<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

دو استکان بنشین ؛رفع خستگی خوب است....

 ---

----

دیروز همراه دادای عزیزم ،درمحوطه منزل آقاجان گشت وگذارنمودیم.هوا آفتابی و بهاری طوربود. نسیم عطربوی دارو درختارو میآورد.عطربوی هفتم هشتم فروردین،...زنبورهای کله پشمالو وز وز طور میان گریبان گلها بودن. دوپروانه هم دیدیم .که یکی شان به سرعت برق وباد دور شد.اما ازآن دگری تصویر شکارنمودیم.راستش را بخواهید ،ازمحوطه بیرون هم زدیم،...کلی نفس کشیدیم و خوش خوشان مان بود.یک گنجشک بر بالا بلندای صنوبر جیک جیک میکرد. دوتا کلاغ و چهارتا گاو هم دربرنجزارهای آقاجان مشغول چرا بودن.البته کلاغ  چرا نمی کند.ازدورنگاهش میکنی بخیال این که دارد چرا می کند،..،نخیر جانم،داشتن برنج زاررا نوک میزدن،بلکم جک جانوری.حلزونی، کرمی ،،ازآن قبیل چیز میزی تناول کنند.طبق معمول مستر همراه اهل عیالهاش ددر ددور رفته بود.خدا رحمت کند آن  موسیوخرسی را. اهل عیالها فقط مجوز گشت زدن دور استخر را داشتن.باوربفرمایید، مرغه رفته بود نزدیک برنجزار نمی دانیم موسیو ازکجا خبردار شده بود که ،بدو بدو کنان سمتش رفت و یک اصوات عجیبی ، که گمان می کنم تشربود. طفلی مرغه رنگ رخسارش پریده شده بود،...که موسیو برگرداندش.یادم می آید دوتا ازمرغا رفته بودن تا لب مرز.لب مرزِ لب مرز نه ها.یعنی اون لب مرزنه،لب مرزِ بین شالیزار مش حسن،وآقاجان.این را میگویند،لب مرز.ممر.بین آن همسایه.وآن دگرهمسایه.ممرِ بین آن و اون.آغا موسیو سه سوته خودش را رسانید لب مرز و ازهمانجا مدام توی کله آن دومرغ نوک زدو نوک زدو توک زد،...تا رسیدن دم در لونه.که دوتا نوک دیگرو مرغا رفتن توی لونه و ۴۸ ساعت بیرون نیامدن،...البته بعد۴۸ ساعت هم که آمدن ،

نیاز به اورژانش اجتماعی داشتن،...چرا؟چون سروصورت شون خونی مالی بود،...یعنی آزارشتمی ضربی موجودبود،..

...

خاله جان کوچیکه برامون چایی دم کردن.دادا چایی شو آوردو گذاشت بغل دست چای نیم خورده ام ،...گوشی باباشو برداشت وآن چه که مشاهده میکنید ،ثبت نمودو،....

بعدگفت یکم میرین اونورطر منم کنارتون باشم،

گفتم ،بله عزیزم بله ،بیا کنارم و

• دو استکان بنشین ،

رفع خستگی خوب است ....

دوباره در دلم ،

انگار چای دَم کردند.....

.

.

تصویر اول ،دختر خانم همان دوستی هستن که غرب گیلانی )

ان شاءالله درپستی دیگر،بعضی از تصاویردیروزآپلودمیشود:)

دیگه اینکه:

یادم نمیاد چی میخاستم بگم؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
آپلوئد سنتر پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 22:09 http://up.sanatgare.com/

سلام
تصاویر چایی رو دیدم خستگیم در رفت فقط دلم چایی خواست ولی حیف.....
من از سایت صنعتگری مزاحم شدم
ما یه بخشی داریم که می تونین برای گذاشتن عکساتون استفاده کنین خیلی ساده است و ثبت نام هم نمی خواد در ضمن با چهار سایز برات تحویل می ده هر کدوم رو خواستی بردار
کلا 5 ثانیه زمان می بره
ممنون میشم از این به بعد تو سایت ما عکس آپلوئد کنی
http://up.sanatgare.com/

سلام بر شما
ببخشید

رویا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 17:18

ای وای ببخشید توضیح دادین دختر دوستون هستند
نمی دونم چرا اون قسمتشو متوجه نشدم :-) :-)

ای وای،این چه حرفیه ؛ خواهش میکنم راحت باشید...
نوه ام هستن :))

رویا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 17:17 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

سلام به گل بانوی خوب
چه جمله قشنگی،
دو استکان بنشین رفع خستگی خوب است.....
دوباره در دلم .....انگار چای دم کردند
خوش به حالتون انرژی خوبی دارید و سرزنده اید ... هزار ماشاءالله
همیشه به خوشی و تفریح
پسرتون هستند دیگه؟؟

علیکم سلام به روی بهتراز ماه شما
ممنون،جمله از جناب بهمنی هست

همه اش ، لطف پروردگار است ،...باید شاکرباشم وسپاسگزار.خدایا شکرت
خوشی ها وتفریح ها و خوبی ها،...هرچه شما بخواهید ها،....از برای شما رویا بانو آرزومندم،....
بله،پسر پسرقندوعسلم هستن

Sabireh سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 22:25

خدا رو شکر

دارم یه پست مینویسم اگر امشب اماده شه که امشب پستش میکنم
فداتون مرسی... دلم براتون تنگ شده بود

الهی شکر
ان شاءالله آماده میشه و،....
خدانکنه،زنده سلامت بمانیدوشاد،...
منم دلتنگ تون بودم ،...
درپناه حق بمانی می گول صبیره

Sabireh سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 17:06

ایشاالله خوش گذشته باشه بهتون عزیزدلم

سلام
حال و احوالتون چطوره؟!
خوبین؟! خوشین؟!

دوستتون دارم.. دلم واستون تنگ شده بود

شکر خدا ،خیلی خوش گذشت،...البته جای شما رو کنار بوته گل خالی کردم

سلام
سلام علیکم صبیره بانوی گلم
شکر خدا
الحمدالله ،خوبم.ممنون از احوال پرسی تون
منم خیلییییی دوستتون دااااارم بیاد تون هستم عزیز دلم
جاتون تو قلبم محفوظه و سبز
ایشالا زودیبا خبرای خوب برگردین و درکنار هم باشیم،....

طیبه سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 12:00 http://almasezendegi.mihanblog.com

همیشه به شادی و گردش در محوطه ی آقاجان
به به چه چای خوشرنگی

الهی آمین،
تی قوربان مامان تی تی جان

وکیل سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 11:44

خوشبحالتون توی طبیعت زندگی میکنید

اینجوری که شما گفتین،
من خودمم به خودم حسودی شد
آخه من کجا توی طبیعتم؟خیرسرمون شهری هستیم

beny20 سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 00:10 http://beny20.blogsky.com

انشاالله که خوش گذشته باشه
.
.

ممنونم ، این عکسه رو امروز عصر گرفتم ،
هوا امروز واقعا عالی بود ، کلن حالمون خوش شد ..

بله، خیلی . بعد مدتها،کلی راه رفتیم،...
.
.

ایشالا حال احوال تون همیشه خوب باشه

مترسنج دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 22:00 http://dar300metri.blogsky.com/

تصاویر

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد