<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

++++

++++

نظرات 5 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 22:18 http://dar300metri.blogsky.com/


ادم دیگه چی میخاد از خدا


آنی زیادش غافل نباشیم.

Sabireh شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 16:02

میدونی سادگی و باهم بودنشون رو دوست دارم اما تنها بودنشون این موقع سالو نه..‌

اره بعضی خرجا واقعا بی مورده. باهاتون موافقم ... مادرم و پدرم به ما یاد دادن هر چی که لازمه تهیه کنیم نه هر چیزی که بی مورد هست. من راستش بیشتر خرجام اگر برم بیرون و کتابفروشی برم کتابه تا لباس و اینجور چیزا...

زیادم اهل خرید نیستم واسه همین از قیمتام خبر ندارم

فداتون عزیزدلم

پدربزرگ ومادربزرگ ،خیلی دوست دارن که هی بهشون سر بزنیم.
ماها هم خیلی دوست داریم ببینیم شون
منتهی داریم به نسلی میرسیم که ،خیلی متفاوت ترن،..لضا من دارم خودم خودمو دلداری میدم،...که بچه ها سرشون به کارو زندگی بندو وقت و،...ندارن که بیان،...پس باید دعای خیر بفرستم و دورا دور از وجود شون لذت ببرم،...البته اگه عمری باقی باشه و اون زمان رو ببینیم،که ان شاء الله به یاری حق زود بریم اونور و...
.
خیلی کارخوبی میکنید.کتاب کتاب کتابالبته لباس مناسب هم خوبه من خودم خوشم میاد. ولی اسراف ،... زرق وبرق وچشم هم چشمی متنفرم
احسنت به مادر پدر محترم شما.خدا حفظ شون کنه.همراه عزیزان عزیزشون حفظ شون کنه
یه چیزی هم بگم؛خدایی مادر این خانم اینجورنیستن.ایشون تحت تاثیر خاله ودختر خاله و،...
خدا رحمت کنه پدرمرحوم شونو،...بسیارها مردشریفی بودن.
نمی دونم والا.ان شاءالله که غیبت نباشه،...
.
.
خدانکنه،...زنده سلامت بمانیدو شاد،...صبیره بانوی عزیزم

Sabireh شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 10:10

خیلی حرفا دارم بنویسم ها... ولی چی میشه گفت...

از یه طرف سادگی و باهم بودنشون... از یه طرف هم تنهایی و ....

....ولی چی میشه گفت ،...
من خودم ،سادگی شون مدنظرم بود.این ایام دم عیدی شاهد ولخرجی های بیموردی هست ،یا ازسمت آقا،یا ازسمت خانم.
مثلا خانم توی بازارمیگفت ؛ نه اون لازم نیست بخریم.
چرا راه دور بریم؟ازخودمون مثال میزنیم،که خانم یک هفته باآقا سرسنگین بود،بابت تعویض یک سری لوازم .خدا شاهده بیمورده.ولی چون دخترخاله اش و خواهر وزن داداشش گفتن،...
ومن واقعامتاسفم.
یادمه مهمونای عید میومدن ،(هم ازسمت خودشون هم از سمت پدر)کلی نظرات داشتن ،...ولی مامان جان همیشه قانع بودن و هستن. الهی که ماهم چونان بمانیم،...
ان شاءالله که حرفام غیبت نباشه.والا حسد ورزی هم نیست.
وممنون ومچکر،...از نظرات همیشه خوب تون
+ولی تنهایی شون خوبه ها،...حالا گاه گداری بچه ها یه سری بزنن بدنیست

کیهان شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 08:33 http://mkihan.blogfa.com

مرسی که هستی و سپاس برای همه چی.
راستی؟ عکاس این عکس خودت بودی؟

سلام بر شما کیهان برارِ عزیز
نخیر.عکاسی من حرفه ای ومفهومی نیست.ابتدایی و دلیِ.
+ممنون از حضور شما ،...سلامت بمانی وشاد.آمین

لبخند ماه شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 06:11 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد