<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

و می نا نام گلی است....

 ~~~~~

~~~~~~

 شاعر و طنز پرداز انگلیسی،ویلیام تاکر می گوید؛

زندگی همانند آینه است.اگر اخم کنید او هم به شما اخم خواهد کرد ،اگر به او لبخند بزنید،آنجاست که به شما خوش آمد می گوید!........

ولیکن ،درحدیث منباب لبخند از امام صادق ع منقولستکه؛

هرکه بر چهره برادر خود لبخند زند...آن لبخند برای او حسنه ای باشد....

*خنده مؤمن ،لبخند است .

*چندروز پیش با یه کلاس اولی ای که..به زور کوله اش رو میکشید(خیلی کوچولوموچولوبود) ولی خیلی  طرز گام برداشتنش عجیب غریب بود؛چشم تو چشم شدیم (یعنی از روبرو داشت می اومد ).وخدا شاهده ... اینقدر این  بشر عاقلانه متبسم شد...ما گمان  که نه.یقین میداریم کودک درونش دور ور چهلو چند  ببوده بود.بخدا که .(:

*متبسمینِ شکرخند،یقینا ز یاران امام صادق ع ببوده اند.

خلاصه اینکه؛هوای استان بهاری طوره.یعنی انگار چندم فروردین هست.هوا طعم ومزه دارد.گنجشککان شلنگ تخته می زنند...ولی مرغ مینای همساده مدام فریاد و فغان می کند. آزادی آزادی...زنده باد آزادی.یه همچین چیزی ترجمه اش می شود. و می نا نام گلی است .که گل ها در رنگ های سفید و صورتی و آبی بنفشن ..که وسط  هر سه رنگش زرد خوش رنگ است. بهمین جهت زیبایی اش دوصد چندان است .عطر بویش بسان ازنظرما ترکیبی بین داودی و شب بو هاست.ولی مرغ مینای همساده مدام فریاد وفغان میکند.ای کاش میشد قفسش برده به باغی و دلش شاد کنیم....وبگوییم؛شمع اگر کشته شد از یار مدارید عجب/یاد پروانه هستی شده بر باد کنید...


نظرات 7 + ارسال نظر
سوده یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 18:31 http://www.nabzekhial.blogfa.com

Woooowwwwww!p
واقعا از من ۷ سال بزرگتری !!!!!
نه بابا !!!!!
من فکر کردم از من کوچولو تری !
اوه خدای من !
یکی منو بیگیره۰ لطفا باران منو بگیره
من گفتم از ۱۶ تا ۲۵ میشه باشی۰ همووون کودک درونت منو کشته اصن عاشقش شدم:خنده

واووووووووووو
آخرین نفری که سن منو حدس زده بود ...16تا بیست بود
والا من هفت سال از شما بزرگترم.کوکان درون مونونم که..معرف حضور تون هستن.یکی دختر.یکی هم پسر
به جان خودم و دوتا کودکان درونم ..من 7سال از شما بزرگترم
خدایا ماهارو بگیر
کودکان درون مون بوس جفتی فرستادن براتون

سوده یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 16:18 http://www.nabzekhial.blogfa.com

اسم جاری من ''مینا '' است !
تا حالا گل مینا ندیده بودم! اونم ب این تذگل ورگلی !!
البته ذونم مثل این گله خیلییی ترگل ورگله ها !
خوبی ?? چند ساله ای لطفنی

اسم دختر عمه منم می ناست
من اما یه بوته اش رو بغل کردم و بوییدم و بوسیدم
خداشما رو همراه جاری مینا تون حفظ کنه.
الحمدالله.خوبم.ممنون ز احوال پرسی تون
کی من؟کودک های درون مون دور ور شش تا نه ساله هستن
(دوقلو هستن)
خودمم در کهولت سنم ...مادرجون
میشه بگین چند ساله میخورم
من 7سال از شما بزرگترم

مترسنج پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 15:40

چه گلای قشنگی...
از مرغ مینا خاطره خوبی ندارم...شاید تو وبلاگم ازش نوشتم.

قشنگ های خوشبوی خوشمزه.دیدین بعضی گلا رو گاوا میخورن...می نا ازاون گلاس که گاوا خوردن شو دوس میدارن

حتما بنویسید.
چقدر پرسروصدا هستن اخه.اصن اعصاب ندارن

طیبه چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 22:17 http://almasezendegi.mihanblog.com

پس گل مینا اینه....خوش به خال مینا نام ها...
بیخود نیست همش تو خصوصی می خندونمت که...

آره والا
شما منو میخندونی یا به رسیه وا میدارید.بعد بدبختی اینه ما باید برای مابقی توضیح و.تفسیر ...بجهت زچه میخندی!؟؟ حالا من چطوری بشکافم که طیبه بانو همش داره منو میخندونه که...اشکمم درمیاد :

تنت به ناز طیبیان نیازمند مباد...

وکیل سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 12:55 http://vakiloshoara-cloob.mihanblog.com/

اخی
مادر و فرزندی زیباترین رابطه ی زمینی


راستیتش لزوما آدم نباید مادر بچه ای ...یا هر جاندار یا حتی اشیاء ی باشه...
همین سوسن خانم خودمون..بچه هاش می آمدن آدم زیباترین روزش اون روزی بود که بابچه بازی میکرد...مسئولیت نگهداری شونو به ما ....
فکر کنید ؛ماکیان با دیدن اجی بدو بدو بیان سمتش و دور تا دور شو پر کنن
حتی اون گاوه دستهای اجی رو بو میکشید و زبون میزد(اجی دوست داشت)
حتی ماهی های استخر به سر و صدای اجی واکنش نشون میدن
خدا شما رو همراه والدین محترم تون در پناه خودش محفوظ نگهه داره.آمین

donya سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 11:49

Sabi gol سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 10:18

....

........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد