<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

الهی...

 ~~~~~

~~~~~~

الهی؛

دلی ده که در حرص وآز بر ما باز نشود وقناعتی ده که چشم امید ما جز روی تو باز نشود

الهی؛

دستم گیر که دست آویز ندارم وعذرم بپذیر که پای گریز ندارم

الهی؛تحقیقی ده که از دنیا بیزارشوم  و توفیقی ده که در دین استوار شویم...

الهی ؛

کدام درد ازاین بیش باشد که معشوق توانگر بود و عاشق درویش.....

 تنها یک بار می توانست 

درآغوشش کِشَد

ومی دانست چون بهمنی فرو می ریزد

ومی خواست به آغوشم پناه آورد

نامش برف بود 

تن اش برفی 

قلبش از برف 

وطپشش صدای چکیدن برف

بر بام های کاهگلی 

ومن او را چون شاخه ای که زیر بهمن شکسته باشد 

دوست می.....

بیژن الهی 

*و صدای چکیدن ورف می دانید ؟

~~~~~~

~~~~~~~

+سلام.دهمین ماه... از سه ماهه پایانی سال  مبارک...

دی ماهی های عزیز ،ماهِ میلادِ شما خجسته

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام

ممنونم از کامنتهای شما
لطفا برفتار من نگاه نکنید
و بمن سر بزنید اگر چه تقاضای خیلی منطقی نیست


من تنبلم کمی

منم دی ماهی هستم امسال هیجده را پر کرده وارد نوزده میشوم

سلام بر شما رویا بانوی عزیز دلم
قربان شما...عزیز دلم
چشم.به شما سرمیزنیم و دید می زنیم تون.
.
.
.
به به...باااانوی دی ماهی تولد تون مبارک باشه عزیز دلم
زن داداش منم دی ماهیه

اشتباه میکنید بانو...هفده رو پر کردین و از هجده تکان نخوردین...
ایته چوبه سیر

سپیده مامان درسا شنبه 2 دی 1396 ساعت 20:01

سلام عزیزم
یلدات مبارک

سلام به روی ماهتون
قربان شما...زمستون شما هم مبارک...

بسیار عالی

بسیارها ممنون.وسپاسگزاریم...

مترسنج جمعه 1 دی 1396 ساعت 20:50 http://dar300metri.blogsky.com/

همه را ان ده ک ان به

بله.همه را آن ده که آن به

پگاه پرواز جمعه 1 دی 1396 ساعت 19:02 http://twilight1371.mihanblog.com

منم تبریک عرض میکنم خدمت شما باران عزیز و همه دوستان..... امیدوارم موفق باشید..... بسیار لاییییییییییییک

سلامت باشی گل زیبای من
ازهرچه بهترین ها از برای شما و عزیزانی چون شما.. .

سلام ودرود بی نهایت از لطف شما سپاسگزارم من نیز برای شما آدینه خوب وقشنگی در اولین روز ماه دی خواهانم ، پست شما توام بود با مناجات با خدا که بسیار به دلم نشست ، همواره موفق وموید باشید.....[گل]

سلام و درود ها بر شما باد ....جناب منصور خان عزیز وگرامی
خواهش میکنم..من از شما بابت انوار حضورتان سپاسگزارم ...پیله برارجان .وبرای شما بهترین هارو آرزومندم.ازخوبی ها ...خوشی ها....هرچه شما بخواهید ها...
+از اشاره شما به پست ...بسیارها ممنونم و مطمئنم؛هرسخن کز دل برآید لاجرم.....
خدایاشکرت

طیبه جمعه 1 دی 1396 ساعت 10:09 http://almasezendegi.mihanblog.com

مبارک باشه این زمستون بر شما و خوانندگانتون
به تاریخ یکم دی ماه یک هزار و سیصد و نود و شش هجری خورشیدی

سلامت باشید؛عزیز دل من ،سلامت...
.
هوم.به تاریخ یکم دی ماه هزارو سیصد.....خشامان آمدو طیبه بانو و مارو به یاد هرزمان نو میشود دنیا ....
مچکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد