<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

گلِ سُرخِ محمدى!

 ~~~~~

~~~~~

با احترام ؛تقدیم شما دوستان عزیز()

+ حضرت حافظ می فرمایند؛در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود/کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد...

  فلضا؛ما رفتیم ولایت .یک سری به خونه باغ زدیم و ..اوشان را زیارت نمودیم...(گل محمدی)

جان کلام ؛اصلا وابدا  هوش بداشتن  پیش او! لاممکن ...


نظرات 9 + ارسال نظر
کیهان دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 11:30 http://mkihan.blogfa.com

تی جان بی بلا خاخور جان

تی جان قوربان جان زای

پگاه پرواز یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 10:22 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام و درود خدمت شما باران عزیز.... خسته نباشی؟؟ صبح زیباتون بخیر؟؟ پستت و الان خوندم بسیار بسیار عالییییییییهههههه . خیلی زیبا.... لایییییییییییک...... مثل همیشه..... ممنون موفق و شاد و سلامت باشی عزیزجااااااان راستی اپممممم

سلاااام
سلام و درود بر شما پگاه پروازم....
سلامت باشی خانم
ممنونم...وقت شما هم بخیر ونیک...
جانتان سلامت عزیز دلم
چشم....

سلام ودرود ...کجا یاری دعوی دارد شاهد بازاری در برابر آن پرده نشین که این حس را آماده می کند برای زمانی اندک و آن جان را برای همیشه ....موفق وموید باشید

سلام ودرود بر شما
[کجا یاری دعوی دارد شاهد بازاری در برابر آن پرده نشین که این حس را آماده می کند برای زمانی اندک و آن جان را برای همیشه......] باید خیلی بهش فکر بکنم ...خیلی .
سلامت باشید و موفق می عزیز برار

کیهان یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 08:48 http://mkihan.blogfa.com

تی بلا بسر خاخور جان
همین یه جمله رابلدم کسی بهتر از شما ندارم که این جمله را بهش بگم پس به شما گفتمش

تی =تو (شما)
بلا که بلایه(دور از جون شما و دیگر عزیزان)
می=من
سر
پس میگیم؛تی بلا میسر برار جان
برار =برادر
شیمی جان بی بلا
شیمی =شما .

ممنون از شما.خیلیییی ممنون بابت همین یک جمله که بسیار در گپ و گفت های گیلک زبان ها مورد استفاده اس...
البته به من خیلی کم پیش اومده بگن...خاخورجان.
میگن؛تی بلا میسر مار جان
مار=مادر
یادمه اولین باری که بهم گفتن مار جان به سن وسال تصویر پروفایل بودم ...وهنوزم میگن

+ممنون از حضور شما و صداقت صبح صادقی شما...

فرانک شنبه 9 دی 1396 ساعت 23:24 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام شیمی احوال خوبیسه ؟؟؟؟
دلم تنگ شده بود برات باران جونم...
زیارت گل ممدی هم قبول

سلام بلامیسر
تی جان ره بمیرم
آهان جان زای
خوبم.شومن چطورید!؟شیمی کوتای چیکا دره؟
می دیلم شمره تنگ بوسته بووووو
تی جان بی بلاااااا...فرانی جان

مامان شنبه 9 دی 1396 ساعت 21:43

سلام می گل خاخورجان
احوال شما؟
الهی صد هزار مرتبه شکر خاله محترمتون خوبند
ایشالله همیشه خانواده سالم و سلامت باشند و جمعتان گرم و صمیمی
چه گل زیبا و خوشرنگی...

سلام به روی ماهتون مامان مهشیدی گلم
شیمی جان بی بلا ...می عزیز جان
مچکرم.خدایا شکرت
ممنون و سپاسگزارم...ایضا شما و دیگر دوستان عزیزو ارجمند... مثل شما
ای کاش می شد رایحه اش رو هم به تصویر کشید....

طیبه شنبه 9 دی 1396 ساعت 09:09 http://almasezendegi.mihanblog.com

روزی تمامئ گل های جهان را برای چشمانت پست می کنم

ومن چقدر ثروتمندم
ومن بسیارها شاکرم
از داشتن ارمغان گلی مثل شما....
+صدای کامیون آقای پستچی در کوچه پیچید....
وزنگ منزل مان به صدا درآمد..
ومن تمامی گل های جهان را ....
یک دانه اش را برای خودم ...
ومابقی را ....
بدون تبعیض ،بین همه تقسیم میکنم ...



(مامان طیبه ی گلم)

Sabi gol شنبه 9 دی 1396 ساعت 01:27

خیلی زیباست
ممنوووووونتم باران عزیز و دوست داشتنی

تقدیم به شما

فدای چشای محجوب شما
با احترام تقدیم شما ....
ممنونم.به رسم ادب واحترام پیشونی تونو می بوسم:-*

beny20 شنبه 9 دی 1396 ساعت 01:14 http://beny20.blogsky.com

به به بسیار عالی
منم امروز گل های نرگس رو دیدم
+ گل نرگس رو توی ذهنت تصور کن+
تقدیم شما باشه :)

جدا
سبحان الله
من اول رفتم سمت بوته های گل نرگس.(توی باغ)..که گل نداشتن .
خدای من.. الان اون بوته رو با گل نرگس متصور شدم...
بسیار ممنون و سپاسگزارم..جناب بنیامین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد