<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

روزت مبارک پئرجان

♡♡♡♡

♡♡♡♡

نظرات 3 + ارسال نظر
صبیره یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 09:01

روز پدر مبارک

فک کنم نظرم پریشب ثبت نشده
دیر تبریک گفتم
انشاالله کل خانواده سالم و سلامت درکنار هم و دور هم باشین

روز پدرمبارک
چرا من پاسخ نوشتم که؟
اتفاقا به موقع هم تبریک گفتین،من از طرف خودم و پدرجان ممد آقای گل گلابم ازتون متشکرو سپاسگزارم
ممنون تون،آرزومندِ سلامتی شما و خانواده محترم تان هستیم
ما خیلی دوووستتون دارم

صبیره جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 23:34

روزشون مبارک❤
انشاالله سالم و سلامت در کنار خانواده دور هم همه جمع باشید❤❤

آمین، آمین صبیره بانوی عزیزدل م
از صمیم قلب همین دعای گرانبهای شما رو برای شما آرزومندم.
که پئرجان عزیزشما در کنار عزیزان عزیزش سالم و سلامت دور هم جمع باشندو ایام خوشی رو سپری کنید،..آمین الهی آمین

سلام ودرود... من نیز ولادت مولای متقیان ، امیر مومنان ، علی ابن اب طالب [ع] را به شما بانوی گرامی تبریک وتهنیت عرض می کنم و بابت انتخاب چنین روزی به نام روز مرد و پدر باید متقابلن برای پدر و همسر گرامی شما خواهان سلامتی وبهروزی باشم ، موفق وموید باشید...

سلام و عرض ارادت خدمت شما هم تباری عزیزوگرامی
ممنون از پیام تبریک شما ،
به نمایندگی ازطرف مردهای خانواده ازشما ممنون و سپاسگزارم،وهمچنین این روز رو به شما و بانوی محترم وفرزندان عزیزتان تبریک و تهنیت عرض میکنم،..
وخواهان سلامتی و طول عمر باعزت از برای شما و عزیزان عزیزتان هستم.درپناه حق موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد