<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یعنی؛ چشم های من ،ازبرای هزار پرنده ی بی آشیان گریست....

 ~~~~

~~~~~

حضرت مولانا در فیه مافیه فرمودن؛

درقیامت ؛چون نمازها را بیارند در ترازو نهند !

وروزه ها را همچنین....!

اما چون؛محبت را بیارند،محبت در ترازو نگنجد !

ادامه مطلب ...

بدون شرح!

~~~~~~

~~~~~

کولی کنار آتش....

 ~~~~~

        

عشق آمدو شولای سبزش را 

به روی دلم کشید

دلم بیدارشد،

شکوفه داد و خندید 

بی آنکه حدس زده باشم 

دیواره های دلم فرو ریخت 

ومن مبتلا شدم به عشق 

مبتلا شدم به همه چیز و همه کَس.....

ادامه مطلب ...

21 آذر !

~~~~

~~~~

 از رنجی خسته ام ...

که از آن من نیست....

روزگار غریبی است نازنین...

من مرگ را زیسته ام...

ادامه مطلب ...

ان الله یغفر الذنوب جمیعا !

~~~~

~~~~

اندر دل ما تویی نگارا%غیرتو کلوخ و سنگ خارا%ما جز تو ندیده ایم یارا%گر غیر تو نیست رشک مارا.....

[غزل 114مولوی]

#خداوند درآیه 29سوره انفال فرمودن؛اگر راه تقوا و پاکی را پیش گیرید خدا نور و.روشنائى در قلب شما قرار میدهد....باشد که ؛قد افلح من زکاها ببوده باشیم...

ولیکن باکی نیست ..چرا که ؛خداوندبخشنده مهربان است و در آیه 53 سوره زمر عنوان نمودن؛ان الله یغفر الذنوب جمیعا...,,,,,.....یعنی درهای غفران به روی همه ی بندگانم بدون استسناء گشوده است....

خلاصه اینکه ؛باز آ ...هرآنچه هستی بازآ ....گر کافر وگبر وبت پرستی باز آ....این درگه ما درگه نومیدی نیست....صد بار اگر توبه شکستی باز آ...


(آیکن فیگور دایی جان کوچیکه؛خیلی چرچیل وقالتاقی.چرچیل که چرچیله. قالتاق درگویش گنابادی منظور شونه. یعنی همون پلاسوخته گیلکی خودمون؛ )

بدون شرح!


        


الهی!،……

 ~~~~~

                     

~~~~~~

ادامه مطلب ...

ازمیان هاتویی هایِ اویتامن...

 ~~~~

                               


ما در هیچ سرزمینی زندگی نمی کنیم...ما حتا بر کُره ى زمین هم زندگی نمی کنیم...

منزل حقیقی ما،قلب کسانی است که دوستشان داریم!……


کریستین بوبن - فراتر از بودن .

ادامه مطلب ...

قرآن وآیات آموزنده...

    ~~~~

~~~~

بنام خداوند بخشنده مهربان 

وخواب را برای شما مایه استراحت قرار دادیم

و شب را ساتر گردانیدیم

و جعلنا النهارمعاشا

وبنینا فوقکو سبعا شدادا

[ سوره نباء]

#خواهشا جاغلانه ...تا خاموشی ستاره ها...اَرا اُورا ؛ زابراه نوکنید...

ارا اورا=اینور اونور.


می زاکِ چومان...

 ~~~~~

~~~~

سید علی صالحی؛

من با چشمان تو 

اندوه آزادیِ 

هزار پرنده ی بی راه را 

گریسته ام.....