<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

باردیگر چون بهاران می شود،....

 ......

........

 ....

پیچیدیم توی کوچکه ، اومدیم از در خونه حاجی خسرو رد بشیم،...دختر کوچیکه حاجی و دوماد شونو دیدیم.سلام وتبریک و ان شاالله سالیان سال درکنار هم خوشبختی بسازین و،...تشکرو سپاس وخداحافظی،...چند متر مونده به خونه، دومادبزرگه حاجی وسلام وتبریک عضو جدید خانواده به نام باجناق و،....تشکر و سپاس و،که حتما بایدعروسی درخدمت شما باشیم ،...

ممنون و خدمت ازما،...ازاین جورصوبتا.

رسیدیم دم درمون ...دادا نجوا گون شد.پرسیدیم ؛چیه دادای من؟گفت؛دومادجدیده چرا اونجوری بود؟چه جوری بود؟انگار حاجی خسرو توی سن سی چندسالگی شه! سی وچند؟بیست و پنج شش سالگی !!خیلی شبیه خودحاجی هست!!!گفتم ؛واسه اینکه، دوماد برادرزاده حاجی خسرو هست!

هرچی هست ،من ازش خوشم نیومد.دومادبایدطوری باشه،بشه چهار کلمه ...حرف بزنی باهاش .مگه باهاش حرف زدی ؟

با اون چکار دارم !!با خودمم !! بعد،با اخم گفت ؛ای کاش خاله ی حسین زن این نمیشد. ومن،... :)))

........معنای نارون در لغت نامه دهخدا بسیارخواندنی ست ،...البته منم از زبون اجی اینا شنیدم،منتهی اینجا به نارون لیِ دار ..لیه دار میگن.

..........اون تک درخت نارون شد رنگ رنگ،...کتاب فارسی چندم دبستان،هزارسال آدمو تاسیان می کرد.گفتم تاسیان= دلتنگ.

        

.....

زرد شد آن چتر شاداب وقشنگ...

 خلاصه اینکه ؛

بار دیگر چون بهاران می شود

برگ نو آرد درخت نارون 

سبز می گردد شاخه ها چون چتر شاداب قشنگ 

بازمی آیند پرستوها نغمه خوان 

بازمی سازن دراینجا آشیان

پرکند بوی خوش گل باغ را ما بخندیم همره گل بوته ها،...

نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 22:12 http://dar300metri.blogsky.com/

تصاویر لایک...
زاویه عکس هم که...
مادر درختان بودن هم سخته ها

ازشما ممنونم ،..استادمترسنج عزیز
.
خدا حسابی حفظ تون کنه
اینجا عوض درک کردن،...حسدمی ورزن حسد ورزی به بچه درختا
بعدا عکس پسر بزرگه رو میزارم،...ببینیددچقدر بزرگ شده و

کیهان شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 16:09

سرت سبز و تن ات آباد باد همانند آن درخت پر بار و بر نارون.آمین

ممنون از لطف تون،کیهان برارعزیز
همچنین شما ،بلامیسر...

خاله ریزه شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 13:48

سلام باران با طراوت بهاری
دلم براتون تنگ شده بود.خوبین خوشین سلامتین؟ زاکان عزیزم خوبن
یه اعترافی بکنم. من معمولا متناتونو باید چند بار بخونم تا چیزی بفهمم ازشون خدایی خیلی دست به قلمتون خوبه. منم که بی سواد

سلاااااااام
سلام عزیز دلم
خاله جان ریزه ام
دل منم براتون تنگگگگ شده بود
الحمدالله ،شکر خدا خووووبیم
ممنون ز احوال پرسی شما،...
نفرمایید بانو
من ازتون عذرمیخام ،
خیلی بی سروته مینویسم ،....خیلی
شما لطف دارین و
من شرمنده شما،...
وخیلی خیلی ممنون ز حضور شما،...

استاد شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 10:59

سلام باران جان
خیل عالی
دستمریزاد

سلام برشما ،
تی ،جان بی بلا،...آقای استاد
شیمی لطف ومرحمت قوربان بلامسیر

لبخند ماه جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 11:45 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورتون

خوشحالم از آشنایی

سلام برشما
خواهش میکنم
منم از آشنایی باشما بسیارخوشحال وخرسندم

beny20 جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 01:38 http://beny20.blogsky.com

سلام ،همچی عالی ، عکس هم عالی تر
.
.
شاملو یه سری از گفته هاشو بی نهایت دوس دارم ..

علیکم سلام
ممنون وسپاسگزارم
.
باهاتون موافقم

Sabireh پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 20:36

مبارکشون باشه
ایشاالله همیشه به شادی
به به درخت نارون و دستای شما و اغوش گرمتان
چقد زیبا و عالی

هم متن نوشته ها هم عکس ها

الهی آمین
انشاءالله ،...همیشه به شادی و خوشی،،، همین طورخوب است جانم


ما به آغوش= کشه می گیم،گرم کشه= آغوش گرم.
ولی باوربفرماییدمن خودم دارم یخ میکنم
ممنون از لطف تون ،..خیلی خیلی ممنون
نارون همیشه زیبای عزیزم
.... ،سایه سار خنکش


طیبه پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 19:16 http://almasezendegi.mihanblog.com

آخ که من عاشق این دادای تو شدم خیلی وقته
ایشالا دامادش کنی پسرم رو
بیای اینجا از گل پسرت که داماد شده بنویسی
آمین
آمین

ایشا الله،...
آمین
آمین
من جزءبینهایت پسردوست ها هستم،


هااا،..نازنین تی تی جان ....خیلی وقته عاشقش شدین
وشما از عشق می گویید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد