<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آن شبنم افتاده ،....

 ---

    

----

 وچه سخت و طولانی گذربر" وادی حیرت"!

مرگی که یک عمرطول کشید!

غربت وطنم بود و آفتاب پدرم،

کویر آتش خیز،مادرم

با سرانگشتان نوازش گر باران اشک روییدم

و با گریه ابرهای اندوه بار،سیراب نوشیدم

ودر خاک پر برکت وحاصل خیز درد،

ریشه بستم

و با رنج پروریدم و درانتظار قد کشیدم،.....

.

.

.

خداوندا...

مرا از کسانی قرار دِه،

که دنیاشان را برای دینشان می فروشتد نه دینشان را برای دنیاشان......!

 دکتر علی شریعتی.

خلاصه اینکه؛آن شبنم افتاده به خاکم که ندارم بال وپر پرواز،.....

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 17:21

تبریک می گم
عکسای قشنگی و جمله های پرمغز
انشاءالله همیشه دلتون شاد باشه و خوش باشید

ممنون،ازلطف ومرحمت شما ،بسیارها ممنون
سلامت بمانید وشاد،آمین

Sabireh سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 17:00

خیلی درد توی این نوشته حس کردم... دردایی که گفتنشون سخته... و زیادن ...

...دردهایی که گفتنش سخته،....


مترسنج دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 21:57 http://dar300metri.blogsky.com/


مرا از کسانی قرار دِه،

که دنیاشان را برای دینشان می فروشتد نه دینشان را برای دنیاشان


ان شاءالله، ، الهی آمین...

طیبه دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 18:05 http://almasezendegi.mihanblog.com

الان چی به چیه؟؟
نگرفتم
غمگینی؟؟
تنهایی؟؟
افتاده به خاکی؟؟
شفاف سازی بفرمایید جان من

هیچی،
شما رو که میبینم،
مست شیدایم

+جان تان سلامت عزیزم

beny20 دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 18:04 http://beny20.blogsky.com

گفتی پیرهن زرد ...
گفتم ای خدا شانس ما رو ببین ،
نکنه حتی با نگاهم براش اتفاقی افتاده :/

بعد که گفتی سرما خورده و هوا سرده ،
خیالم راحت شد ، خدا رو شکر

فرمودین ،ای خدا
یادم اومد،
(ای خدا چیکارم کنم
آهومو پیدا کنم)برای یسنا بخون شیخ

خاطرتون جمع ،
نگاه شما شورنیست
لذا ،
حتمی ویروس سرماخوردگی مرغی گرفته!
خواهرا؟
یه آب قند برای شیخ ببرین،
گویا فشارشون به مچ پا شون رسیده
خیال تونم راحت،
ازامام جمعه شهر گرفته ،
تااااا الی ماشاءالله ،
همه وهمه حواسشون بهتون هست،
که خیال تون راحت باشه وفقط وفقط شاکرباشین،
خدایا شکرت

کیهان دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 10:41

سپاسگزارم از اینکه جواب دادی.راستش من هیچ وقت متوجه منظور نمی شدم ا اگر برام توضیح نممی دادی و واقعیت این است که من هیچ وقت کنایه و ایما و اشاره را نمی فهمم.دوست عزیزی داشتم که یه روز گفت:کیهان تو بد جوری ادم را عصبانی می کنی!!
من با تعجب گفتم مگه چه کار کردم من تمام سعی ام را می کنم که چیزی از گل نازکتر نگم که خدای نا کرده از دستم ناراحت نشی.
گفت :تو گاهی خودت را به نفهمی می زنی!
گفتم :مطمین باش من هیچ وقت خودمو به نفهمی نمی زنم .گفت آخه من با گوشه و کنایه بار ها و بار ها چیزی گفتم و با وجود اینکه آن کنایه را هر کسی متوجه می شه تو خودتو به نفهمی زدی.
گفتم آخه عزیز من چرا با کنایه بگی خوب مستقیم بگو باور کن من متوجه کنایه نمی شم آخه تقصیر من چیه که زبان پارسی آنقدر وسعت دارد که من همه آن را یاد نگرفتم؟
اما بنظرم هیچ وقت قانع نشد ...... و این سویه تفاهم همیشه بود تا اینکه یه روز بی خبر رفت و من هیچ وقت نفهمیدم چرا؟و هنوز هم این علامت سوال بزرگ روح و جسمم را آزار می ده.هر کجا هست خدا نگهدارش.
و اما سیگار سومر چونکه سیگار بد طعم و بی کیفیتی بود آن فامیل شما متاسفانه نمی دانم چرا شما را به سیگار سومر تشبیه کرده است.
البته من از سال حدود 65 به ایران آمدم و تا پایان جنگ بودم داستانهاش را در همین وبلاگ نوشتم.در آن سالها سیگار وینستون در ایران کم یاب و گرانقیمت بود.

واقعا چرا؟چرا رفت؟چرا بیخبر؟؟؟

ممنون بابت توضیحات جامع مو مفید تان،امیر کیهان برار عزیز

مامان دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 04:12 http://maman.blogfa.com

مرگی که یک عمر طول کشید...
چقدر زیبا

زیبا و هزین....


beny20 یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 23:12 http://beny20.blogsky.com

آن شبنم افتاده به خاکم که ندارم بال و پر پرواز ..
چرا ؟؟؟ جمله اینقدر سنگین بود لذا باید فقط سکوت کرد +_+

بله همین طور است که می فرمایید ،
جناب شیخ
فلضا سالهاست سکوت وبغض عادت مان شده. • - •

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد