<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مابقى پست ؟

 به گفته جناب چرچیل ؛

شجاعت را به حق در صدر صفات برجسته انسان دانسته اند...زیرا این صفت تکیه گاه صفت های دیگر است...

واینکه؛

من شخصا دوست دارم بیاموزم،اگر چه همیشه نفرت دارم ازاین که به من بیاموزند...

( وقتی من چنین دوست و چونان نفرتی دارم!!رواست که بر دیگری چون نمایم.(آنچه برای خود نمی پسندی،....یعنی تحکم بی تحکم)

ولیکن :باز به قول جناب چرچیل ،با خوردن حرف هرگز سوء هازمه نمی گیریم .(یعنی همون جمله مامان جان ،زبون درازی موقوف )

اصلا به قول ایشان ؛کافی نیست حداکثرتلاش خود را بکنیم و در بهترین حد خود ظاهر شیم...گاهی لازم است کاری را در حد کفایت انجام دهیم.

_مابقی پست ؟پرید ؟یا خود بخود حذف میشه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
Sabireh سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 16:57

موافقم.. گاهی لازمه در حد کفایت ظاهر بشیم

قبلا روی این پستتون کامنت گذاشته بودم اما انگاری ثبت نشده بوده


من کامنتی از شما توی این پست نداشتم
بلاگ اسکای بعضی کامنتهارو قورت میده

مترسنج دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 21:51 http://dar300metri.blogsky.com/

من شخصا دوست دارم بیاموزم،اگر چه همیشه نفرت دارم ازاین که به من بیاموزند...
این جمله تناقض داره. با قبول قسمت اول ، نتیجه اینکه نفرت شما قطعا از اموختن نیس. و احتمالا از شکل و طرحش نفرت دارین

طرحش این بود که ،گفتن شما بیا چند روز بالا سر خانومم باش،بزا آشپزیش یکم راه بیفته!! حالا چندسال ازخانم خونه کوچیک تر، درجریان نبودن شونم یک مسئله مهم تر،...خیلی هم باهاشون صمیمی،...
بله،درست میفرمایید،شکل و طرح نفرت انگیزی بود و هست

طیبه دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 18:03 http://almasezendegi.mihanblog.com

من خیلی یاد نگرفتم چی بگم چی نگم
من معمولا زیاد میگم.زیاد حرف می زنم
جور دیگه هم اگه باشم خودم نیستم .طیبه ی واقعی بدون نقاب زیاد حرف می زنه

من اینجا خیلی حرف میزنم.خیلی...
جمع خانوادگی ،خصوصا چوپان اینا باشن،خان دایی اینا،...سردسه دزدان دریایی
ولی تو دنیای واقعی ،به قدر کفایت.حواسمم جمع هست،کی سوال بیخودمیپرسه،کی باخود،...تودلمم استغفاربراهه،...بجهت نخندیدن
من تی تی رو دوووووست دارم.بانقاب بی نقاب،..هرچه که هستتتت،...دوووووستش میدارم

مامان دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 04:17 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
احوال خانم؟
خوبید؟
شیمی زاکان خوبند ایشالله؟
بسلامتی خانه تکانی را شروع کردین، خانم خسته نباشید.
خواهر نمیدونم گاهی من خانه تکانی میکنم یا خانه من را میتکاند!
در هر حال بقول مادرم کار خانه تکانی عید به دستت چسبیده، به عبارتی آش کشک خالمه باید انجامش بدهم، پس بیاد دلنوشته زیبای شما تکرار میکنم الهی شکر که ظرفهایی برای شستن دارم...
فردا ایشالله دیوارها را میشورم.

سلام به روی ماهتون عزیز دلم خاخور
شیمی احوال سلامتی.شکر خدا.
شکر خدا پدرجان خیلی بهترشدن،
ازهمین سرماخوردگی های آنفلانزایی گرفتن...من اما انگاری درشرف
سلامت باشی، فعلا پروژه خابونده شده,,,تا مدیر اجرایی مختصر بهبودی حاصل نماید

به قول دوستی ؛ شما دو دستی خونه رو میگیرین و تکان میدین
ایشالا به سلامتی تندرستی و دل خوشی....
پیشاپیش سال نو شما مبارک باشه
سالی پراز سلامتی وخیرو برکت داشته باشین....
تا سال 98دست سینا جان و خواهرش را بگیرین و سیاحت کنید....

beny20 یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 13:28 http://beny20.blogsky.com

خیلی عالی بوود ،
اینکه بدونیم چه حرف هایی رو نباید بگیم ،
خیلی موضوع مهمیه و درک و شعور بالایی می خواد ...
.
.
‌.

آره تایید میشه مشکلی نداره


گاهی
گاهی ها!!
قضیه ی خوبی از حد بگذرد نادان خیال بد کند میشه آخه
ولی صبوری کردن و نگفتن خوبه،البته گفتنی ها رو باید گفت،حتی حرف سیزده سال پیش رو،...منتهی در زمان مناسب و بامدارک کامل.که طرف دهنش هزارسال نوری بسته شه
.
آره تایید میشه مشکلی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد