل...نشسته بر گلبوته هویج!)

+تصویر اول؛ خب .بعد چهل و چند روز...دیشب رفتیم خونه ی آقاجان! هرچند، نشد کل محوطه رو گزنماییم...ولیکن وزیدن آن کرشمه ی باد حال وهوای آن همه را از برای مان به ارمغان آورد...می بینید!؟ابرهای پوشنی هنوز مشغول نقره پاشی وارش ببوده هستن!،…

+ادیب و انسان شناس آلمانی (گوته) می گوید؛آنکه باورت دارد،یک قدم جلوتر از کسی است؛که دوستت دارد...

+پرسید ؛به گفتاربیصدا چقدر حساسیت داری!؟وگفتاربیصدا یعنی با  لب خاموش سخن گفتن!؟به نگاهی پاسخ گو بودن!؟گوش شنوا!؟واین یعنی هنر عشق ازلی...ومحاط بر محیط!؟ولش کن !بی خیال پاسخ!!:))

+طیبه بانو؟ایمیل تونو چک کنید لطفا()

نظرات 12 + ارسال نظر
پگاه پرواز یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 21:40 http://twilight1371.mihanblog.com

سلاممممم باران عزیز و دوست داشتنی.... اول از همه خیلی ممنون از لطفت که بهم سر میزنی دوم اینکه پست هات بسیار زیباس خیلی دوست دارم ممنون خسته نباشی.... سوم اینکه برات ارزوی سلامتی ... شادی و خوشبختی میکنم ... و در اخر هم انشالا همیشه حال دلت خووووووب باشه .... سپاس فراوان ( پرواز)

سلام بر شما دوست عزیز....خواهش میکنم....ممنون از نظر لطف تون...وسپاس بیکران بابت آرزوی سلامتی...که من هم برای دوستان عزیزی چون شما....آرزومندم..
سلامت باشی وموفق

فرانک یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 16:29 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خیلی عکسهای قشنگی بودن باران

ممنون ز لطفت عزیز دلم:-*:-*

پگاه پرواز یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:38 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام دوست مهربان خوبی؟ خسته نباشی اپمممممم خوشحال میشم بیای مرسی موفق باشی

علیکم سلام
الحمداله. خوبم. مرسی دوست عزیزم...
چشم

خان دایی یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 09:53 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

طبیعت زیبا دایی

هوای پاک

مرسی دایی
اینقدر هوا پاک وسبک بود...آدم احساس می کرد ؛پاهاش رو زمین بند نیست!....

مامان یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 05:10 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
جان نازتون سلامت
خواهر دلم سبز شد اومدم تو بلاگتون
شعر و عکس بسیار بسیار زیبا
دست مرد شریف درد نکند، خوشا به سعادت ایشان که خواهری چون شما دارند و شما که برادری چون ایشان دارید.
ایشالله همیشه شاد باشید و پاینده

علیکم سلااااام می جوان خاخور می ناز دار خاخور....
تی جان بی بلا
خیلی خوش بامویید=خیلی خوش اومدین
تی جان قوربان=فدا تون بشم
مرسی ،عزیز دل م
بله واقعا.خوشا به سعادت من؛بابت پدر مادر و برادرهام...بابت دیگر بستگانم...بابت دوستان وآشنایانم...خوشا به سعادت من
خدایا شکرت.
خدایا بابت وجود نازنین مامان مهشید و دیگر دوستان عزیزی چون ایشان...شکر.الهی شکر.

Sabi gol شنبه 20 آبان 1396 ساعت 14:20 http://yebargesabz.blogsky.com

عکس ها بسیار زیباست... مثل یه عکاس حرفه ای عکس میگیری
خیلی دوستشون دارم بخصوص اون عکس نرسیده به نارون رو :)
عالیه عالی
مرد شریف هم عکس زیبایی از غروب خورشید گرفتن.

شعر سید علی صالحی هم که دیگه عالی تر از عالی بود.

لطف دارین ....صبیره بانوی گلم:
منو ،اون نارون ...خیلی دوستتون داریم
بلی.مرد شریف عکس زیبایی گرفت. (ولی کارخطرناکی کرد.در حین رانندگی،حواسش پی خورشید خانم بود...)واینکه به یادم بود
بلی.اشعار سید علی صالحی ..عالی تر از عالی...
+

دنیای دنباله دارِ نور

وزیدنِ کرشمه ی باد

وبوی خوشِ بوسه،شکر،نوزاد.

امان از آن همه هوا....


زیبااااا...

و نور
آخر الامر از پی تاریکی....

+درود و سپاس :

سپیده مامان درسا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 08:56

عزیزمید

طیبه شنبه 20 آبان 1396 ساعت 08:45

ایمیل را هم چک کردم عزیزم
عشق خر است

زندگانی گر کسی بی عشق خواهد
من نخواهم
راستی بی عشق
زندان است
برمن
زندگانی

طیبه شنبه 20 آبان 1396 ساعت 08:01

دور از جونتون بارانم
من مشغول خودسازی ام
به زودی با روحیه عالی برمی گردم
می خونمتون

خدایا خودت مراقب عزیزان مون باش
منتظر تون هستم...
عزیز همیشه و هنوزم

تارا شنبه 20 آبان 1396 ساعت 02:42

نوشته های زیبات در کنار عکس ها شوق بی حدی به آدمی میده آفرین بانوی هنرمند

دز وز س ز ت ز ت ز وز ن ز دز از رز م ز
شوق بی حد...خدایا شکرت
+مرسی،ممنون،مچکرم ؛ز لطف و مرحمت شما ،با احترام

پگاه پرواز جمعه 19 آبان 1396 ساعت 20:12 http://twilight1371.mihanblog.com

بسیار عالی مثل همیشههههه لایییییییییک

ممنون و سپاسگزارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد