<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

کلام حق!

 ......

      

{#کلام -حق}

و هُوَ مَعَکُم أینَ مَاکُنتُم...

 و او (خداوند) با شماست هرجا که باشید!.....

.

.

.

جز وصل تو،

دل به هرچه  بستم توبه

بی یاد تو،

هرجا که نشستم ،توبه

در حضرت تو،

توبه شکستم صدبار 

زین توبه ،

که صد بار شکستم 

توبه!!!

.

.

.


از باد همه پیام او میشنوم

وز  بلبل مست نام او میشنوم

این نقش عجب که دیده ام بر در دل 

آوازه آن ز بام او میشنوم....

.

.

.

     

سلام!

می زبان مادری گیلکی رشتی حومه ای ایسه.امی خانه رشت میان ناهایه.می پئرجان گیله مرده. می مارجان گیله زن. منم گیله زاکم.می وطن گیلانِ.من دهات میان بزرگ بؤستم و دهات دوست دارم .امان روستا میان زندگانی ها داشتیم،می دیل تاسیانه.می دیل همه ی او روزان وشبان و ایامی کی بگذشته ره تاسیانه،.می دیل او آلوچه داران ره تاسیانه..الان می چوم ارسو فووستن درد.هاتو می دیم جا تاشا خوره و چکه بوکودمی یخه میان،...

.......اوشان دایى کوچیکه هستن:)

آی گیلان

جان گیلان 

می جانه جانان گیلان،...

گیلان تره من دارم دوست 

ازجان و دیل گیلان

21 فوریه روز جهانی زبان مادری بر شما مبارک 

با احترام به همه زبان های مادری ،...

واینکه،آخرین ماه، از سال جاری برشما بخیرونیک بگذرد،...

میلاداسفندی های عزیز مبارک باشد

سلامت بمانید وبمانند...


#کلام حق ،سوره حدید آیه ۴.


نظرات 10 + ارسال نظر
کیهان شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 08:21 http://mkihan.blogfa.com

زبان گیلکی زبانی ست زیبا و کهن و ریشه در زبانهای بسیار کهن آریایی دارد


تی بلامیسر استاد کیهان جان

مترسنج جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 20:15 http://dar300metri.blogsky.com/

که صد بار شکستم توبه!
باز هم سرشار از انرزی و صفا...
تصاویر لایک

زین توبه که صد بار شکستم،
توبه
ممنون تون،...

beny20 جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 00:27 http://beny20.blogsky.com

ماشاالله واقعاااا ماشاالله دارین
من تولد خاله رو خودم درست و حسابی یادم نبود

ازمحبوبترین کارها نزد خدای متعال ،
وارد ساختن شادمانی بر دل مؤمنان است.

فلضا ،
انی لامزح ولا اقول الا حقا.
مزاح میکنم ،ولی جزحق نمی گویم.
لذا اینها اوصافی ست که شایسته رفاقت و دوستی است.

شیخ بنیامین پسر؟
خداوند تداوم دوستیها را دوست می دارد.لذا بر دوستی های خود استمرارمی بخشیم و چراغ محبت و مهرورزی را دردلهای خویش روشن وشعله ور نگاه میداریم،...
واز دوستان صادق و پاک وپرهیزکار دست برنمی داریم،..
.
امضاء

beny20 پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 19:41 http://beny20.blogsky.com


برا یه قسمت هایی از این پست باید ترجمه اضاف می کردی ..
.
.

شاخه گل ها برا روز مادر تقدیم خودت،
قلب رو هم گذاشتم چون پای مادر درمیون هست ..
اون هدیه آخری هم از طرف من بده به مادرت
.
.
داستان شد
.
.
پست آخری آره قسمتی از آهنگ تتل بود
شما هم آرررره .. از این آهنگ ها گوش میدین ؟
من خودم خوشم نه از صداش میاد و نه شخصیتش ،
ولی از حق‌ نباید گذشت چند تا از آهنگ هاشو خوب خونده ..


نه دیگه،قرار بود به زبان مادری باشه،...
بعضی وقتا ترجمه اون لپ مطلب رو نمی رسونه،...
یعنی معادل فارسی ای براش نیس،...
.
.
ممنون وسپاسگزارم
شیخ بنی عزیز وگرامی

بابت اون هدیه برای مادرم خیلی مرسی
.
.
ازاون داستانای فیلم هندی هم شد
.
.
.
اون لحن تون خیلی خوبه ها!!
"من خودم خوشم نه از صداش میاد و نه از شخصیتش "
بله، هیچ وقت نباید از حق گذشت

میم! پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 18:48 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

عجب عکس های روح نواز و قشنگی...
خیلی دوست دارم بیام شمال ...ولی حیف که درس و مشغله اجازه نمیده...یک سال و خرده ای هست که نتونستم بیام...

وبلاگ تون رو لینک می کنم تا ان شاالله بیشتر سر بزنم
موفق باشین و تندرست

لطف دارین ،...
ما هم خیلی وقته ولایت شما نیومدیم،..گمونم 8 سالى میشه
ایشالا درس ومشغله هاتون کم بشه ،..سفرو تفرج توی برنامه هاتون جایگزین،...
از حضور شما خرسندیم جناب میم
سلامت باشید وشاد.

لبخند ماه پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 14:32 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

چه پست دلنشینی...
چه خوب گرامی داشتین این روز را

فدای شما،..لطف دارین بان
شیمی جان سلامت ببه بلامیسر

لحجه مونو دوست دارم.مامانم میگن ماباهات فارسی حرف میزدیم تو گیلکی جواب میدادی!!توی همون سنینی که بچه ها دور حرف زدن شون شروع میشه،...میگن اعصاب آدمو خورد میکردی و هر وقت دلت میخواست فارسی حرف میزدی،بعد یهو میزدی گیلکی
اصن یک وضعی
که کلا بیخیال شدن
ومن دوست میدارم زبان مادری وآواها ولالایی های مادری سرزمینم را

Sabireh پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 10:11

روز جهانی زبان مادری بر همه مبارک
بر شما هم مبارک و انشاالله دلتنگی تون رفع بشه

ممنون وسپاسگزارم،....
من هم به شما عزیز دل وهمزبانم تبریک و تهنیت عرض میکنم،...
توی دس نمازگیری یادشما هستم

ممنون تون صبیره بانوی مهرورزم ....بسیارها ممنونم
سپاس خدای رحمان ورحیم ،که صبیره بانو را برمن ارمغان آوردالهی شکر

پگاه پرواز پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 09:51 http://twilight1371.mihanblog.com

سلام و درود فراوان به شما باران عزیز خوبی؟ خسته نباشی باران جان پستت مثل همیشه عالییییییهههههه اخ جان زبان گیلکی ..... من خیلی گیلکیا و شمالی هارو دوست دارم.....
خیلی مهمون نوازن..... ولی فعلا سعادت نصیبم نشده خدمتشون برسم..... خیلی دوست دارم یه سفر....
برم شمال و گیلان..... ولی کارو مشغله زندگی نمیزاره.... مرسی باران از پست زیبات .... سپاس موفق باشی

سلام برشما پگاه پرواز عزیزم
جان تان سلامت و دل تان خووووش
ممنون از لطف ومحبت شما،...عزیز دلم
ماهم ولایت شما و آدب وسنت ها تان رادوست میداریم
همین طور مردمان خوب سرزمین ،...
ان شاءالله تشریف میارین و بهتون خوش بگذره و خاطره خوبی ز گیلانی ها و گیلان زمین داشته باشید.
پگاه پرواز عزیز دل

مامان پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 01:59 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم
احوال خاخور گلم خوب است ایشالله؟
شیمی زاکان خوبند؟
چه خبرها خواهری؟

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود
مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

سلام می گول لاکو
می جان مامان مهشیدی
شیمی احوال سلامتی
شکر.همه تان خوبیم .شکر خودا

می خالا جان ایبچی ناخوش احواله،...ان شاءالله کی خوب بئه

تی بلامیسرمی دوس خاخورمهشیدی ،..

طیبه چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 23:35 http://almasezendegi.mihanblog.com

چقدر لذت بخش بود.عالی
عاشقتم
می زبان گیلک عاشقشم بابا
چوخ گزل.
ساق اول بالام جان
الاها تافشورام سنی

تی بلامیسر می مارجانِ تی تی
تی تی =شکوفه
تی تی یان=شکوفه ها
الله تی تی=شکوفه آسمون ،ماه آسمون
جانت عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد