<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چوب الف 5

 ~~~~~

~~~~~

 ودر نهایت چهار پست اخیر...عرض کنم خدمت شما که، موافق کلام ؛ فیلسوف بلژیکی جناب موریس مترلینگ هستیم....

که فرمودند؛وفاداری یک زن زمانی معلوم می شود،که مردش هیچ نداشته باشد!،……

و وفاداری یک مرد زمانی معلوم می شود که ،همه چیز داشته باشد!!،……

~~~~

~~~~~هوای هم اکنون استان مان 

~~~~

خلاصه اینکه به قول همان(مترلینگ) فیلسوف درام نویس ارجمند؛چه در کمرکش کوهستان ها،چه به سوی دره های ژرف...چه تابه انتهای جهان پهناور،……

یا اینکه در اطراف منزل خود گام برداری،،،به هرکجا که روی تنها با خود در جاده های تقدیر روبرو خواهی شد....

*تصویر دوم یه حالت پیام بازرگانی طوره ها؛))

**اصول و اساس و قانون اصلی دنیا بی اطلاعی و بی خبری است.همین.


نظرات 10 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 12:18 http://www.continue94.blogfa.com

جمله ی آخر خدااااااستکاملا موافقم


و سلاااااااااااااااااام
من اومدم بعد از مدتی تاخیر....
شیمی حال و احوال چطویه؟!




سلاااااااام
سلام بلامیسرررررررر
خیلی خیلی خوش بامویییییییی...تی جان قوربان
وللا امی حال زیاد میزانیه.ای بیلاورسی فشار هیی جیرشونا ....کفه گل سر
ایمرو می کله گیج گودنابوووووو
تی جان قوربان

پگاه پرواز چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 11:05 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام باران عزیز و مهربان خوبی؟ سلامتی دوست عزیز؟؟ متن و پستت بسیار عالیییییییییییییییهههههه خسته نباشی؟؟ بسیار خوووووب و جالب لاییییییییییییک موفق و شاد باشی...

سلااااام
سلام پگاه جان پرواز
عزیز دوست داشتنی
مختصر کسالتی هست.ان شاء الله رفع میشه.ممنون از احوال پرسی شما
خیلی خیلی ممنون ازحضور وانرژی مثبتتون

مترسنج سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 22:03

ممنون بابت مطالب خوب

خواهش میکنم ممنون از حضور شما

کیهان سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 12:53 http://mkihan.blogfa.com

مرسی دوست من برای همه مهربانی هات
لطفا شما وبلاگت را تعطیل نکن.آخه خیلی از دوستان دیگه در وبلاگستان نیستند و من واقعن ناراحتم از این موضوع و نگران آنها و هیچ ارتباطی هم بجز همین وبلاگ با آنها ندارم که از حالشان با خبر بشم
شادی ات روز افزون.آمین

خواهش میکنم.شما دوست وبرادرعزیز ومحترمی هستید که من خودم انتخابش کردم
منم مثل شما از نبودن های دوستان عزیزم دلتنگ م.ان شاء الله که خوب باشند و سلامت.وهرکجا هستندآسمان شان آبی آرام روشن....



+آقای استاد ؛کیهان برار عزیز
خداروشکر من ایمیل شما رو دارم ... وهرزمان قصد کوچ ..یا تعطیلی وبلاگ را داشته باشم....یقینا شما را مطلع خواهم نمود....
لطفا ناراحت هم نباشید و دوستان تان را به خدای ارحم الراحمین بسپارید...وامید بازگشت شان در دل.
سلامتی و شادی شما نیز هم، روز افزون تر ...آمین

Alan سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 01:38 http://www.landafg.blogfa.com

in khanomi ro ke goftin ro man nmishnasam

دوست داشتین سرچ کنید "سوسن تسلیمی" ویکی پدیا شمارو باهاش آشنا میکنه.

مامان سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 00:42 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر عزیزم
فرموده مترلینگ در مورد وفاداری را خواندم برای همسرم هم خواندم، هردو با تایید خندیدیم، بسیار زیبا بود

سلام ب روی ماهتون
ان شاء الله صدوبیست سال در کنارم هم خوش و خرم و شادوخندان باشید..الهی آمین

صبیره دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 19:58

....

+هوای بسیار عالییست... بجای ما هم از این هوا لذت ببرید بانو جان

……

+جای شما سبززززززز....صبیره بانوی عزیز دل م

طیبه دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 15:51 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام
فیلسوف کی بودی تو؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاام
سلام علیکم عزیز دلم:-*:-*:-*
مامان طیبه دهه پنجاهی


عجیج مجیدی کی هستین شماااا؟؟؟؟؟؟

Alan دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 14:48 http://www.landafg.blogfa.com

سوئدی ها همیشه میگن ادم هر چیزی که بده به همون مقدار هم به خودش برمیگرد.
وفاداری یه چیز ذاتی نیست اما به وسیله ی محیط کامل میشه و بخش اعظم اون از طرف خانواده ست.
و چه بهتره که بچه هامون رو به عشق ورزیدن عادت بدیم

وقتی اسم سوئد میاد من ناخودآگاه یاد باشو غریبه ای کوچک میافتم...وخانم سوسن تسلیمی که ساکن سوئد هستن

nini دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 14:38

جمله ی زیبایی بود...موریس مترلینگ...و این جمله : به هرکجا که روی تنها با خود در
جاده های تقدیر روبرو خواهی شد...بی نظیره...آدمو منقلب می کنه...شایدم من زیادی
احساساتی شدم...بگذریم...حال و هوای شهرتون هم بارونیه...باید خیلی سرد باشه...

واین جمله؛به هرکجا که روی تنها با خود در جاده های تقدیر روبرو خواهی شد....
نمی شه ازش گذشت.به قول شما آدمو منقلب میکنه ...مثل پرچمی که توی باد به احتزاز دراومده....
.
والا سرصبح رفتم بیرون(هفت ونیم) خودمو پارچ استوانه ای تصور کردم که دومشت یخ توشهههه..
ساعت 4:55دقیقه اس..هواسرد تروسرد ترشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد