<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

من خودم هستم

 عصری بی هوا یادِ این پست وآن دو کامنت افتادم و 

پیداش کردم و آی خندیدم:):):)  ~~~~

~~~~~

   ساکت میشیم پاک کن!!

ازسری نوستالژی های سر کلاس ....

(ولی من عااشق زنگ تفریح بودم.)

البته تو ذهن تون فیگور و لحن بقل دستی وچهارتا میز اونورطر ..ایضا مبثرکلاس ...داشته باشین !!

(اجازه!؟ آبقند بگیریم براتون!؟)

 گویا  اعتراضاتی از تهه کلاس  شنیده میشه...هیچی نیه=چیزی نیست.

(سرشونو به علامت آره ...)

ولی به قول جناب سید علی صالحی ؛همیشه سکوتی برای آرامش و فراموشی  ما باقی است/می توانیم بدون تکلم خاطره ای حتی کامل شویم/می توانیم دمی در برابر جهان /به یک واژه قناعت کنیم/ازآواز آن همه سال و ماه/هنوز بیت ساده ای از غربت گریه را بیاد آوردم/من خودم هستم ....

(وهمه ی بچه ها ازغربت گریه خانم معلم....)

~~~~~

~~~~~

 لحظه ای که پنجره 

بغض دیوارُ شکست 

نقشِ آسمونِ صاف 

میونِ چشاش نشست 


مرغ خسته پرکشیدُ

افقِ روشُ دید

تو هوای تازه ی دشت 

به ستاره ها رسید 

لحظه ای پاک و بزرگ 

دل به دریا زد و رفت 

با یه پرواز بلند 

تن به صحرا زدو رفت 

*ترانه سرا_فرهنگ قاسمی-باصدای فریدون فروغی.

*صوب تاحالا چهره ی رنگ پریده ی خانم معلم تو دهنمه...هرکحاهست خدایا به سلامت دارش()

*مگه میشه 21دی بیاد شما نباشم.؛ازاول دی ....سلامت همه آفاق در سلامت شما ...()

*****

*****

مجله ی دانش آموزی شو گرفت توی صورتم.گفتم ؛چکاریه!؟میخام سیاره ات رو ببینی !! هم سیبیل داره.هم چشاش لنگه به لنگه اس.هم موها نداره.هم عصبانیه.ببین!!

*دو روز دونیایه ..تا تانی مهربان ببو.تا تانی مهربان ببو...


نظرات 8 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 12:33 http://www.continue94.blogfa.com

خدا سلامت نگهش دارد
....
میون پست خوندن های بنده همین الان مامان جان اومد گفت:پلا چاکودی؟
چنان هول کردم باران جانپلا گازِ سر بو مره یاداشو
پلا بسوخت می مار مره کوشه

تی جان قوربان بلامیسر..خودا جانی شمره بداره ...شیمی عزیزان امرا

وای
می باران پالا بوسوت..او خوداوی

می مارم مره کوشه...
تی سر فیدا ...تی جان.ساق

خاله ریزه یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 13:38 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلاام باران با طراوت و بهاری
به به چه پستی !! هم کلی از نوستالژی بازیتون ذوقم گرفت هم کلی دلم برای اون قدیما گرفت .. روحش شاد و یادش گرامی باد

سلااااام.عزیز دلم
فدای اشکهای ریزه میزه خاله جان ریزه ام...
بیا بغلتون کنم..ناژ ناژی جووونم

Sabi gol جمعه 22 دی 1396 ساعت 23:46

عزیز دلم..انشاالله

ممنووونتونم


شیمی فدا

ممنووووونم از لطفتون

عزیز دل شمایید...
شیمی قربان
خودا نوکنه ...شیمی جان سلامت
تی فدا
شما شاگرد خوب کلاس هستید
بهتون خیلی افتخارمیکنیم خانم مهندس صبیره بانوی گل

وکیل جمعه 22 دی 1396 ساعت 22:20

حظه ای پاک و بزرگ

دل به دریا زد و رفت

با یه پرواز بلند

تن به صحرا زدو رفت
خیلی عالی
مثل همیشه پست های زیبایی قرار دادید

خیلی ممنون
شما همیشه به ما لطف دارین....
مرسی از حضور شما

Beny20 جمعه 22 دی 1396 ساعت 11:48 http://beny20.blogsky.com

کاش شما مدیرمون بودی ،
اونوقت من عاشق تبعید میشدم
.
.
زندگیمون شده ارشاد کردن ،
برا اینکه‌ بتونم به راه راست بیارمشون ،
مجبورم مجبورم گاهی‌حتی مثله‌ خودشون بشم ،
ولی خدا گوا هست شیخ نیتش همیشه خیره :)
.
.
نگید اینجور اتفاقا همیشه حرف کامنت که میشه
من اسم شما رو میارم که چقدر با انرژی
و شوق خاصی می نویسید ...
.
.
از خدا می خوام همیشه دلتون شاد باشه
جمعه ات قشنگ و غروب جمعه ات با خوشحالی .


اتفاقا این نوع تبعید توی درس مشق بچه های شلوغ ،
ثاثیر بسزایی داشت.،
مثلا ؛سرصف اعلان میکردیم؛
ببینید بچه های عزیز
ایشون بنیامین هستن،
دانش آموز کلاس تبعیدی ها ،
عضو هیئت علمی هوافضای ناسا انتخاب شدن
.
بله شیخ.
آنچه دراین مدت زمان آشنایی با شما ،
بر ما وحی شد؛آن است که،
شیخ بنیامین نیتش خیر است و جزء مقربین هستن

از لطف ومرحمت شما خیلی ممنون و سپاسگزارم،
جناب بنیامین پسر عزیز.
.
.
مررررسی.ممنون .مچکر.
جمعه ات قشنگ و غروب جمعه ات با خوشحالی(چه همه زیبا)
ممنون .شما نیز هم آقای بنیامین

beny20 جمعه 22 دی 1396 ساعت 01:37 http://beny20.blogsky.com

وووووای یادش بخیر ،یادمه اذیت می کردم ،
اسممو می نوشتن توی بد هاا ،بعد معلم که میومد آروم می نشستم ،
نگام می کرد می گفت بنیامین چکار کرده ؟
می گفتن زیاد صحبت می کنه به ما احترام نمیذاره ..
معلمم نگاه من می کرد ، می گفت بنیامین راست میگن ؟؟؟
صدامو اروم می کردم با چهره مظلومی ،
می گفتم آقا ما آروم نشستیم ،
مرتضی خودش با من لج داره ،
زنگ قبلی گفت براش آبمیوه بخرم نخریدم ،
گفت که اسممو می نویسه رو تابلوو
.
.
اره دیگه امشب منو بردن توی جمع رقص و ایناا ،
خیلیاا رو سعی کردم ارشاد کنم ،
ولی‌ خب گویا قدرت اونا بیشتر بود ،
نزدیک بود شیخ از راه به در بشه :o
.
.
پدرت جواب خوبی بهشون داده خخخخ

نچ.نچ.شیخ !؟مرتضی گناه نداشت!؟
من اگه مدیر بودم
بچه هایی رو که اذیت میکردن
می فرستادم تبعید
مثلا؛بنیامین!؟سریع وسایل تو جمع کن !
باید بری کلاس مختلط
.
.
اشکال نداره شیخ
خدا ارحمالراحمینه
صدبار اگر توبه شکستی بازآ
یعنی از راه به در هم شدی و یهو خودتو میون رقص و اونا دیدی
یادت باشه بجهت ارشاد اون وسطی
یعنی باکیتون نباشه:
.
.
.
پدرم کارش درسته

مامان جمعه 22 دی 1396 ساعت 00:30 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم
بلاگفا نظرات را ارسال نمیکند
هر زمان درست شد میگم بهتون

سلام می گول خاخور
چشم.:

Sabi gol پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 23:53

تولدشون مبارک ... هر جا هستن سالم و سلامت باشن.
امروز تولد یکی از بهترین دوستام بود... :))

متن عالی بود.
منم میخوام ساکت بشینم... اجازه خانم
میشه اسم منم پاک کنید

چهل سالگی شون مبارکان شاء الله.الهی آمین.
عزیزم ..منم تولد بهترین دوست تونو بهتون تبریک میگم....دوستی تون پایدار

ممنون تون

اجازه خانم !؟.....اون کلاسی ها کلاسو میزارن سر شرشون...
اینجا همش خوب هاهستن.
اجازه!؟من می تونم یه سر برم اون کلاس !!!
..
.
.
اسم شما از ازل تا به ابد جزء خوبان است صبیره بانوی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.