<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پروانه صفت ها....

 ~~~~

~~~~~

 مغز من هنوز 

لبریز از صدای وحشت پروانه ایست 

که او را 

در دفتری به سنجاقی 

مصلوب کرده بودند.....

یک پنجره برای من کافی ست 

یک پنجره ،

به لحظه آگاهی و نگاه و سکوت....

بانوفروغ

باتشکر از مامان مهشید گل

~~~~~

~~~~

~~~~

جمعه بازی سپید رود بود(؟)من یادمه اون بالا(اطاقک چوبی )بودم ...گاهی صدای...واااای.واااای. شنیده میشد:/

بهرجهت ؛برای آقای کریمی آرزوی سلامتی و موفقیت ....مینماییم.آمین.


نظرات 5 + ارسال نظر
مترسنج پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 15:42

حدس زدم امثال فروغ همچین چیزایی نوشته باشن! (بدون ذکر نامشون هم میشه فهمید هرجا بوی ناامیدی و ...باشه پای امثال اون در میونه)

امثال اون در میونه
امثال فروغ همچین چیزایی نوشته!
بدون ذکر نامشون میشه فهمید
هرجا بوی ناامیدی
حدس زدم
امثال اون .امثال اون:
(صادقانه عرض کنم خدمت تون.یک دور نظر تونو خوندم .انگار تو ذهنم نظر تونو گوش کردم و بندبه بندش ادای شما رو :ببخشید اینم یه مدل سوکت در ناپاسخ بودن میتونه باشه.یعنی سمعه بودم .سمعه در شنیدن گفتارشما .من که صدای شما رو نشنیدم .تصور کرم شنیدم..)البته زمان شنیدن چون بودم تو ذهنمم .
بعدتوذهنم بهتون خیره شدم و تکرار کردم؛یک پنجره برای من کافی ست...یک پنجره به لحظه آگاهی و سکوت.وبهتون نگاه کردم وانگار شما عصبانی شدین بعد یهو گرفت.
+ببخشید .خیلی خیلی ببخشید.هرچه گفتم صادقانه بود.حلال مون کنید آقای مترسنج

Sabi gol سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 10:16

به به علی کریمی...
اقا ما پرسپولیسی هستیم و طرف دار همین علی کریمی
مربی هرجا که باشه بازم من طرفدارشم

آغا ما هم مثل شما هستیم.منتهی بازی ها رو نگاه نمی کنیم.فقط پرسپولیسی هستیم و طرف دار مادر علی آقای کریمی که از نزدیک زیارتشون کردیم ...
ان شاء الله صدر نشینی سپید رود همیشه جاری تا خزر...

مامان یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 23:41 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
خواهر سلامت باشی الهی
خوبید؟
چقدر عکس زیبایی را برای نوشته انتخاب کردین
خیلی با سلیقه هستین
این هم یک شعر زیبا از فروغ تقدیم شما:

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان
چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

سلام می گول مهشید
تی جان بی بلا ....بلامیسر
آهان خووووبم.شومن چطورید!؟
شیمی کوتای خؤبه ؟

پگاه پرواز یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 23:12 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام باران جان خوبی؟ شبتون بخیر؟؟ پستت مثل همیشه عالی و زیباست لایییییییییییک موفق و شاد باشی خسته نباشی و سپاس و درود فراوان به شما

سلام بر شما...جانت سلامت پگاه بانوی گل
الحمدالله. خوبم.ممنون از احوال پرسی شما شب شما هم بخیر....
فدای شما بشم.....خیلی عزیزی.:

مامان یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 22:24 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
خواهر سلامت باشی الهی
خوبید؟
چقدر عکس زیبایی را برای نوشته انتخاب کردین
خیلی با سلیقه هستین
این هم یک شعر زیبا از فروغ تقدیم شما:

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان
چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

سلاااااام
سلام می جان خاخور
می ناز دار مهشید
می جوان مار جان:
سلامت بمانی بلامیسر
الحمدالله.ممنون ز احوال پرسی شما
قربان شما...این عکس رو اواسط مرداد ماه گرفتم
شیمی فدا
تکرار میکنم؛
اگر به خانه ی من آمدی
برای من
ای مهربان
چراغ بیاور
ویک
دریچه !،……
که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم.....

ممنون و.سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد